| |
| |
| |
| |
| |
|
What works, what doesn't: international perspectives on balancing work and care
Bosničová, Nina ; Sokáčová, Linda ; Kubisa, Julia ; Jacková, Mária ; Pietruchová, Olga ; Baumeister, Theresa ; Jonášová, Kateřina ; Frýdlová, Pavla ; Hanusová, Simona ; Kolářová, Jitka (editor)
Fulltext: PDF; PDF
|
| |
|
Graduation of secondary school graduates to the labor market - III. stage - survey 2015: Survey of secondary vocational school graduates six years after graduation in high school
Trhlíková, Jana
Studie prezentuje výsledky dílčího průzkumu, který vychází z dotazování absolventů středních odborných škol, kteří vstoupili na trh práce v roce 2008/2009. Navazuje na již dříve realizované šetření absolventů středních odborných škol, kteří byli dotazováni v roce 2012, tedy v období 3 let od ukončení střední školy. Předmětem tohoto aktuálního průzkumu bylo opětovné dotazování těchto absolventů s odstupem dalších 3 let, tedy 6 let od ukončení střední školy, kdy již naprostá většina z nich, včetně těch, kteří pokračovali v nástavbovém a terciárním vzdělávání, získala zkušenosti s přechodem na trh práce. Samotný průzkum byl založen na kombinaci kvantitativního a kvalitativního přístupu. Jeho hlavním cílem bylo zmapovat průběh přechodů absolventů na trh práce, resp. do nástavbového nebo terciárního vzdělávání, z jejich pohledu a identifikovat slabá místa v klíčových bodech celého přechodového procesu, a to především na základě jednotlivých individuálních výpovědí absolventů v otevřených otázkách.
Fulltext: PDF
|
|
Conformity of education completed and performing employment - 2016
Doležalová, Gabriela
The analysis focuses on determining the conformity of the acquired education and the work done in terms of expertise. The assessment of conformity assesses the use of graduates' qualifications not only in terms of the level of education attained but also in terms of the suitability of the education received for the performance of the relevant employment. The four-step scale is used to assess the correspondence between education and employment - full compliance, partial compliance, partial disagreement and gross disagreement.
Fulltext: PDF
|
| |