National Repository of Grey Literature 32 records found  beginprevious28 - 32  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Corporate design fakult VŠE
Hasić, Benjamin ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
Cílem této práce je analýza a návrh zlepšení vizuálního stylu fakult Vysoké školy ekonomické v Praze. Vizuální styl fakult VŠE vychází ze základního kamene, kterým je nové logo vysoké školy. Je důleţité zmínit, že nové logo Vysoké školy ekonomické v Praze a jeho aplikace, jsou popsány v přidružené diplomové práci, která s touto tvoří nedělitelný celek. Pouze s přihlédnutím k oběma pracím, je možné získat celý obraz o zvažované změně corporate identity VŠE a jejich fakult. Odvozeným cílem je vypracování corporate design manuálu. Byly uvaţovány nároky, které jsou v současné době kladeny na komunikaci firem, především pak na tu vizuální. Tyto nároky jsou popsány v teoretické části, ve které je také definováno postavení corporate designu v rámci obecného komunikačního mixu. V praktické části práce je vypracován corporate design manuál, který obsahuje aplikace nového vizuálního stylu. Ke změně vizuálního stylu fakult VŠE bylo přistupováno jako ke změně vizuálního stylu komerční organizace. Tato diplomová práce obsahuje řadu rozšíření, která v současném grafickém manuálu fakult VŠE chybí. Zahrnuje například tvorbu jednotného orientačního systému nebo doporučení pro webové stránky.
Corporate design VŠE
Urban, Petr ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
Cílem této práce je analýza a návrh zlepšení vizuálního stylu Vysoké školy ekonomické v Praze. Vizuální styl vychází ze základního kamene, kterým je její nové logo. Nová loga fakult Vysoké školy ekonomické v Praze a jejich aplikace, jsou popsány v přidružené diplomové práci, která s touto tvoří nedělitelný celek. Pouze s přihlédnutím k oběma pracím, je možné získat celý obraz o zvažované změně corporate identity VŠE a jejich fakult. Odvozeným cílem je vypracování corporate design manuálu. Byly uvažovány nároky, které jsou v současné době kladeny na komunikaci firem, především pak na tu vizuální. Tyto nároky jsou popsány v teoretické části, ve které je také definováno postavení corporate designu v rámci obecného komunikačního mixu. V praktické části práce je vypracován corporate design manuál, který obsahuje aplikace nového vizuálního stylu. Ke změně vizuálního stylu VŠE bylo přistupováno jako ke změně vizuálního stylu komerční organizace. Tato diplomová práce obsahuje řadu rozšíření, která v současném grafickém manuálu VŠE chybí. Zahrnuje například tvorbu jednotného orientačního systému nebo doporučení pro webové stránky.
Vliv Corporate Design na image společnosti
Radil, Lukáš ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
Práce je rozdělena na dvě části. V první jsou definovány složky Corporate Image, jejich vzájemné vztahy, popsány části grafického manuálu a pravidla pro tvorbu manuálu. V druhé části práce je na základě briefu klienta navrhnut jednotný vizuální styl pro začínající poradenskou firmu a popsány zásady pro používání entit grafického manuálu.
Vizuální komunikace firem
Nebesař, Jakub ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
Práce upozorňuje na prostředky vizuální komunikace, charakterizuje proces komunikace a její podoby, vizuální působení firem prostřednictvím grafických prvků ve firemních dokumentech a na webových stránkách, vymezuje kritéria hodnocení webových stránek a zaměřuje se na oblast vizuálního působení firemních webových stránek. Práce také hodnotí konkrétní webové stránky některých leasignových společností působících na českém trhu.
Praktické využití vizuální komunikace firem a grafický manuál
Jehlička, Marek ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilímová, Zuzana (referee)
Bakalářská práce je zaměřená na problematiku vizuální komunikace firem, s důrazem firemní grafický styl a grafický manuál. Úvod metodologické části je zaměřen na smysl, využití a možnosti vizuální komunikace. Dále je rozebírána otázka standardů firemního stylu a základních stavebních kamenů vizuální komunikace firemní image, firemní kultury, firemní identity a firemního stylu. Praktická část obsahuje vypracovaný grafický manuál pro fiktivní firmu, jehož součástí je logomanuál s příklady přípustných a nepřípustných variant použití loga, dále obsahuje definici firemních barev, vizitek, hlavičkového papíru a v neposlední řadě i firemní typografii.

National Repository of Grey Literature : 32 records found   beginprevious28 - 32  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.