National Repository of Grey Literature 17 records found  previous11 - 17  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
The Analysis of education system in Hewlett-Packard
Ponczová, Zuzana ; Jarošová, Eva (advisor)
Graduation theses is in the first part oriented to teorethical output of company education. In this part is mainly defined description of phases creating education system and recomendation for approach to education of employees and managers. The subject of practical part is analysis of education system in czech branch of international company Hewlett-Packard. In the framework are researched mainly two specific programs, program for adaptation of new employees and program for development of sales managers. Through methods of qualitative and quantitative research is identified the opinion of participants on the program purpose and effectiveness. Evaluated are also rules for creation of company education system in specific company. In conclusion are formulated recommendations for improvement of both programs and system of company education as a whole. Expressed is as well overall opinion on company activities in the area of employees education.
Education of the employees and measuring effectiveness of education in company XY
Mikulová, Kristýna ; Formánková, Dana (advisor) ; Stříteský, Marek (referee)
This graduation theses is focused on education of the employees and measuring effectiveness of education in company XY. I made literary research in theoretical part, which is connected with this theme. I have shortly describe company and its education structure. Last part is focused on education of technicians. I described there analysis of education needs, aims of education, course form and adopted method for measuring effectiveness. Part of this theses is questionare investigation, which should clear up, if employees use learned knowledge in practice. Last chapter include evaluation process proposal, which include recommendations.
Podmínky a požadavky na vzdělávání instruktorů v oblasti horolezectví
Pykalová, Michala ; Král, Pavel (advisor)
V úvodu práce je popsáno horolezectví a horolezecké asociace, které mají vliv na vzdělávání instruktorů v oblasti horolezectví a horských vůdců. Práce analyzuje vzdělávací systém ČR v oblasti horolezectví. Jsou zkoumány požadavky z praxe a požadavky ze zákona. Systém ČR je srovnáván s vybranými evropskými státy. Jako státy pro porovnání vzdělávacích systémů byly vybrány Švýcarsko, jako zástupce alpských zemí, a Velká Británie, která měla důležitou roli při vývoji horolezectví.
Specifikace a kritické faktory zavedení e-learningového systému
Krtouš, Pavel ; Šedivá, Zuzana (advisor) ; Novák, Jan (referee)
Stěžejní částí práce je specifikace zavedení a nadefinování hlavních CSF zavedení e-learningového systému. Práce reaguje na chybný trend chápat úspěšné zavedení e-learningového systému jako úspěšnou instalaci systému LMS. Teoretická část práce definuje termíny a souvislosti důležité pro pochopení principu elektronické formy vzdělávání, aktuální e-learningové trendy a standardy IMS a SCORM. V praktické části jsou diskutovány požadavky na e-learningové systémy, role rozhodující o zavedení, analýza vzdělávacích potřeb, umístění systému, integrace s ostatními systémy a pilotní nasazení. Hlavním přínosem práce je definice CSF zavedení systému, konkrétně definice cílů, motivace uživatelů, funkčnost a dostupnost, komunikace, kontrola výuky a zpětná vazba během vzdělávacího procesu.
Social Differentiation in Czech Education
Bartušek, Aleš ; Voříšková, Iva (advisor) ; Papánek, Jiří (referee)
Cílem této diplomové práce je uvést do problematiky vzdělanostních nerovností, prezentovat v současné době nejvýznamnější mezinárodní projekt v oblasti měření výsledků vzdělávání (PISA) a především přiblížit nejmodernější trendy měření výsledků vzdělávání, na jejichž principech je celý projekt vybudován. Hlavním cílem pak je pokusit se na základě aktuálních výsledků posledního výzkumu PISA 2003 identifikovat vzdělanostní nerovnosti, zdroje jejich reprodukce a vysvětlit princip jejich fungování v České republice. První část práce (kapitoly 1-2) se věnuje obecnému úvodu do vzdělanostních nerovností. Vysvětluje pojetí spravedlnosti ve vzdělávání a zasazuje vzdělanostní nerovnosti do sociologického kontextu. Jsou zde nastíněny nejdůležitější přístupy, teorie a koncepce vysvětlující vzdělanostní nerovnosti a detailněji je popsán sociálně-psychologický model sociální stratifikace. Dále jsou zde základní informace o českém vzdělávacím systému a mezinárodní komparace se zeměmi OECD. Druhá část práce (kapitoly 3-4) přibližuje mezinárodní projekt PISA, na jehož nejnovějších datech jsou postaveny prováděné analýzy. Kapitola 3 představuje projekt jako celek a seznamuje s jeho cíly, metodami, koncepcí, prezentací jeho výsledků a se vzorkem testovaných žáků. Kapitola 4 se věnuje teorii měření výsledků vzdělávání a popisuje řešení některých problémů v jednotlivých fázích výzkumu. Závěrečná část práce (kapitoly 5-7) vychází z reálných dat výzkumu. Kapitola 5 prezentuje základní výsledky výzkumu PISA za rok 2003 v oblasti matematické, čtenářské a přírodovědné gramotnosti a kapitola 6 provádí analýzy jednotlivých veličin a vztahů mezi nimi za účelem určení vlivu socioekonomického zázemí žáků na jejich výsledky ve škole, identifikace rozdílů mezi různě organizovanými vzdělávacími systémy a především zodpovězení otázek týkajících se separace žáků do různých typů škol. Kapitola 7 je pak zaměřena na analýzu výsledků českých žáků. Na základě rozdílů mezi jednotlivými typy škol vypovídá o selektivitě českého vzdělávacího systému a zkoumá faktory formující aspirace žáků na terciární vzdělávání.
Konkurenceschopnost České republiky v globální ekonomice
Synková, Martina ; Šaroch, Stanislav (advisor) ; Vondrušková, Barbora (referee)
Práce zkoumá pojem konkurenceschopnost z několika možných úhů pohledů a na základě těchto poznatků zasazuje pozici České republiky do globálního kontextu. Zaměřuje se především na silné a slabé stránky české ekonomiky. Podrobná analýza je rovněž věnována terciárnímu vzdělávacímu systému České republiky, který je klíčovým faktorem pro udržení či zvyšování konkurenceschopnosti.
Evaluation of Motivation Strategies focused on the Education Plan in TDS PRAHA Company
Krupičková, Martina Bc. ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Chýlek, Petr (referee)
Cílem práce je provést rozbor, analýzu a návrh vzdělávacího systému, ve kterém bude podnikové vzdělávání přístupné všem napříč organizační strukturou a zároveň pro něj bude typická vstupní nerovnost a také rovnost šancí a příležitostí. Základem celého konceptu je zavedení takzvaného bodového systému.

National Repository of Grey Literature : 17 records found   previous11 - 17  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.