National Repository of Grey Literature 5 records found  Search took 0.00 seconds. 
Digital Strategy Analysis of Geox S.p.A on German Market and Recommendations Regarding its Improvement
Pejchal, Lubomír ; Bílek, Pavel (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Pochopení digitální transformace společností v segmentu Business-to-Customer, to je hlavní smysl teoretické části této práce. Konkrétně, jak je touto transformací ovlivněno vytváření business modelu a digitální strategie společností v retailovém odvětví. Avšak hlavním účelem práce je ukázat tuto transformaci na příkladu obuvní a oděvnické společnosti Geox S.p.A, konkrétně její dceřiné společnosti Geox Deutschland Gbmh (dále jen Geox). Největší důraz je kladen na dvě oblasti digitální transformace. Prvně, jak mohou být využity on-line kanály a technologie obecně spojené s digitalizací ke zvýšení příjmů. Druhou oblastí je zkoumání příležitosti v oblasti sběru dat pomocí digitákních technologii a využití těchto dat s cílem zvýšit úroveň nákupních zkušenosti zákazníků této společnosti. Vyhodnocení úrovně digitalizace německého trhu je založeno na analýze kvalitativních dat, schromážděných ze sekundárních zdrojů. Tato metoda se ukázala být jako velmi efektivní v poskytnutí detailního pohledu do této oblasti. V rámci investigace vlastní digitálni strategie společnosti Geox byly opět většinou použity sekundární data; jen v několika oblastech kde to bylo realistické byly vyhodnoceny primární data. Výsledky analýz odhalily že společnost Geox dala do své digitální transformace poměrně mnoho usílí, primárně v oblastech sjednocování online a offline kanálů, marketingu na sociálních sítí, vývoji content managementu a růstu povědomí o značce Geox díky několika interaktivním kampaním. Nicméně, analýza odhalila i nadmíru slabin v digitální strategii společnosti Geox. Konkrétně nedostačující mobilní strategie, chybějící digitální technologie v kamenných obchodech, nevyhovující spolupráce mezi vedením Geox a lokálními prodejci v tvorbě marketingových kampaní, chabě personalizované webové stránky a nefungující zasílání nabídek na míru konkrétním zákazníkům. Obecně tedy může být konstatováno, že navzdory věnovanému úsilí do digitální transformace se společnosti Geox v některých oblastech nedaří přizpůsobit moderním trendům. Pročež je v závěrečné části práce identifikováno několik doporučení pro společnost Geox, za účelem eliminace slabin zmíněných výše a udržení konkurenceschopnosti do budoucna.
New trends in acquiring customers through online marketing platforms on the example of ŠKODA AUTO a.s.
Němcová, Markéta ; Koudelková, Petra (advisor) ; Soukeník, Štěpán (referee)
ŠKODA AUTO Inc. is nowadays trying to reach out to customers more with digital communication because of the changes brought by the technology of smartphones and the internet. This theses focuses on the techniques of online marketing alongside with digital brand strategy. Using specific online platforms, the ŠKODA AUTO company tries to introduce the brand to people who do not know the brand yet and tries to connect it more with the sponzorship of the company. The aim is to familiarize the reader with the selected types of communication activities, to describe the principles of their functioning and to analyze the strategy that is behind the creativity. Then to analyze the success of these channels, the available data and to recommend possible changes in the communication strategy.
S-publishing on the Czech market
Linhartová, Nikola ; Gullová, Soňa (advisor) ; Horáková, Helena (referee)
The thesis deals with marketing strategy for the product S-publishing on the Czech market. Main goal of the thesis is a creation of appropriate marketing strategy for company Sittardia, that will focus mainly on communication channels on the Internet. Part of the thesisis also segmentation of potentional customers, competition analysis and SWOT analysis.
New trends in acquiring customers through online marketing platforms on the example of ŠKODA AUTO a.s.
Němcová, Markéta ; Koudelková, Petra (advisor) ; Soukeník, Štěpán (referee)
ŠKODA AUTO Inc. is nowadays trying to reach out to customers more with digital communication because of the changes brought by the technology of smartphones and the internet. This theses focuses on the techniques of online marketing alongside with digital brand strategy. Using specific online platforms, the ŠKODA AUTO company tries to introduce the brand to people who do not know the brand yet and tries to connect it more with the sponzorship of the company. The aim is to familiarize the reader with the selected types of communication activities, to describe the principles of their functioning and to analyze the strategy that is behind the creativity. Then to analyze the success of these channels, the available data and to recommend possible changes in the communication strategy.
Digital Strategy Analysis of Geox S.p.A on German Market and Recommendations Regarding its Improvement
Pejchal, Lubomír ; Bílek, Pavel (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Pochopení digitální transformace společností v segmentu Business-to-Customer, to je hlavní smysl teoretické části této práce. Konkrétně, jak je touto transformací ovlivněno vytváření business modelu a digitální strategie společností v retailovém odvětví. Avšak hlavním účelem práce je ukázat tuto transformaci na příkladu obuvní a oděvnické společnosti Geox S.p.A, konkrétně její dceřiné společnosti Geox Deutschland Gbmh (dále jen Geox). Největší důraz je kladen na dvě oblasti digitální transformace. Prvně, jak mohou být využity on-line kanály a technologie obecně spojené s digitalizací ke zvýšení příjmů. Druhou oblastí je zkoumání příležitosti v oblasti sběru dat pomocí digitákních technologii a využití těchto dat s cílem zvýšit úroveň nákupních zkušenosti zákazníků této společnosti. Vyhodnocení úrovně digitalizace německého trhu je založeno na analýze kvalitativních dat, schromážděných ze sekundárních zdrojů. Tato metoda se ukázala být jako velmi efektivní v poskytnutí detailního pohledu do této oblasti. V rámci investigace vlastní digitálni strategie společnosti Geox byly opět většinou použity sekundární data; jen v několika oblastech kde to bylo realistické byly vyhodnoceny primární data. Výsledky analýz odhalily že společnost Geox dala do své digitální transformace poměrně mnoho usílí, primárně v oblastech sjednocování online a offline kanálů, marketingu na sociálních sítí, vývoji content managementu a růstu povědomí o značce Geox díky několika interaktivním kampaním. Nicméně, analýza odhalila i nadmíru slabin v digitální strategii společnosti Geox. Konkrétně nedostačující mobilní strategie, chybějící digitální technologie v kamenných obchodech, nevyhovující spolupráce mezi vedením Geox a lokálními prodejci v tvorbě marketingových kampaní, chabě personalizované webové stránky a nefungující zasílání nabídek na míru konkrétním zákazníkům. Obecně tedy může být konstatováno, že navzdory věnovanému úsilí do digitální transformace se společnosti Geox v některých oblastech nedaří přizpůsobit moderním trendům. Pročež je v závěrečné části práce identifikováno několik doporučení pro společnost Geox, za účelem eliminace slabin zmíněných výše a udržení konkurenceschopnosti do budoucna.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.