Original title: Analýza digitální strategie společnosti Geox S.p.A na německém trhu a návrhy na její zdokonalení
Translated title: Digital Strategy Analysis of Geox S.p.A on German Market and Recommendations Regarding its Improvement
Authors: Pejchal, Lubomír ; Bílek, Pavel (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2015
Language: eng
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [eng] [cze]

Keywords: Digitalizace německého trhu; Digitální strategie; E-commerce; Geox; Marketingová strategie; Digital strategy; E-commerce; Geox; German market digitalization; Marketing strategy

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/43159

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-234404


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2016-06-03, last modified 2022-09-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share