National Repository of Grey Literature 8 records found  Search took 0.00 seconds. 
Vertical level design
Mrkus, Matyáš ; Záhora, Zdeněk (referee) ; Vaněk, Vojtěch (advisor)
The bachelor's thesis focuses on the development of a game space for a group studio project, the output of which is a playable prototype of the game route. It deals with design from the point of view of verticality connected with maximum use of minimum space. With its approach, it tries to refute characteristics such as linearity and flatness, and further identify and define the principles of guiding the player in relation to an impressive gaming experience. Its goal is to find a method for consistently effective design and routing of the game space for the single-player FPS game genre and apply it to a playable prototype of the studio project. To identify the principles, an analysis of a case study of the game title "Dark Souls" (FromSoftware, 2011) was used, the findings of which are subsequently listed in a clear list applicable to any game project.
Web Application for Information Dashboard Design
Pastushenko, Olena ; Ismael, Mazen (referee) ; Hynek, Jiří (advisor)
Tato práce popisuje analýzu a návrh webové aplikace určené pro tvorbu informačních dashboardů. Nejdůležitějším úkolem je nejen vizualizovat data prostřednictvím grafů, ale také zvýšit použitelnost konečného produktu a umožnit programátorům rychle přidávat nové widgety. Vizualizační nástroje pro prezentaci dat jsou analyzovány jak z historického, tak i z moderního hlediska. Velká pozornost je věnována tomu, jak lidský mozek vnímá informace. Nástroje pro tvorbu grafů (zejména knihovny jazyka JavaScript) jsou analyzovány, z čehož plyne potřeba vyvinout nástroj nový. Součástí diplomové práce je open-source knihovna pro tvorbu grafů založená na knihovnách Vue.js a D3.js. Vývoj samotné aplikace je pak popsán jako iterativní proces, včetně návrhu prototypu a několika fází testování a hodnocení použitelnosti. Výsledná aplikace vyhovuje všem počátečním požadavkům a umožňuje vytvořit nový dashboard založený na vlastním gridovém systémů nebo pomocí jedné z předdefinovaných šablon.
Language for High-Level Description of User Interface Requirements
Rašovský, Martin ; Martiško, Jakub (referee) ; Krčmář, Radim (advisor)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu vysokoúrovňového jazyka pro popis grafického uživatelského rozhraní. Teoretická část rozebírá současné technologie uživatelských rozhraní zejména pro stanovení požadavků na nový jazyk. Z těchto poznatků násladně jsou shrnuty zásadní požadavky, které se nutně musí zakomponovat při návrhu samotného jazyka. Jsou zde zmíněny i požadavky z pohledu osob se specifickými vzdělávacími potřebami dle tzv. návrhových principů \textit{počítačové terapie}. Následně práce dle analyzovaných požadavků navrhuje jazyk pro vysokoúrovňový popis uživatelského rozraní. Součástí návrhu jazyka je také popis algoritmu pro kompozici jednotlivých komponent definovaných v jazyce do výsledného uživatelského prostředí. Navržený jazyk je implementován v programovacím jazyce C\#. Implementace je demonstrována na reprezentativních příkladech. Nakonec se práce věnuje dalším možným rozšířením jazyka.
Design Patterns for User Interface of Customer Support
Jemelka, Matouš ; Pastushenko, Olena (referee) ; Hynek, Jiří (advisor)
This thesis is focused on increasing the efficiency of processing complex tasks by customer support employees. Employees of company Kiwi.com have been using insufficient information systems. The goal is to create design patterns for creating the user interface of an information system, which will be designed and developed incrementally. The information system will contain user interfaces, that will be optimized for the processing of individual tasks. Design patterns ensure its scalability, consistency, and facilitate system maintenance.
Vertical level design
Mrkus, Matyáš ; Záhora, Zdeněk (referee) ; Vaněk, Vojtěch (advisor)
The bachelor's thesis focuses on the development of a game space for a group studio project, the output of which is a playable prototype of the game route. It deals with design from the point of view of verticality connected with maximum use of minimum space. With its approach, it tries to refute characteristics such as linearity and flatness, and further identify and define the principles of guiding the player in relation to an impressive gaming experience. Its goal is to find a method for consistently effective design and routing of the game space for the single-player FPS game genre and apply it to a playable prototype of the studio project. To identify the principles, an analysis of a case study of the game title "Dark Souls" (FromSoftware, 2011) was used, the findings of which are subsequently listed in a clear list applicable to any game project.
Design Patterns for User Interface of Customer Support
Jemelka, Matouš ; Pastushenko, Olena (referee) ; Hynek, Jiří (advisor)
This thesis is focused on increasing the efficiency of processing complex tasks by customer support employees. Employees of company Kiwi.com have been using insufficient information systems. The goal is to create design patterns for creating the user interface of an information system, which will be designed and developed incrementally. The information system will contain user interfaces, that will be optimized for the processing of individual tasks. Design patterns ensure its scalability, consistency, and facilitate system maintenance.
Language for High-Level Description of User Interface Requirements
Rašovský, Martin ; Martiško, Jakub (referee) ; Krčmář, Radim (advisor)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu vysokoúrovňového jazyka pro popis grafického uživatelského rozhraní. Teoretická část rozebírá současné technologie uživatelských rozhraní zejména pro stanovení požadavků na nový jazyk. Z těchto poznatků násladně jsou shrnuty zásadní požadavky, které se nutně musí zakomponovat při návrhu samotného jazyka. Jsou zde zmíněny i požadavky z pohledu osob se specifickými vzdělávacími potřebami dle tzv. návrhových principů \textit{počítačové terapie}. Následně práce dle analyzovaných požadavků navrhuje jazyk pro vysokoúrovňový popis uživatelského rozraní. Součástí návrhu jazyka je také popis algoritmu pro kompozici jednotlivých komponent definovaných v jazyce do výsledného uživatelského prostředí. Navržený jazyk je implementován v programovacím jazyce C\#. Implementace je demonstrována na reprezentativních příkladech. Nakonec se práce věnuje dalším možným rozšířením jazyka.
Web Application for Information Dashboard Design
Pastushenko, Olena ; Ismael, Mazen (referee) ; Hynek, Jiří (advisor)
Tato práce popisuje analýzu a návrh webové aplikace určené pro tvorbu informačních dashboardů. Nejdůležitějším úkolem je nejen vizualizovat data prostřednictvím grafů, ale také zvýšit použitelnost konečného produktu a umožnit programátorům rychle přidávat nové widgety. Vizualizační nástroje pro prezentaci dat jsou analyzovány jak z historického, tak i z moderního hlediska. Velká pozornost je věnována tomu, jak lidský mozek vnímá informace. Nástroje pro tvorbu grafů (zejména knihovny jazyka JavaScript) jsou analyzovány, z čehož plyne potřeba vyvinout nástroj nový. Součástí diplomové práce je open-source knihovna pro tvorbu grafů založená na knihovnách Vue.js a D3.js. Vývoj samotné aplikace je pak popsán jako iterativní proces, včetně návrhu prototypu a několika fází testování a hodnocení použitelnosti. Výsledná aplikace vyhovuje všem počátečním požadavkům a umožňuje vytvořit nový dashboard založený na vlastním gridovém systémů nebo pomocí jedné z předdefinovaných šablon.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.