National Repository of Grey Literature 134 records found  beginprevious125 - 134  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Dynamické chování impaktního proudu vzduchu za buzených tokových podmínek
Tihon, Jaroslav ; Bourdette, V. ; Vejražka, Jiří ; Pallares, J. ; Salucna, C.
This paper presents the results of experimental investigation of the velocity field inside a round impinging jet under excited flow conditions.
Směrový vs. proximitní model vícerozměrného volebního chování: empirické zhodnocení
Narwa, Daniel
This paper develops an econometric method for comparing the proximity and the directional spatial models of voting behavior.
Postcontracting behavior of selected municipalities
Soukup, Petr ; Pavel, Jan (advisor) ; Vítek, Leoš (referee)
This bachelor thesis deals with a post-contracting behaviour of selected minucipalities. It is based on data collection of the different tenders, which have already been finished and comparison of the final components such as final price, completion date and any additions to the contract as opposed to the ones outlined in the original agreement. The conclusion of this thesis suggests the system of public procurements to be more transpartent not only when it comes to providing information but also throughout the process of contracting. Each council (municipality) approaches tenders differently hence, the variations in final results.
Changes in communication, branding and consumer behaviour and impacts on communication planning
Pavel, David ; Mikeš, Jiří (advisor) ; Lauko, Tomáš (referee)
This diploma thesis is dedicated to changes in commercial communication, branding (and brand management) and consumer behaviour. Its aim is to describe these changes and actual trends and show their impacts on communication planning. This work then describes in details new trends in digital communication and internet and how these trends influent behaviour of today's consumer. After reading this diploma thesis the reader should have a complete view of the most important changes in communication and should be able to apply them.
Analýza nákupního chování zákazníka
Kálal, Tomáš ; Cimler, Petr (advisor) ; Kynclová, Vladimíra (referee)
Práce pojednává o nákupním chování zákazníků v Písku. Nejdříve charakterizuje nákupní chování, poté popisuje písecký region z hlediska geografického. Následně jsou čtenáři přiblíženy velkoplošné jednotky v Písku. Poslední částí práce je analýza ankety o nákupních preferencích v Písku.
Analýza preferencí cílové skupiny spotřebitelů
Kolářová, Ivana ; Kovář, František (advisor)
Práce je strukturovaná do deseti kapitol. Teoretická část nejprve seznamuje čtenáře s rozdílem ekonomických pojmů spotřebitel a zákazník. V další kapitole podává informace o ekonomických zákonitostech týkajících se kupního chování a s ním spojených faktorů, které kupní chování ovlivňují. Rozebírá problém týkající se kupního rozhodovacího procesu a segmentace trhu. Zmiňuje se o kvalitě života a životním standardu. Závěrem řeší složení příjmů a výdajů domácností a omezení výdajů domácností. Praktická část se zabývá vyhodnocováním zjištěných údajů pomocí dotazníků.
Influence of Reference Groups on High-school Students' Consumer Behavior
Vodsloň, Ondřej ; Koudelka, Jan (advisor) ; Brejchová, Jiřina (referee)
Práce pojednává o vlivu referenčních skupin a aplikaci marketingových technik na ovlivňování spotřebního chování gymnaziálních studentů. Práce se snaží nalézt odpověď na otázku, zda existuje rozdíl v působení referenčních skupin na spotřební chování studentů státních a soukromých gymnázií v Praze. V rámci práce jsou nastíněny nejvhodnější marketingové techniky pro efektivní působení na cílovou skupinu gymnazistů. Součástí práce je analýza dvou dotazníkových výzkumů, a jedné provedené focus group.
Consumer Behavior in Brazil
Gombošová, Radka ; Machková, Hana (advisor) ; Karlíček, Miroslav (referee)
Cieľom práce je analýza spotrebného chovania v Brazílii, s ohľadom na kultúrne, ekonomické, demografické a sociálne rozdiely v spoločnosti a poukázanie na niektoré inovatívne prístupy aplikované miestnymi spoločnosťami, ktoré by mohli slúžiť aj ako príklad v podmienkach Českej alebo Slovenskej republiky. Špeciálna pozornosť je venovaná spotrebnému chovaniu nižšej sociálnej triedy. Cieľom je poukázať na to, že tento tržný segment predstavuje perspektívny trh a je nástrojom rastu, po ktorom bude musieť siahať čoraz viacej medzinárodných spoločností v snahe nestratiť konkurencieschopnosť.
Comsumer behaviour of the Czech consumer
Cimrmanová, Jana ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Koudelka, Jan (referee)
Práce se zaobírá nákupním chováním českého spotřebitele, definuje rámec nákupního chování a vlivy, které ovlivňují nákupní chování spotřebitelů. Dále obsahuje vysvětlení kupního rozhodovacího procesu a jeho etap. Praktická část popisuje současnou všeobecnou situaci v České republice, zabývá se maloobchodními řetězci a odhaluje postoje a chování specifické právě pro české spotřebitele. Tato část navíc obsahuje zpracování výsledků průzkumu Market&Media&Lifestyle společnosti Median z roku 2004 a postihuje odlišnosti nákupního chování mužů a žen a rozdíly v nákupním chování mezi věkovými kategoriemi.

National Repository of Grey Literature : 134 records found   beginprevious125 - 134  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.