Original title:
Vliv referenčních skupin na spotřební chování studentů gymnázií
Translated title:
Influence of Reference Groups on High-school Students' Consumer Behavior
Authors:
Vodsloň, Ondřej ; Koudelka, Jan (advisor) ; Brejchová, Jiřina (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce pojednává o vlivu referenčních skupin a aplikaci marketingových technik na ovlivňování spotřebního chování gymnaziálních studentů. Práce se snaží nalézt odpověď na otázku, zda existuje rozdíl v působení referenčních skupin na spotřební chování studentů státních a soukromých gymnázií v Praze. V rámci práce jsou nastíněny nejvhodnější marketingové techniky pro efektivní působení na cílovou skupinu gymnazistů. Součástí práce je analýza dvou dotazníkových výzkumů, a jedné provedené focus group.
Keywords:
marketingový výzkum; referenční skupiny; sociální klima; spotřební chování; středoškoláci
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6123