|
Leading of a team - modern approach
Odvodyová, Dana ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
The aim of my thesis is a summary of a leading of a team problems with concentration to modern approaches esp. to teambuilding activities. The thesis is devided into five captires. The first one is dedicated to particular styles of leading of the teams, the second capture is about factors of the team dynamics, particular team roles and phases of building a team. The third capture is dedicated to the teambuilding problems. I try to explain its sense, describe its particular phases and mention examples of teambuilding activities. In the fourth capture I introduce a company which deals with teambuilding, AG Vapiti, s. r. o. its services and typical clients. A depth interview with a client of AG Vapiti, s. r. o. and comparsion with a rival company a follow. The last capture of the thesis is the research on the basis of questionary about the gain of teambuilding. At the end I summarize the knowledge I gained by composing the thesis.
|
| |
|
Analýza vybrané lokality z hlediska maloobchodní sítě
Doležalová, Zuzana ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Práce je podrobnou analýzou ulice Na Příkopě z hlediska složení maloobchodní sítě. Autorka se nejdříve zaměřuje na obecnou charakteristiku ulice Na Příkopě, porovnává cenu pronájmů komerčních prostorů, charakterizuje typického zákazníka a určuje cenovou polohu ulice. Dále se věnuje historii blízkého okolí. Autorka vytvořila stručný přehled a mapu všech poboček, které se na Příkopech nacházejí a podrobně se věnovala nejvíce zastoupenému oděvnímu odvětví. Zde vybrala sedm firem a provedla podrobnou analýzu jednotlivých poboček a navrhla řešení případných nedostatků. Práce se také zabývá nově postaveným luxusním nákupním centrem Palladium, které se nachází v těsné blízkosti, a jeho vlivem na ulici Na Příkopě.
|
|
Komparace firem podnikajících v sortimentu oděvů
Mašová, Veronika ; Kašpar, Václav (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Tato bakalářská práce se věnuje zhodnocení nákupní atmosféry a propagace dvou firem podnikajících v sortimentu oděvů - Marks & Spencer a New Yorker. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy nákupní atmosféry a zvolených oblastí propagace, které jsou v práci ke komparaci firem používány. Praktická část se zabývá charakteristikami konkrétních poboček firem ve zmíněných oblastech. Poslední kapitola obsahuje pozitiva a negativa prodejních jednotek a návrhy, jak by mohly být problematické body vyřešeny.
|
| |
| |
|
IKEA - a project for a specific segment of small businesses
Kostečková, Irena ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Diplomová práce se ve své první části věnuje charakteristice trhu nábytku v České republice a představuje společnost IKEA. Druhá aplikační část se zaměřuje na celosvětový projekt IKEA pro segment malých podnikatelů, jehož smyslem je rozšířéní portfolia zázníků, růst tržeb společnosti a její mezinárodní rozvoj. Práce popisuje podstatu projektu, jeho realizaci a přínos jak pro společnost tak pro její zákazníky.
|
| |
|
E-commerce in a specific segment
Řežábová, Jana ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Specifickým segmentem elektronického obchodu je obchod mobilními hrami. Obchod se realizuje mezi společnostmi - B2B a přímo zákazníkům - B2C. Vzhledem k dosavadnímu vývoji obchodu mobilními hrami můžeme předpokládat další kladný vývoj ve smyslu růstu tržního potenciálu. Firma podnikající v této oblasti se potýká s některými problémy, jakými jsou například nedostatečné právní zabezpečení a změny obchodních modelů mobilního internetu, musí reagovat na tyto změny. Společnost obchodující na trhu s mobilními hrami má pozitivní výhled při dostatečné analýze trhu, zákazníků, dostatečnému množství distribučních kanálů a při dostatečné kvalitě produktů.
|
|
Strategy of a retail firm
Procházková, Alena ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Pro mou diplomovou práci jsem zvolila téma strategie maloobchodní firmy. Cílem bylo popsat souvislosti spojené s volbou strategie malé firmy a na konkrétním příkladu posoudit možnosti a rizika zvolené strategie. Práce vychází z teoretických poznatků o strategii obchodní firmy a z vlastního výzkumu, pro který jsem zvolila metodu dotazníkového šetření. Účelem teoretické části je přiblížit ovlivňující faktory vnějšího okolí, jeho činitele, analýzu užšího okolí firmy, jejího odvětví, vnitřní analýzu vlastní firmy a popsat složky strategické analýzy i všechny faktory působící na strategii firmy. Praktická část se zabývá konkrétní firmou ? snažila jsem se zde aplikovat teoretické poznatky na konkrétní provozní jednotku.
|