Original title:
Analýza nákupního centra Chodov (vybrané problémy)
Translated title:
Analysis of shopping centre Chodov (chosen problems)
Authors:
Matyáštíková, Romana ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce se zabývá vnějším a vnitřním designem OC Chodov a jeho prodejních jednotek, dispozičním řešením prodejních jednotek, skladbou sortimentu, nabízenými službami a možnostmi občerstvení. V následující části je na OC Chodov nahlíženo očima matky, dále jsou zde představeny doprovodné akce a výstavy a na závěr bylo provedeno dotazníkové šetření mezi zákazníky.This thesis deals with exterior and interior design of shopping centre Chodov and his sales units, store layout, assortment, offered services and possibilities of refreshment. The next part is dedicated to mothers and their view of shopping centre. Then you can find there a brief presentation of organised exhibitions and finally I made a survey among customers.
Keywords:
sales unit; shopping atmosphere; shopping centre Chodov; Centrum Chodov; nákupní prostředí; prodejní jednotky
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/7779