Original title: Komparace firem podnikajících v sortimentu oděvů
Authors: Mašová, Veronika ; Kašpar, Václav (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Tato bakalářská práce se věnuje zhodnocení nákupní atmosféry a propagace dvou firem podnikajících v sortimentu oděvů - Marks & Spencer a New Yorker. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy nákupní atmosféry a zvolených oblastí propagace, které jsou v práci ke komparaci firem používány. Praktická část se zabývá charakteristikami konkrétních poboček firem ve zmíněných oblastech. Poslední kapitola obsahuje pozitiva a negativa prodejních jednotek a návrhy, jak by mohly být problematické body vyřešeny.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/7324

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3741


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share