National Repository of Grey Literature 73 records found  beginprevious64 - 73  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Venture Capital and Private Equity. Communication strategy
Štrama, Patrik ; Zadražilová, Dana (advisor) ; Kursová, Petra (referee)
Private equity is a specific way of financing business, which increases the equity of firms and does not affect cash-flow of the business. This thesis provides basic information on the operation of private equity and an overview of the private equity market in the Czech Republic. One of the fundamental problems in the Czech market is currently the lack of promotion of private equity and venture capital. Communication activities of CVCA (The Czech Venture Capital and Private Equity Association), which covers the promotion and providing of information about this topic on the Czech market, shows significant shortcomings. The basic goal of this thesis is therefore to address this problem and design a communication strategy for CVCA. Identified are key target groups, tools and methods of communication, which should lead to more intensive promotion and education about venture capital and private equity on the Czech market.
Corporate governance and its legal framework
Březina, Václav ; Taušer, Josef (advisor) ; Zadražilová, Dana (referee)
The master's thesis analyses the contemporary corporate governance standards and their legal framework. The paper describes the development of different corporate governance principles and the key legal pieces that regulate the corporate governance area (eg. Sarbanes-Oxley, Basel II, EC regulation). The core of the paper focuses on corporate governance failures that led to the current financial crisis, analyses their link to the corporate governance principles and describes the trends for development in the corporate governance regulation.
Automotive Corporate Strategy in CEE
Kadlecová, Petra ; Zadražilová, Dana (advisor) ; Seydlitz, Christian (referee)
The diploma thesis shows the status of the automotive industry in the Czech Republic. It shows the trends in the Czech automotive industry in short theoretical presentation. There is a trend of the future competition from developing countries, other problems are growing raw material prices or government's limits in CO2 production. The companies connected to the automotive industry are reacting. The relevant information about the status and reactions of the Czech automotive industry companies, especially at the time of the crisis, was gained. The work answers the main question: How will the situation look like in the Czech automotive industry after the end of the crisis.
Daňová soustava Německa a srovnání s Českou republikou
Jarka, Igor ; Zadražilová, Dana (advisor) ; Švihlíková, Ilona (referee)
Tématem bakalářské práce je Daňová soustava Německa a srovnání s Českou republikou.Za cíl práce je stanovena analýza daňové soustavy Spolkové republiky Německo, jejích jednotlivých složek a závěrečné srovnání s Českou republikou. Práce rozebírá daňové reformy, daň z příjmu a ostatní přímé daně. Sociální zabezpečení a zdravotní pojištění.Dále nepřímé daně, DPH, spotřební daně. Nedílnou součástí je závěrečné srovnání obou daňových systémů.
Competitiveness of the Czech work force
Reinoso, Filip ; Zadražilová, Dana (advisor) ; Chylíková, Hana (referee)
Důležitost lidského faktoru v rámci globální soutěže o zdroje ekonomického růstu neustále roste. To je zapříčiněno nejen stárnutím populace ve vyspělých zemích, ale i nedostatkem kvalifikované pracovní síly. Na základě komparativní anylýzy provedené v této práci bylo zjištěno, že největším problémem české pracovní síly je nedostatek kvalifikovaných pracovníků. To je zapříčiněno nízkým podílem vysokoškolsky vzdělaných obyvatel ve srovnání s ostatními zeměmi Evropské unie. Chce-li si Česká republika zajistit konkurenceschopnost musí více investovat do lidského kapitálu.
The usage of Web 2.0 applications in Marketing
Kiselá, Veronika ; Zadražilová, Dana (advisor) ; Franc, Daniel (referee)
Tato práce zkoumá možnosti využití aplikací Webu 2.0 v současné marketingové praxi která je vystavena neustálým vlivům změn, kdy koncoví zákazníci získávají stále větší vyjednávací sílu a jsou stále více odolnější vůči tradičním způsobům masové komunikace. Cílem teoretické části je popis a definování pojmu Webu 2.0 dle údajů ze sekundárních zdrojů, vysvětlení obecného rámce Webu 2.0. Dále zde popisuji i jednotlivé aplikace, které spadají pod kategorii Web 2.0 ? blogy, online komunity, wikis, podcasting, mash-upy a widgets. V praktické části pak zkoumám popsané aplikace z hlediska praktického využití. U každé aplikace uvádím příklady z praxe, výhody a nevýhody spojené s jejich použitím a stanovuji doporučení na jejich nejplepší využití. V závěru této části se též poohlížím po příkladech z české praxe a hodnotím ji v porovnání s praxí zahraniční.
Organizing of the Multinational Corporations in the Region the Central and Eastern Europe
Heřmánková, Jana ; Zadražilová, Dana (advisor) ; Nováková, Lenka (referee)
Ve své práci jsem se zaměřila na vnitřní organizaci nadnárodních společností působících v regionu střední a východní Evropy. Hlavním cílem mé práce bylo otestovat hypotézu, zda se tento region z hlediska organizace liší od ostatních regionů, zejména západní Evropy. Tato hypotéze byla potvrzena a ověřena případovou studií analyzující belgickou pivovarnickou skupinu InBev.
Human resource management in an international company
Tauchenová, Zdeňka ; Zadražilová, Dana (advisor) ; Gartner, Michal (referee)
Diplomová práce se v první části věnuje teoretickému vymezení mezinárodního řízení lidských zdrojů, zaměřuje se na oblast péče o expatrianty, říezní mezinárodních týmů a vztahu mateřské a dceřinné společnosti. Druhá aplikační část se věnuje konktrétním personálním činnostem ve vybrané mezinárodní společnosti. Na základě výzkumu, provedeného za spoluúčasti této společnosti, bylo vytvořeno zhodnocení personálního marketingu a vytvořeno doporučení pro oblast lidských zrojů pro danou společnost.
Strategy of the company Škoda Auto, a.s.
Porschová, Ludmila ; Zadražilová, Dana (advisor) ; Nováková, Lenka (referee)
Práce hledá příčiny úspěchu dosahovaného společností Škoda Auto, a.s. v době po joint venture s koncernem Volkswagen. Zabývá se zkoumáním konkurenční výhody firmy a jejích zdrojů v historii a současnosti. Při hledání konkurenční výhody se práce zaměřuje na produkt firmy, na její společenskou odpovědnost a na trhy, na kterých Škoda Auto, a.s. působí. V závěru práce identifikuje hlavní příčinu konkurenční výhody firmy, tzn. joint venture s koncernem Volkswagen.
Organizace globálně řízené firmy - příklad Ford Motor Company
Kořínková, Petra ; Zadražilová, Dana (advisor) ; Nováková, Lenka (referee)
Diplomová práce se zabývá současnými globálními společnostmi, hlavní hybnou silou světové ekonomiky. Provádí nás procesem globalizace ve světě se zaměřením na vývoj velkých nadnárodních firem a podává hlavní charakteristiku moderních globálních společností, včetně jejich organizačních forem a souvisejících procesů. Poukazuje na silné a slabé stránky těchto firem, upozorňuje na příležitosti a hrozby, které s sebou proces globalizace přináší. Na příkladu třetí největší světové automobilové společnosti, Ford Motor Company, je představen složitý mechanizmus fungování moderních globálních společností v praxi. Práce mimo jiné nabízí detailní pohled na krizový vývoj společnosti Ford po roce 2000, hledá možné příčiny krize a představuje nástroje na ozdravení společnosti.

National Repository of Grey Literature : 73 records found   beginprevious64 - 73  jump to record:
See also: similar author names
4 Zadražilová, Dagmar
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.