National Repository of Grey Literature 4 records found  Search took 0.00 seconds. 
Hodnota zákazníka v letecké společnosti
Machalová, Lucie ; Král, Bohumil (advisor) ; Leciánová, Gabriela (referee)
Práce pojednává o strategickém řízení podniku na základě znalosti celoživotní hodnoty zákazníka. Definuje Customer Lifetime Value v souvislosti se strategií podniku,Customer Relationship Managementem a Balanced Scorecard metodologií. Charakterizuje jednotlivé kroky stanovení hodnoty, způsoby alokace a softwarové nástroje, stejně jako rizikové oblasti implementace tohoto způsobu řízení a praktické možnosti využití, obzvláště pro segmentaci zákazníků, upravení vztahů se zákazníky a nastavení všech customer facing procesů. Praktická část uvádí příklad stanovení hodnoty, respektive ziskovosti, zákazníka na příkladu letecké společnosti a analyzuje specifika leteckého průmyslu, stanovení kalkulačního vzorce a konkrétní návrhy pro budoucí implementaci, včetně využití výsledků hodnoty zákazníka v řízení společnosti.

See also: similar author names
2 Machalová, Lucia
4 Machalová, Lucie
2 MÁCHALOVÁ, Lenka
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.