National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.00 seconds. 
Research od customer satisfaction with given company
Boháčková, Veronika ; Surynek, Alois (advisor) ; Kestlová, Kateřina (referee)
This thesis is focused on marketing research, concretely customer satisfaction. The aim of thesis is analysis of a given company, especially of customer needs and expectations, and analysis of customer satisfaction with offered products and services. In theoretical part there is defined the basis of marketing strategy based on customer orientation, especially customer satisfaction, methods and importance of customer satisfaction control and CRM process. Practical part is focused on research and includes the recommendations for company.
Vzdělávání a rozvoj pracovníků ve společnosti AHOLD Czech Republic, a.s.
Kestlová, Kateřina ; Dušková, Lucie (advisor) ; Běhounková, Olga (referee)
Práce popisuje proces vzdělávání a rozvoje pracovníků u jednoho z největších zaměstnavatelů v České republice. Hodnotí současný systém vzdělávání a rozvoje v kontextu překážek souvisejících mj. s velikostí společnosti, pověstí oboru,(ne)ochotou pracovníků k vlastnímu rozvoji (související s jejich vzdělanostní strukturou), vysokou mírou fluktuace, konkurenční situací atd.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.