| |
| |
| |
| |
|
Specifika trhu lidských zdrojů v IT
Němec, Vojtěch ; Beroušek, Petr (advisor) ; Antošová, Klára (referee)
Předmětem práce je aktuální pohled na trh lidských zdrojů v oblasti informačních technologií v České republice. Zaměřuje se na strukturu, charakteristiky, preference a budoucí trendy. Praktická část je založena na dotazníkovém šetření, doplněném o osobní zkušenost.Výsledky výzkumu jsou použity pro přiblížení stávající situace a podklad pro odhad možného budoucího vývoje trhu lidských zdrojů.
|
|
Principles of team work and groundwork of its usage
Tomková, Lenka ; Kleibl, Jiří (advisor) ; Beroušek, Petr (referee)
A research of effectiveness of team work in a concrete company, that acts in the sphere of the information technology, is an object of my diploma paper. To take the view about the team work in the company it was necessary to perform an analyse of the team work. I confronted results of the analyse with the real position in the team. An evaluation of conditions in the monitored team and a proposition of pertinent recommendation to increase the effectiveness of team work is an inseparable part of my diploma paper.
|
| |
|
Využití koučování HR pracovníky
Kaláb, Tomáš ; Beroušek, Petr (advisor) ; Cambell, Jan (referee)
Práce se zabývá vztahem HR pracovníků ke koučování. Pojednává o tom, co to koučování je a jaké prostředí je nutné pro koučování vytvořit. Práce rozebírá proces a kontext koučování. V praktické části popisuje, co by měli HR pracovníci v souvislosti s koučováním vědět, umět a dělat. Na konci pak prezentuje dva příklady z praxe a některá doporučení pro stavební firmu Kaláb.
|
|
Metody získávání absolventů
Bartošová, Pavlína ; Beroušek, Petr (advisor) ; Havlíková, Hana (referee)
Tato bakalářská práce ve své první kapitole věnuje postavení absolventů na trhu práce. Ve druhé kapitole jsou popsány způsoby komunikace firem se studenty a absolventy při jejich získávání. V praktické části jsou detailně rozepsány možnosti, které nabízí studentům jedna významná mezinárodní společnost a její propojení s vysokou školou.
|
| |