Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Analysis of Marketing communication of Diesel company
Zvadová, Zuzana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Hlavním cílem této práce je poukázat na specifiky marketingové komunikace v oblasti módního průmyslu na příkladu konkrétní firmy, italské společnosti Diesel. Teoretické znalosti z oblasti módního marketingu, managementu módnich firem a charakteristických znaků módního trhu jsou aplikovány konkrétne na značku Diesel. Marketingová komunikace společnosti je podrobena analýze jednotlivých kampaní a následně shrnuta do společných znaků celé komunikace. Společné znaky jsou porovnány se znaky komunikace prémiových značek v móde a módnych značek bežně dostupných. Záver práce je popsáno působení společnosti Diesel na českém a slovenském trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.