| |
|
Využití benchmarkingu pro zlepšení výkonnosti podniku
Bartů, Jaromír
Bakalářská práce využívá metody benchmarkingu u společností fungujících na základě multilevel marketingu OVB Allfinanz a Amway. V teoretické části shrnuje veškerá podstatná fakta týkající se tohoto tématu. Následně pak v praktické části využívá vhodné metody pro posouzení aktuální situace obou firem a na základě získaných poznatků navrhuje vhodné aplikace pro zlepšení stavu společnosti OVB.
|
|
Uplatnění multilevel marketingu v obchodním podnikání
Purnochová, Jana ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce Uplatnění multi-level marketingu v obchodním podnikání se zabývá přiblížením přímého prodeje a jeho podkategorie multi-level marketingu (dále též MLM). V první části stručně nastiňuje historii vzniku, vymezuje několik základních pojmů a definuje základy fungování systému MLM a jeho hlavní výhody a nevýhody. Dále představuje klíčové činnosti spojené s aktivitou v daném odvětví -- vysvětluje postupy úspěšné komunikace a zdůrazňuje základní pravidla, jejichž dodržování je nutné k dosažení úspěchů. Součástí práce je také popis současných rysů přímého prodeje a představení žebříčku deseti nejúspěšnějších MLM společností posledních dvou let. Poslední kapitola představuje společnost Avon a zaměření její obchodní činnosti, popsán je také model odměňování Sales Leaderů společnosti.
|
|
Multilevel marketing
Trübenekr, Jakub ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Práce se zaměřuje na seznámení se vznikem, vývojem a současnou podobou multilevel marketingu v rámci firmy Amway, corp. V praktické části se věnuje zásadám budování distributorské sítě. V závěru autor popisuje vlastní zkušenosti a zhodnocuje perspektivu síťového marketingu.
|
|
Možnosti orientace přímého prodeje ve vybraném tržním prostředí
Hapáková, Veronika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce)
V mojí bakalářské práci se věnuji přímému prodeji jako jedné z distribučních cest a navrhuji zlepšení výběru a trénování nových prodejců v americké společnosti Southwestern. Práce je rozdělena na teoretickou část, kde podle dostupné literatury popisuji definici přímého prodeje, jeho začlenění v marketingovém mixu a jako součást multilevel marketingu. Dále zde v obecné rovině popisuji průběh náboru a výběrového procesu prodejců a komunikaci s různými typy osobností. Teoretickou část uzavírá detailní popis cyklu prodeje. Praktická část je věnována společnosti Southwestern, která využívá přímý prodej k distribuci vzdělávacích produktů. Představím historii společnosti, její organizační strukturu, produktové portfolio a její letní program pro studenty vysokých škol. Těžištěm pro mne jsou řízené rozhovory s prodejci společnosti. Závěr mojí práce obsahuje doporučení pro zlepšení výběru a tréninku nových prodejců společnosti Southwestern.
|
| |
|
Work motivation of employees in MLM companies
Bittnerová, Martina
Práce se primárně zabývá problematikou pracovní motivace v multi-level marketingu jako specifickém způsobu řízení. Klíčovými pojmy pro zpracovaný text jsou zde motivace pracovního výkonu, teorie motivace, multi-level marketing, strukturální firmy. Hlavním cílem této práce je analyzovat motivační principy pracovního výkonu v multi-level marketingu.
|
|
Multilevel- marketing v České republice
Prudičová, Petra ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá rozborem a zhodnocením fungování multi-level marketingu v České republice. Vysvětluje jeho myšlenku a principy, přičemž teoretické poznatky aplikuje na konkrétní společnost, která se multi-level marketigem zabývá. Cílem je předstvait čtenářům tento systém nezaujatým způsobem a zhodnotit jeho fungování v praxi.
|
| |
|
Multi-level marketing
Koldová, Jana ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Šípek, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce na téma "Multilevel marketing" se zaměřuje na charakteristiku multilevel marketingu, pyramidových schémat a jejich vzájemné porovnání. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se věnuje tématu multilevel marketingu a principům jeho fungování. Jsou vytyčeny hlavní pozitiva a negativa tohoto systému. Druhá kapitola popisuje pyramidová schémata, jejich fungování, neudržitelnost a nelegálnost. Věnuje se rovněž Ponziho schématu. V poslední kapitole jsou jednotlivé charakteristiky obou systémů shrnuty a vzájemně porovnány.
|