Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 


Využití benchmarkingu pro zlepšení výkonnosti podniku
Bartů, Jaromír
Bakalářská práce využívá metody benchmarkingu u společností fungujících na základě multilevel marketingu OVB Allfinanz a Amway. V teoretické části shrnuje veškerá podstatná fakta týkající se tohoto tématu. Následně pak v praktické části využívá vhodné metody pro posouzení aktuální situace obou firem a na základě získaných poznatků navrhuje vhodné aplikace pro zlepšení stavu společnosti OVB.

Uplatnění multilevel marketingu v obchodním podnikání
Purnochová, Jana ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce Uplatnění multi-level marketingu v obchodním podnikání se zabývá přiblížením přímého prodeje a jeho podkategorie multi-level marketingu (dále též MLM). V první části stručně nastiňuje historii vzniku, vymezuje několik základních pojmů a definuje základy fungování systému MLM a jeho hlavní výhody a nevýhody. Dále představuje klíčové činnosti spojené s aktivitou v daném odvětví -- vysvětluje postupy úspěšné komunikace a zdůrazňuje základní pravidla, jejichž dodržování je nutné k dosažení úspěchů. Součástí práce je také popis současných rysů přímého prodeje a představení žebříčku deseti nejúspěšnějších MLM společností posledních dvou let. Poslední kapitola představuje společnost Avon a zaměření její obchodní činnosti, popsán je také model odměňování Sales Leaderů společnosti.

Multilevel marketing
Trübenekr, Jakub ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Práce se zaměřuje na seznámení se vznikem, vývojem a současnou podobou multilevel marketingu v rámci firmy Amway, corp. V praktické části se věnuje zásadám budování distributorské sítě. V závěru autor popisuje vlastní zkušenosti a zhodnocuje perspektivu síťového marketingu.

Možnosti orientace přímého prodeje ve vybraném tržním prostředí
Hapáková, Veronika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce)
V mojí bakalářské práci se věnuji přímému prodeji jako jedné z distribučních cest a navrhuji zlepšení výběru a trénování nových prodejců v americké společnosti Southwestern. Práce je rozdělena na teoretickou část, kde podle dostupné literatury popisuji definici přímého prodeje, jeho začlenění v marketingovém mixu a jako součást multilevel marketingu. Dále zde v obecné rovině popisuji průběh náboru a výběrového procesu prodejců a komunikaci s různými typy osobností. Teoretickou část uzavírá detailní popis cyklu prodeje. Praktická část je věnována společnosti Southwestern, která využívá přímý prodej k distribuci vzdělávacích produktů. Představím historii společnosti, její organizační strukturu, produktové portfolio a její letní program pro studenty vysokých škol. Těžištěm pro mne jsou řízené rozhovory s prodejci společnosti. Závěr mojí práce obsahuje doporučení pro zlepšení výběru a tréninku nových prodejců společnosti Southwestern.

Informační systém pro vyhodnocování aktivit pracovníků ve stromové hierarchii v Caché
Burget, Jaroslav ; Ščuglík, František (oponent) ; Ráb, Jaroslav (vedoucí práce)
Informační systémy jsou nedílnou součástí téměř všech větších obchodních subjektů. Tento dokument má za účel seznámit s návrhem modelu v UML a implementací informačního systému pro vyhodnocování aktivit pracovníků ve stromové hierarchii. První část zahrnuje princip multilevel marketing firem, popis zadání systému a průběh jeho modelování v nástroji CASE Select Component Architekt. Druhá část se zabývá popisem implementovaného systému formou webové aplikace nad objektovou databází Caché.

Work motivation of employees in MLM companies
Bittnerová, Martina
Práce se primárně zabývá problematikou pracovní motivace v multi-level marketingu jako specifickém způsobu řízení. Klíčovými pojmy pro zpracovaný text jsou zde motivace pracovního výkonu, teorie motivace, multi-level marketing, strukturální firmy. Hlavním cílem této práce je analyzovat motivační principy pracovního výkonu v multi-level marketingu.

Multilevel- marketing v České republice
Prudičová, Petra ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá rozborem a zhodnocením fungování multi-level marketingu v České republice. Vysvětluje jeho myšlenku a principy, přičemž teoretické poznatky aplikuje na konkrétní společnost, která se multi-level marketigem zabývá. Cílem je předstvait čtenářům tento systém nezaujatým způsobem a zhodnotit jeho fungování v praxi.

Multilevel marketing v pojišťovnictví
Glavanakov, Pavel ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce)
Bakalářská práce zabývá feoménem Multi level marketingu. Je vysvětlen pojem MLM a jeho aplikace na prostředí pojišťovnictví. V případové studii je uveden konkrétní model síťového marketingu.

Multi-level marketing
Koldová, Jana ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Šípek, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce na téma "Multilevel marketing" se zaměřuje na charakteristiku multilevel marketingu, pyramidových schémat a jejich vzájemné porovnání. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se věnuje tématu multilevel marketingu a principům jeho fungování. Jsou vytyčeny hlavní pozitiva a negativa tohoto systému. Druhá kapitola popisuje pyramidová schémata, jejich fungování, neudržitelnost a nelegálnost. Věnuje se rovněž Ponziho schématu. V poslední kapitole jsou jednotlivé charakteristiky obou systémů shrnuty a vzájemně porovnány.