Název: Multilevel- marketing v České republice
Překlad názvu: Multi-level Marketing in the Czech Republic
Autoři: Prudičová, Petra ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: etika přímého prodeje; multi-level marketing; psychologie přímého prodeje; ZFP akademie; ethics of direct selling; multi-level marketing; psychology of direct selling; ZFP akademie

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20001

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-15971


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet