Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6,732 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.41 vteřin. 


Specifika marketingové komunikace cílené na seniory a nekalé praktiky vůči nim
Nováková, Vendula ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Pudil, Jiří (oponent)
Předkládaná diplomová práce "Specifika marketingové komunikace cílené na seniory a nekalé praktiky vůči nim" má za cíl přiblížit čtenáři způsoby a nátlakové metody, kterými obchodníci nutí seniory kupovat předražené zboží či služby během předváděcích akcí nebo podomních prodejů. Dalším cílem práce je zjištění důvodů, které vedou seniory k navštívení prodejní akce či využití služeb podomních prodejců. Dále se pokusím ve své práci navrhnout doporučení veřejným orgánům a seniorům, jak se nekalým obchodním praktikám bránit. Práce se též zabývá právními regulacemi, demografickou situací a vývojem a manipulací.

Analýza komunikačního mixu vybraného produktu
Kuklíková, Zdeňka ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Čejka, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu společnosti Thermo-mur Praha s. r. o. především pak jejího stejnojmenného stavebního systému. Cílem práce bylo zanalyzování marketingové komunikace stavebního systému a na základě této analýzy navrhnutí různých doporučení na zlepšení. V teoretické části byly vyme-zeny základní pojmy z teorie marketingu, marketingového mixu, komunikačního mixu a jejich nástrojů. Praktická část v úvodu představuje společnost, poté byl ana-lyzován komunikační mix stavebního systému a provedena SWOT analýza tohoto mixu. Návrhy a doporučení by měly sloužit jako podklad pro úpravu či sestavení no-vého komunikačního mixu pro společnost a stavební systém Thermomur.

Mediální prezentace veřejné zeleně v Českých Budějovicích (obsahová analýza jihočeského regionálního tisku)
Kušová, Drahomíra ; Těšitel, Jan ; Bartoš, Michael
Tisk je součástí masové komunikace, při níž dochází k rozšiřování a sdělování informací a symbolických obsahů určených široké veřejnosti. Vždy je odrazem předpokládaného zájmu veřejnosti o konkrétní problematiku a zprostředkovatelem sociální kontroly institucí, které ji mají na starost. Na základě provedené obsahové analýzy jihočeského regionálního tisku lze konstatovat, že problematika veřejné zeleně občany příliš netíží a tudíž není ani frekventovaným mediálním tématem. Lidi zajímá především, zda je veřejná zeleň v pořádku a uklizena. Rovněž výčet organismů, na který může uživatel zeleně v urbánním prostředí narazit, není podle tisku příliš široký.

Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem
Jochimová, Natálie ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kajfoszová, Dorota (oponent)
Tato diplomová práce s názvem Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem se zaměřuje na moderní způsoby propagace na internetovém trhu s módou v České republice, konkrétně u největšího z těchto obchodů ZOOT.cz. Cílem práce je na základě kvantitativního a kvalitativního výzkumu zhodnotit využívání moderních nástrojů marketingové komunikace na příkladu zmíněného internetového obchodu při porovnání s dalším subjektem. Teoretická část této diplomové práce přináší definici internetového marketingu a celého online prostředí, dále také popis jednotlivých marketingových nástrojů spolu s nastíněním jejich moderních forem. V praktické části dochází k analýze těchto nástrojů u internetového obchodu ZOOT.cz. Hlavními zdroji dat jsou výsledky dotazníkového šetření společnosti ZOOT s názvem Fashion Report, data o efektivnosti použití služby Retargeting společnosti Sklik, dále také závěry individuálních a skupinových hloubkových rozhovorů s pracovníky společnosti ZOOT a interní dokumenty internetových obchodů o efektivnosti jednotlivých používaných nástrojů. Výsledky těchto výzkumů ukazují, že pokud firmy využívají moderních nástrojů marketingové komunikace, je u nich stále větší důraz kladen na rychlé zařazení novinek do firemních aktivit, zajištění nadstandardních služeb pro zákazníky, ale také sledování podoby reklamních sdělení u konkurence.

Online propagace malého internetového obchodu
Purnochová, Jana ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Diplomová práce s názvem Online propagace malého internetového obchodu se zabývá problematikou propagace internetového obchodu na internetu a vytvořením komunikačního mixu online. V první části práce stručně nastiňuje teorii online marketingu. První kapitola definuje pojem marketing, představuje jeho cíle a komunikační mix na internetu, popisuje také statistiky spojené s využíváním internetu a internetovou reklamou v České republice. Druhá kapitola práce se již zaměřuje na praktickou aplikaci vybraných forem propagace na modelový internetový obchod prodávající sportovní oblečení. Poslední kapitola se poté věnuje vyhodnocení jednotlivých částí online komunikačního mixu, porovnání placených druhů propagace s ohledem na objednávky a návštěvnost obchodu a sestavení doporučení, která by mohla být přínosná pro internetové obchody se srovnatelnou charakteristikou.

Využití sociálních médií v marketingu maloobchodního řetězce
Rožková, Lucie ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Březina, Martin (oponent)
Předmětem diplomové práce Využití sociálních médií v marketingu maloobchodního řetězce je analýza a zhodnocení úspěšnosti marketingové strategie na sociálních médiích použité obchodním řetězcem a porovnání působení na sociálních médiích s konkurenčními řetězci a dále formulace doporučení pro analyzovanou společnost pro efektivnější a úspěšnější komunikaci na sociální síti. Teoretická část je zaměřena na představení zkoumané problematiky a představení možností využití sociálních médií pro marketingovou strategii společnosti. Následuje metodická část ukazující použité výzkumné a analytické metody. V praktické části je metodou dotazníkového šetření, konkurenčního srovnání a zároveň obsahovou metodou porovnáno působení analyzované společnosti a její konkurence na sociální síti Facebook. Následně autorka dle výsledků navrhuje doporučení pro lépe hodnocenou komunikaci společnosti se zákazníkem. V závěru práce se nachází zhodnocení práce a okomentování definovaných hypotéz.

Analýza komunikační strategie společnosti Red Bull ČR
Syrovátková, Anežka ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Homolka, Pavel (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se zaměřila na analýzu komunikační strategie společnosti Red Bull Česká republika s.r.o., a to konkrétně na reklamu, komunikaci na místě prodeje, public relations a mediální komunikaci, opinion leaders program, event marketing a digitální komunikaci. Vycházela jsem z globální komunikační strategie, kterou reprezentuje Red Bull Media House a zkoumala jsem, jakým způsobem je tato strategie implementována na lokální úrovni. Pro tuto analýzu bylo také nezbytné analzyovat trh energetických nápojů v České republice, jak si stojí v rámci kategorie nealkoholických nápojů a jakou pozici na něm zaujímá Red Bull. Na základě těchto analýz jsem zhodnotila pozitiva, negativa a doporučila možná zlepšení.

Jazyk uživatelů počítače
KANTOROVÁ, Zuzana
Tématem bakalářské práce je jazyk uživatelů počítače, kteří využívají různých možností komunikace na internetu. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část se týká různých způsobů komunikace na internetu a historie prací s tematikou výrazů z počítačového slangu. Praktická část je zaměřena na jazykový rozbor výrazů z komunikace na chatu a v diskusním fóru. Cílem práce je přiblížit komunikaci prostřednictvím internetu, protože právě tato forma komunikace je v dnešním světě velmi rozšířená a oblíbená.

Podpora marketingu pomocí sociálních sítí
Vaněk, Jiří ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Cílem diplomové práce "Podpora marketingu pomocí sociálních sítí" je vytvořit obecnou sérii doporučení pro redakce časopisů a podobných periodik, jak postupovat při komunikaci na sociálních sítích. Tato doporučení jsou poté aplikována na konkrétní titul, časopis Exkluziv. Praktická část obsahuje představení a analýzu jeho komunikace na sociálních sítích. Na základě analýzy komunikace časopisu Exkluziv a analýzy jeho konkurence je vypracován návrh na zlepšení využívání sociálních sítí v rámci komunikačního mixu zmíněného periodika. Teoretická část popisuje možnosti online marketingu a online PR se zaměřením na sociální média a sítě.