Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30,144 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.80 vteřin. 


Návrh metodiky řízení a správy incidentů a problémů a jejího využití ve vybrané organizaci
Holub, Adam ; Stanovská, Iva (vedoucí práce) ; Novák, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá návrhem metodiky pro řízení a správ incidentů a problémů (issue), s využitím issue-trackingového nástroje. Cílem práce je takovou metodiku vytvořit a nasadit ji v konkrétní organizaci. Při vytváření Metodiky byly využity doporučené postupy získané ze zdrojových prací, a také autorovi praktické zkušenosti. V teoretické části páce jsou nejprve popsány přístupy, ze kterých vyvíjená Metodika vychází a přebírá některou jejich terminologii. Následně je vysvětleno, co to je issue-trackingový systém a je uveden přehled nejčastěji používaných issue-trackingových systé-mů. V praktické části je vytvářena samotná Metodika. Nejprve je popsána cílová skupina metodiky. Dále jsou definovány typy issue a role používané při práci s issue-trackingovým systémem. Následně je popsáno jak stanovit životní cyklus issue a jak pracovat s jeho atributy. Dále se práce věnuje reportování dat z issue-trackingového systému. Druhá kapitola praktické části práce se věnuje implementaci Metodiky do nástroje JIRA.

Hodnocení systému získávání, výběru a přijímání zaměstnanců
Siřínková, Nela ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Vávra, Radovan (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje získávání, výběru a přijímání zaměstnanců do společnosti. Cílem této diplomové práce je provedení analýzy procesu získávání, výběru a přijímání zaměstnanců ve vybrané společnosti, zhodnocení současného stavu těchto procesů a vytvoření návrhu a doporučení na zlepšení těchto procesů. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část vychází z rešerše odborné literatury a je členěna do kapitol, ve kterých jsou popsána východiska, základní poznatky a systém fungování jednotlivých procesů získávání, výběru a přijímání a adaptace zaměstnanců. Praktická část práce zahrnuje uvedení do oblasti podnikání vybrané společnosti, představení této společnosti, analýzu současného stavu, jeho zhodnocení a návrhy a doporučení na zlepšení procesů získávání, výběru a přijímání zaměstnanců.

Interkulturní aspekty komunikace v pracovním prostředí vybrané firmy
Jenšovský, Šimon ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Balgová, Dagmar (oponent)
Práce se zabývá kulturními odlišnostmi pracovníků v nadnárodní korporaci ve vztahu k interní komunikaci a plnění pracovních úkolů. Podstatou práce je vytvořit teoretický rámec pro zmapování kulturních odlišností mezi pracovníky nadnárodní korporace a na základě získaných poznatků vyšetřit vliv kulturních odlišností na komunikaci a plnění úkolů. Soubor výzkumných otázek jednak replikuje práci Geerta Hofsteda, v druhé řadě vychází z poznatků formulovaných Hofstedem a několika autory, kteří vycházeli z jeho práce. Pro získání dat byla použita metoda dotazníkového šetření. Pro vyhodnocení dat byly použity metody deskripce prostřednictvím četnosti a statistické metody srovnání struktur. Výsledkem práce je soubor obecných doporučení zaměřených na eliminaci či alepoň omezení negativních dopadů interkulturních rozdílů na pracovišti.

Podpora sester v případech úmrtí na jednotkách RES a JIP
LAYEROVÁ, Helena
Na jednotkách resuscitační a intenzivní péče se sestry setkávají s problematikou umírání a smrti denně. Velmi často jsou v kontaktu s umírajícími i jejich blízkými, očekává se od nich profesionální přístup a komplexní péče. Stres, který sestry v těchto situacích zažívají, vede k psychické, emoční i fyzické vyčerpanosti a může se projevit psychosomatickými potížemi. Příprava sester na tyto situace a podpora při jejich zvládání je proto klíčovým faktorem pro zvládnutí tohoto náročného povolání. Teoretická část diplomové práce obsahuje popis současného stavu dané problematiky, charakterizuje resuscitační a intenzivní péči, zabývá se problematikou umírání a smrti na RES a JIP, zvládáním situací spojených s úmrtím a podporou sester v těchto situacích. Práce měla celkem čtyři cíle. Prvním cílem bylo zjistit, jaký způsob přípravy sester je v praxi zajištěn na jednotkách RES a JIP pro výkon kvalitní ošetřovatelské péče o umírající pacienty. Dalším cílem bylo zjistit, zda a jak se sestry připravují a vzdělávají v oblasti zvládání situací spojených s úmrtím pacienta na RES a JIP. Třetí cíl byl, zda existuje a jaká je forma a způsob podpory sester na RES a JIP při úmrtí pacientů poskytovaná ze strany týmu a ze strany managementu oddělení a čtvrtým cílem bylo zjistit, jakou formu a způsob podpory sestry očekávají a žádají. Výzkumná část diplomové práce byla realizována kvantitativním šetřením pomocí anonymního dotazníku. Respondenti odpovídali na 38 otázek, 13 otázek bylo uzavřených, 21 polootevřených a 4 otevřené. Podporou je nejčastěji chápána podpora psychická, dobrá týmová spolupráce, komunikace, supervize a zastoupení v případě potřeby. Od managementu je očekávána především podpora ve vzdělávání, zajištění supervize, odpovídajícího finančního ohodnocení a odborné psychologické pomoci v případě potřeby. Na základě výsledků práce byl vytvořen návrh na kurz pro nelékařské zdravotnické profese pracující na jednotkách RES a JIP s názvem: Kurz strategie zvládání obtížných situací v péči o umírající a jejich blízké v intenzivní a neodkladné péči.

Návrh strategie CRM ve vybrané společnosti
Gorolová, Pavlína ; Koliš, Karel (vedoucí práce) ; Kociánová, Jana (oponent)
Bakalářská práce pojednává o filozofii řízení vztahů se zákazníky. Jejím hlavním cílem je analyzovat procesy v konkrétní společnosti a doporučit řešení ve vztahu k zákazníkům. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část seznámí čtenáře se základními pojmy řízení vztahů se zákazníky, jeho principy, vývojem a strategií. Dále věnuje pozornost zákazníkovi a jeho hodnotě. Metodická část vymezuje metodu analýzy, která je aplikována v praktické části. Ta se zaměřuje na konkrétní společnost, její představení a historii a věnuje se i analýzám vnějšího a vnitřního prostředí. V závěru této práce jsou uvedena konkrétní doporučení a návrhy na zlepšení.

Zlepšení logistických operací ve skladu Stroi Servis Plus
Feklistov, Maxim ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Bakalářská práce pojednává o logistických operacích ve skladu v konkrétní společnosti. Cílem práce je zanalyzovat logistické operace ve skladu Stroj Servis Plus a na základě teoretických poznatků a vybraných metod navrhnout opatření, která by logistické operace firmy zefektivnila. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou část a praktickou část. V první části práce jsou popsané základní teoretické pojmy a principy týkající se dané problematiky. Další část práce bude věnována představením společnosti Stroj Servis Plus a analýze logistických operací v jejím skladu. Na základě potřebných vnitropodnikových dokumentů, vlastní praxi ve firmě a teoretických poznatků navrhnu řešení, která by odstranila případné nedostatky a zlepšila tak logistické operace ve skladu vybrané společnosti.

Podnikatelský plán vybrané firmy (model lean canvas)
Strupplová, Lucie ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Přehledný a názorný podnikatelský plán je součástí každého projektu. V současné době patří mezi velmi využívané formy prezentace podnikatelského plánu model lean canvas, který přehledně zobrazuje jednotlivé faktory ovlivňující realizaci projektu. Práce je rozdělena na dvě samostatné části. V teoretické části se věnuje formám podnikatelského plánu a jejich odlišnostmi. Aplikační část se zabývá vytvořením podnikatelského plánu pomocí modelu lean canvas pro firmu operující v oblasti moderních technologií využívajících bezpilotních létajících prostředků UAV, respektive pro jejich vybraný produkt aplikaci MAIA monitorující pohyb UAV. Metodou lean canvas byla zpracována dostupná data a bylo vytvořeno strukturované schéma projektu, na základě kterého lze predikovat úspěšnost jeho realizace . Model lean canvas se osvědčil jako přehledný a optimální model podnikatelského plánu pro projekt dané firmy.

Finanční analýza vybraného lázeňského zařízení
Krautstengelová, Lucie ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá finanční analýzou lázeňského zařízení. Cílem je zjistit finanční situaci a výkonnost vybrané společnosti Priessnitzovy léčebné lázně a.s., která vlastní a provozuje Lázně Jeseník. Teoretická část seznamuje s finanční analýzou. Uvádí její cíle, zdroje, ze kterých čerpá a popisuje vybrané metody. Zmiňuje specifika ekonomiky lázeňských zařízení. Ve druhé části jsou představeny Lázně Jeseník a aplikována a vyhodnocena finanční analýza na vybranou společnost.

Optimální výrobní strategie vybrané firmy v oblasti strojírenství
Brachtlová, Veronika ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Všetečková, Dana (oponent)
Tématem diplomové práce je "Optimální výrobní strategie vybrané firmy v oblasti strojírenství" - konkrétně se jedná o firmu EUTECH akciová společnost, resp. její výrobní divizi nástrojárna zabývající se výrobou forem pro vstřikování plastů, nejrůznějších dílů a speciálních přístrojů pro letecký průmysl. Cílem práce je na základě stanovených faktorů zhodnotit, zda je pro firmu EUTECH akciová společnost, divize nástrojárna výhodnější investovat do pořízení technologie 5ti-osého CNC obrábění a zajišťovat daný proces vlastními zdroji uvnitř firmy nebo zda tuto technologii nadále zadávat do kooperace. Práce je strukturována do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretické část práce se věnuje teorii provozního managementu a výroby. Praktická část diplomové práce je zaměřena na firmu EUTECH akciová společnost, respektive divizi nástrojárna a její výrobní strategii. Společnost je zde stručně představena, je provedena situační analýza divize nástrojárna a následně je rozebrán její výrobní proces. Závěrečná část práce je zaměřena na aplikaci kooperací v divizi nástrojárna, jsou zde vyhodnoceny základní a další faktory ovlivňující volbu strategie "vyrob nebo kup" a je stanoven jasný závěr, která z těchto strategií je u technologie 5ti-osého CNC obrábění výhodnější.