Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zavádění systému řízení kvality pro projekt Metro Londýn v OTIS a.s.
Bernát, Michal ; Ing. et Ing. Radek Dryšl, MSc., MBA (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zaváděním systému řízení kvality pro projekt Metro Londýn realizované firmou Otis a.s. V teoretické části jsou popsány nástroje řízení kvality. V analytické části jsou zmapovány procesy projektu Metro Londýn a určeny problémy a příležitosti pro zlepšení v procesech tohoto projektu. Na základě této analýzy jsou pro definované problémy navržena nápravná opatření a jejich hodnocení.
Zavádění systému řízení kvality pro projekt Metro Londýn v OTIS a.s.
Bernát, Michal ; Ing. et Ing. Radek Dryšl, MSc., MBA (oponent) ; Doskočil, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zaváděním systému řízení kvality pro projekt Metro Londýn realizované firmou Otis a.s. V teoretické části jsou popsány nástroje řízení kvality. V analytické části jsou zmapovány procesy projektu Metro Londýn a určeny problémy a příležitosti pro zlepšení v procesech tohoto projektu. Na základě této analýzy jsou pro definované problémy navržena nápravná opatření a jejich hodnocení.
Analýza informační potřeby jako součást procesního modelování
Dressler, Adam ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Říhová, Zora (oponent)
Cílem této bakalářské práce je aplikovat relevantní znalosti na modelování procesů v prostředí středně velké organizace, která se věnuje zejména poskytování logistických služeb, a identifikovat oblasti, kde lze dosáhnout quick wins s vynaložením minimálních prostředků na straně organizace. K modelování procesů byl využit software ARIS Business Architect. Relevantní definice a teorie z odborné literatury slouží k zasazení tohoto přístupu do kontextu rozsáhlé teorie procesního řízení. Rozdíl mezi optimálním a skutečným zapojením zaměstnanců organizace při vytváření modelů byl řešen úrovní detailu při popisu procesů. Na zvolené úrovni je možné jednotlivé kroky dokumentovat snímky obrazovek ERP (v tomto případě se jednalo o ERP SAP) jednotlivých stavů materiálu a informací v celém průběhu hlavního procesu, tak jak je definován nejdůležitějším zákazníkem. Tento přístup s sebou nese riziko sice detailních a relevantních, ale nekonzistentních modelů. Riziko se omezuje dvěma způsoby: striktní využívání kontrolních mechanismů umožňující kontrolu knihovny objektů (zamezení výskytu synonymie a homonymie, i v případě, že je proces popisován z různých úhlů a v různých časech) a vnoření detailního popisu subprocesů (vstupy a výstupy detailních subprocesů) do vyšších úrovní popisu. Zdá se, že dodržování těchto principů poskytuje velmi brzký výsledek a v praxi využitelný výstup popisu procesů. Některé způsoby bezprostředního využití výstupů k podpoře zájmů organizace jsou naznačeny: řízení změn, FMEA, zajišťování shody s legislativními normami a smluvními kontrakty. Část práce je věnována hodnocení zralosti procesů. Na příkladu procesu zkoumané organizace se ukazuje možnost hodnotit zralost procesu z hlediska jeho schopnosti naplňovat informační potřeby způsobem obdobným metodice COBIT. Zkoumaná organizace je částí dodavatelského řetězce automobilového průmyslu, která dodržuje principy lean. Existují zajímavé souvislosti mezi principem pull, sledovaným v případech toku materiálu, a předávání informací. Příklady ukazují situace, kdy absence principu pull vytváří specifické problémy. Práce navrhuje některé principy při praktickém modelování procesů, jimiž je možno těmto problémům předejít.
Chování lidí v projektech procesních změn
Svačinová, Hana ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Chocholatý, Drahomír (oponent)
Cílem této práce je seznámit čtenáře s teorií řízení lidských zdrojů a oblastí projektů procesních změn a s tím souvisejícími pojmy. V práci jsou identifikovány jednotlivé skupiny či typy osob, které se podílejí na projektech procesních změn, a jejich dostupnost na českém trhu. Teoretické poznatky jsou přiblíženy na dvou reálných projektech procesních změn -- v malé firmě čistě českého charakteru i velké nadnárodní firmě. Na těchto projektech se podílely také týmy odlišného složení a rozsahu, což umožňuje ukázku zajímavých rozdílů. Pouze dva projekty samozřejmě nejsou relevantním vzorkem pro obecné závěry, nicméně jsou prospěšné právě pro předvedení konkrétních ukázek z teorie v praxi. Při projektech procesních změn nastávají některé problémy způsobené typem projektů, zralostí procesů, ale také složením podílejících se lidských zdrojů na projektu. Součástí práce jsou též krizové plány -- návrhy pro řešení těchto krizových situací. Domnívám se, že na průběh projektů má vliv i míra stresu kladeného na lidské zdroje, což bylo zjišťováno v průzkumu, jenž je součástí této práce. V průzkumu je porovnáno, zda se mění při působení stresu týmové role konkrétních účastníků projektu, tím tedy i složení projektového týmu. Výsledky výzkumu tvoří hlavní přínos této práce. Základem pro výzkum je definice týmových rolí dle Belbina. Hlavní části práce tedy jsou základní termíny a zhodnocení současné míry prozkoumání dané oblasti, dále obsahuje příklady reálných projektů, výzkum a krizové plány.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.