Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozvoj společenské odpovědnosti na vybraných soukromých vysokých školách ekonomického zaměření v České republice
Bittner, Jan
Diplomová práce řeší problematiku společenské odpovědnosti na soukromých vysokých školách ekonomického zaměření v České republice. Na základě klasifikace a hodnocení CSR aktivit ve vybraných subjektech, kterých bylo dosaženo prostřednictvím kvalitativního výzkumu (analýzy současného stavu) v souladu s normou ISO 26000, bylo navrženo začlenění principů společenské odpovědnosti do řízení organizace a CSR reporting. Oblast CSR by rovněž měla být zahrnuta ve studijních plánech formou vlastního předmětu. Doporučení také míří do oblastí komunikace se zainteresovanými skupinami, životního prostředí a angažovanosti v komunitách.
Společenská odpovědnost ve vybraných nemocnicích Olomouckého kraje
Šauerová, Martina
Diplomová práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti ve vybraných zdravotnických zařízeních v Olomouckém kraji. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy, které se společenskou odpovědností souvisí. Zejména se jedná o zainteresované skupiny, podnikatelskou etiku a firemní filantropii. Vlastní část práce se zabývá analýzou současného stavu společenské odpovědnosti tří zdravotnických zařízení. Po vyhodnocení jejich stávající společenské odpovědnosti jsou v závěru práce navržena konkrétní doporučení a opatření v oblasti CSR, která by v případě jejich implementace mohla zkoumaným subjektům pomoci v jejich další činnosti.
Krizová komunikace ZOO Praha po povodních v letech 2002 a 2013: komparativní studie
Šťastná, Ema ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce ‚Krizová komunikace Zoo Praha po povodních v letech 2002 a 2013: komparativní studie' se zabývá analýzou principů, nástrojů a sdělení komunikačních kampaní Zoo Praha v souvislosti s povodněmi v letech 2002 a 2013. V první části se věnuje deskripci teoretického rámce krizové komunikace, kde rozebírá jednotlivé klíčové prvky, principy a fáze komunikačního procesu. Mimo jiné krátce pojednává o fenoménu dobrovolnictví a filantropie v České republice. V rámci jednotlivých komunikačních kampaní Zoo Praha práce analyzuje výše definované prvky s ohledem na kontext situace, během níž se kampaně uskutečnily. Zabývá se tak obsahem komunikovaných témat, rolí jednotlivých komunikátorů, komunikačními nástroji, jež byly v kampaních využity, komunikací se zainteresovanými skupinami či způsobem oslovení a organizace dobrovolníků. V závěru porovnává efektivitu obou aplikovaných krizových komunikací a identifikuje v nich analogii, vývoj či změnu.
Corporate responsibility as a part of company strategy
Pavelčíková, Katarína ; Dušková, Iva (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Hlavním tématem bakalářské práce je problematika společenské odpovědnosti podniku, která si postupně získává nové příznivce, a tak nabírá na důležitosti. První část práce je zaměřena na popsání základních charakteristik konceptu a následně na objasnění postupu včlenění společenské odpovědnosti do hlavní strategie podniku. Poslední část teoretické části upozorňuje na potřebné rozlišení konceptu od firemní filantropie a Public Relations. V praktické části práce popisuje dlouhodobou strategii společnosti Nike, Inc., jejíž vlastní aktivity zajišťují nejen uspokojení požadavků všech zainteresovaných skupin podniku, ale také podporu vlastního byznysu a celého odvětví, ve kterém podnik působí. Autorka chce prací poukázat na to, že zapracování společenské odpovědnosti podniku do strategického plánu, může firmě pomoci získat konkurenční výhodu a podpořit komunity, jejichž je součástí.
Etické principy v malém podniku
Protivová, Eva ; Kučerová, Libuše (vedoucí práce) ; Čaník, Petr (oponent)
Tématika podnikatelské etiky je v současnosti velice diskutovaná nejen ve světě, ale i v České Republice. Hlavní snahou etiky v podnikání je začlenění etických zásad do podnikání za účelem zlepšení podnikatelské praxe a všech aktivit s ní souvisejících. Nejčastěji používaným a základním nástrojem implementace etiky do podnikání je etický kodex, který je písemným vyjádřením zásad slušného jednání dodržovaných podnikem vůčí jeho okolí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.