Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zobrazení závodní dráhy s úrovní detailu
Mohelník, Petr ; Milet, Tomáš (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá efektivním zobrazením závodní dráhy pomocí OpenGL. K reprezentaci terénu se používá výšková mapa. Dráha je zobrazena jako polygonální model zřetězený na křivce s využitím techniky level of detail. Je navržen algoritmus pro použití této techniky v reálném čase i na mobilních zařízeních. Mezi popsanými algoritmy jsou dart throwing, Catmull-Rom spline, kontrakce hran, view-frustum culling. Součástí práce je demonstrační aplikace implementující navržený algoritmus.
Systém pro autonomní řízení modelu autíčka na závodní dráze
Katrušák, Jaroslav ; Bidlo, Michal (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Cílem této práce je realizace systému pro autonomní řízení modelu autíčka na závodní dráze. První částí práce je studie typických způsobů vytyčení závodní dráhy pro pohyb modelářského autíčka a na ni navazující studie možných způsobů realizace autonomního pohybu modelu po závodní dráze. Další část je věnována hardwarové a softwarové stránce realizace navrženého systému. Předposlední část představuje navržený systém pro detekci překážek, jeho realizaci a výsledné vlastnosti. Poslední část práce prezentuje výslednou realizaci autonomního modelu schopného samostatné jízdy po vytyčené závodní dráze, čtení značek a reakce na překážku umístěnou na trati.
Systém pro autonomní řízení modelu autíčka na závodní dráze
Steingart, Viktor ; Strnadel, Josef (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a realizací vozidla pro závod autonomních modelů autíček s názvem NXP Cup. V práci je popsán celý proces od výběru platformy, přes návrh algoritmu, návrh a realizací desky plošných spojů pro systém detekce překážek, až po experimenty s pohybem.
Systém pro autonomní řízení modelu autíčka na závodní dráze
Steingart, Viktor ; Strnadel, Josef (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a realizací vozidla pro závod autonomních modelů autíček s názvem NXP Cup. Nejprve je diskutován výběr vhodné platformy, která bude využita pro implementaci řídicího algoritmu zajišťujícího autonomní pohyb vozidla po vymezené dráze.  Následně bude podrobně představen návrh řídicího algoritmu spolu s implementačními detaily. Dále je prezentována realizace systému pro detekci překážek na závodní dráze. Diplomová práce je následně završena popisem několika různých experimentů s realizovaným systémem autonomního řízení závodního vozidla a vyhodnocením dosažených výsledků.
Favorit Brno / cyklistický stadion - bikrosová dráha / architektonická studie - design / etapa 2021/22
Maršálek, Filip ; Hrabec, Josef (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Diplomová práce rozvíjí architektonickou studii předdiplomového projektu, který se soustředil na téma staveb se sportovním zaměřením. Cílem této diplomové práce je návrh konkrétního stadionu pro konání závodů v dráhové cyklistice na úrovni olympijských staveb. V rámci návrhu je brán zřetel i na nutné provozní a technické zázemí stavby. Hlavní myšlenkou projektu bylo vytvořit objekt poskytující důstojné plochy pro sport, diváky, multifunkci a v neposlední řadě také kvalitní a fungující stavební dílo. Nutné je i vytvoření klubových prostorů pro členy cyklistického klubu Favorit Brno a také pro návštěvníky sportovních událostí. Objekt je tvořen jednou hlavní hmotou stavby, která je členěna jak provozně, tak dispozičně do několika celků a podlaží. Hlavním cílem projektu bylo vytvoření jednoduché hmoty velodromu, která bude schopna reagovat na roztříštěnou okolní zástavbu a rovněž vytvoří ucelený veřejný prostor. V interiéru je pak stadion s kruhovým půdorysem sofistikovaně rozčleněn do traktů, které jsou obsluhovány systémem chodeb. Samotná závodní dráha se pak nachází na úrovni 2. NP. Důležitým faktorem při návrhu byl i dostatek světla, které je nutné dostat do velké části masivní stavby. Hrubé rozměry stavby pak činí asi 120 m v průměru a 21 m na výšku. Podzemní podlaží, které slouží primárně pro parkování dosahuje hloubky 3,8m. Architektonická studie zahrnuje i využití pro vybrané stávající objekty, jako je například objekt správní budovy klubu Favorit, která bude obsahovat stravovací provoz, důležité prostory s energetikou budovy a také administrativní a klubové prostory. Ve vyšších patrech soustřeďuje barové a VIP prostory. Hmota stávající ponechávané budovy je začleněna do navržené hmoty stadionu v blízkosti hlavního vchodu do budovy. Poslední velkou stavební hmotou velodromu jsou zachované fragmenty stávající betonové závodní dráhy, které již nesplňuje délkové požadavky pro mezinárodní sportovní události a je zakomponována do celku stavby s pozměněným využitím
Systém pro autonomní řízení modelu autíčka na závodní dráze
Katrušák, Jaroslav ; Bidlo, Michal (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Cílem této práce je realizace systému pro autonomní řízení modelu autíčka na závodní dráze. První částí práce je studie typických způsobů vytyčení závodní dráhy pro pohyb modelářského autíčka a na ni navazující studie možných způsobů realizace autonomního pohybu modelu po závodní dráze. Další část je věnována hardwarové a softwarové stránce realizace navrženého systému. Předposlední část představuje navržený systém pro detekci překážek, jeho realizaci a výsledné vlastnosti. Poslední část práce prezentuje výslednou realizaci autonomního modelu schopného samostatné jízdy po vytyčené závodní dráze, čtení značek a reakce na překážku umístěnou na trati.
Favorit Brno / cyklistický stadion - bikrosová dráha / architektonická studie - design / etapa 2021/22
Maršálek, Filip ; Hrabec, Josef (oponent) ; Šindlar, Jiljí (vedoucí práce)
Diplomová práce rozvíjí architektonickou studii předdiplomového projektu, který se soustředil na téma staveb se sportovním zaměřením. Cílem této diplomové práce je návrh konkrétního stadionu pro konání závodů v dráhové cyklistice na úrovni olympijských staveb. V rámci návrhu je brán zřetel i na nutné provozní a technické zázemí stavby. Hlavní myšlenkou projektu bylo vytvořit objekt poskytující důstojné plochy pro sport, diváky, multifunkci a v neposlední řadě také kvalitní a fungující stavební dílo. Nutné je i vytvoření klubových prostorů pro členy cyklistického klubu Favorit Brno a také pro návštěvníky sportovních událostí. Objekt je tvořen jednou hlavní hmotou stavby, která je členěna jak provozně, tak dispozičně do několika celků a podlaží. Hlavním cílem projektu bylo vytvoření jednoduché hmoty velodromu, která bude schopna reagovat na roztříštěnou okolní zástavbu a rovněž vytvoří ucelený veřejný prostor. V interiéru je pak stadion s kruhovým půdorysem sofistikovaně rozčleněn do traktů, které jsou obsluhovány systémem chodeb. Samotná závodní dráha se pak nachází na úrovni 2. NP. Důležitým faktorem při návrhu byl i dostatek světla, které je nutné dostat do velké části masivní stavby. Hrubé rozměry stavby pak činí asi 120 m v průměru a 21 m na výšku. Podzemní podlaží, které slouží primárně pro parkování dosahuje hloubky 3,8m. Architektonická studie zahrnuje i využití pro vybrané stávající objekty, jako je například objekt správní budovy klubu Favorit, která bude obsahovat stravovací provoz, důležité prostory s energetikou budovy a také administrativní a klubové prostory. Ve vyšších patrech soustřeďuje barové a VIP prostory. Hmota stávající ponechávané budovy je začleněna do navržené hmoty stadionu v blízkosti hlavního vchodu do budovy. Poslední velkou stavební hmotou velodromu jsou zachované fragmenty stávající betonové závodní dráhy, které již nesplňuje délkové požadavky pro mezinárodní sportovní události a je zakomponována do celku stavby s pozměněným využitím
Systém pro autonomní řízení modelu autíčka na závodní dráze
Steingart, Viktor ; Strnadel, Josef (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a realizací vozidla pro závod autonomních modelů autíček s názvem NXP Cup. Nejprve je diskutován výběr vhodné platformy, která bude využita pro implementaci řídicího algoritmu zajišťujícího autonomní pohyb vozidla po vymezené dráze.  Následně bude podrobně představen návrh řídicího algoritmu spolu s implementačními detaily. Dále je prezentována realizace systému pro detekci překážek na závodní dráze. Diplomová práce je následně završena popisem několika různých experimentů s realizovaným systémem autonomního řízení závodního vozidla a vyhodnocením dosažených výsledků.
Systém pro autonomní řízení modelu autíčka na závodní dráze
Steingart, Viktor ; Strnadel, Josef (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a realizací vozidla pro závod autonomních modelů autíček s názvem NXP Cup. V práci je popsán celý proces od výběru platformy, přes návrh algoritmu, návrh a realizací desky plošných spojů pro systém detekce překážek, až po experimenty s pohybem.
Zobrazení závodní dráhy s úrovní detailu
Mohelník, Petr ; Milet, Tomáš (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá efektivním zobrazením závodní dráhy pomocí OpenGL. K reprezentaci terénu se používá výšková mapa. Dráha je zobrazena jako polygonální model zřetězený na křivce s využitím techniky level of detail. Je navržen algoritmus pro použití této techniky v reálném čase i na mobilních zařízeních. Mezi popsanými algoritmy jsou dart throwing, Catmull-Rom spline, kontrakce hran, view-frustum culling. Součástí práce je demonstrační aplikace implementující navržený algoritmus.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.