Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Gymnastika v programu MŠ
Zelenková, Blanka ; Mojžíš, Otakar (vedoucí práce) ; Hájková, Jana (oponent)
Tématem této bakalářské práce jsou gymnastická cvičení v programu mateřských škol. Práce je zaměřena na využití základní gymnastiky během pohybových činností v mateřských školách. Teoretická část se zabývá základními poznatky o vývoji dítěte předškolního věku, charakteristikou a specifickými znaky gymnastických činností vhodných pro děti předškolního věku. Tato práce také poukazuje na návaznost pohybových činností na Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Cílem práce je zjistit, jaké mají k realizaci gymnastických činností učitelky mateřských škol podmínky, jaké jsou jejich základní znalosti o pohybovém rozvoji dětí předškolního věku a jak je realizace gymnastických činností v mateřských školách prováděna. Experimentem je zjišťováno, jakým způsobem se může při záměrném působení na skupinu dětí změnit úroveň jejich pohybových dovedností. Klíčová slova Dítě předškolního věku, pohybový rozvoj, základní gymnastika, pohybové dovednosti, obratnost, průpravná cvičení, podmínky cvičení, motivace
Flexibilita u hráčů fotbalu v žákovské kategorii U14-U15
Horizral, Peter ; Kolbová, Kateřina (vedoucí práce) ; Černá, Jana (oponent)
Název: Flexibilita u hráčů fotbalu v žákovské kategorii U14 - U15 Cíl: Cílem bakalářské práce je pomocí dotazníkového šetření monitorovat využití prostředků základní gymnastiky se zaměřením na rozvoj flexibility v tréninku fotbalistů v kategorii žactva (U14 - U15). Dílčím cílem je navrhnout soubor doporučených cvičení, která mohou přispívat k rozvoji flexibility. Metody: Výzkumný vzorek se skládal ze 6 fotbalových klubů (SK Slavia Praha, Bohemians 1905, SK Kladno, FC Košice, Lokomotíva Košice, Janočko Academy). Pro získání informací od respondentů byla vybrána metoda kvalitativního dotazování. Vytvořili jsme nestandardizovaný dotazník, který je uveden v autentické podobě na konci bakalářské práce (viz přílohy). Jednotlivé týmy jsme oslovili telefonicky a kontaktovali jsme šeftrenéry žákovských kategorií. Výběr vzorku byl záměrný, protože jsme chtěli obsáhnout co největší spektrum, co se týče výkonnosti i místa realizace (SR, ČR). Výsledky: Výsledky dotazníkového šetření prokázaly, že u všech fotbalových týmů probíhá pravidelné zařazování prostředků základní gymnastiky do tréninkového procesu fotbalistů žákovských kategorií. Také musíme konstatovat, že existují rozdíly jak v objemu zařazení do tréninkového cyklu, tak v obsahu a výběru cvičení. Druhou část výsledků tvoří soubor doporučených cviků...
Využití prostředků základní gymnastiky v tréninku fotbalistů
Hodbod, Oliver ; Kolbová, Kateřina (vedoucí práce) ; Černá, Jana (oponent)
Název: Využití prostředků základní gymnastiky v tréninku fotbalistů Cíl: Cíl bakalářské práce je vyhodnotit hospitační záznamy s dotazníkovým šetřením, a sledovat výskyt obsahu základní gymnastiky v kategorii starší přípravka U9. Dílčím cílem je vytvořit soubor tělesných cvičení a vyvodit obecná doporučení pro trenérskou praxi. Metody: Teoretická část je zpracována formou literární rešerše zabývající se tématem práce. Hlavní metodou této práce je pozorování, pomocí které bylo zjištěno využití gymnastických prostředků v tréninkových jednotkách. Další metodou je obsahová analýza literárních zdrojů a hospitačních záznamů, která byla doplněna písemným dotazováním. Získaná data z dotazníku jsou zpracovány standardními statistickými metodami v programu Microsoft Excel. Výsledky: Výsledky obsahují data získaná pomocí dotazníkového šetření a analýzou hospitačních záznamů. Dalším výsledkem je návrh souboru tělesných cvičení z oblasti základní gymnastiky využitelný v tréninku fotbalistů nacházejících se v přípravném i soutěžním období kategorie U9. Klíčová slova: fotbal, základní gymnastika, mládež, sportovní trénink, sportovní příprava
Gymnastika v programu MŠ
Zelenková, Blanka ; Mojžíš, Otakar (vedoucí práce) ; Hájková, Jana (oponent)
Tématem této bakalářské práce jsou gymnastická cvičení v programu mateřských škol. Práce je zaměřena na využití základní gymnastiky během pohybových činností v mateřských školách. Teoretická část se zabývá základními poznatky o vývoji dítěte předškolního věku, charakteristikou a specifickými znaky gymnastických činností vhodných pro děti předškolního věku. Tato práce také poukazuje na návaznost pohybových činností na Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Cílem práce je zjistit, jaké mají k realizaci gymnastických činností učitelky mateřských škol podmínky, jaké jsou jejich základní znalosti o pohybovém rozvoji dětí předškolního věku a jak je realizace gymnastických činností v mateřských školách prováděna. Experimentem je zjišťováno, jakým způsobem se může při záměrném působení na skupinu dětí změnit úroveň jejich pohybových dovedností. Klíčová slova Dítě předškolního věku, pohybový rozvoj, základní gymnastika, pohybové dovednosti, obratnost, průpravná cvičení, podmínky cvičení, motivace

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.