Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační mix společnosti
Petruchová, Denisa ; Stávková, Blažena (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Sonnentor s.r.o. Hlavním cílem je rozšíření stávajícího komunikačního mixu, který by měl především přilákat nové zákazníky a zlepšit aktuální propagaci. V první části jsou definována teoretická východiska, na která navazuje analytická část, kde je popsán současný stav společnosti. V poslední části jsou předloženy návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků a budoucích tržeb.
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků podniku
Mazáková, Lenka ; Ondráčková, Monika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá spokojeností zákazníků vybraného obchodního podniku. První část práce shrnuje teoretické poznatky týkající se daného tématu, které jsou využívány v dalších částech práce. Praktická část pojednává o samotném podniku, jeho zákaznících, zahrnuje analýzu úrovně jejich spokojenosti a doporučení, která po jejich realizaci přispějí ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
Spokojenost zákazníků a návrhy na její zvýšení
Šivelová, Terezie ; Zapletalová, Pavla (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem opatření vedoucích ke zvýšení spokojenosti zákazníků kavárny Pražírna, s.r.o. V první části jsou popsána teoretická východiska práce, v následující analytické části je pak popsána činnost zvolené společnosti a její současný marketingový mix. Tato část obsahuje také analýzu prostředí společnosti, dotazníkové šetření a SWOT analýzu. V poslední části jsou předloženy návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků kavárny v oblasti poskytovaných služeb a marketingové komunikace.
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků
Vítková, Markéta ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků se službami poskytování internetového připojení společnosti Infos Art s.r.o. v Prostějově. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V první části jsou popsána teoretická východiska. V druhé části práce je provedena analýza společnosti a následně výzkum spokojenosti jejich zákazníků. Poslední část práce obsahuje návrhy, které by měly vést ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků
Vítková, Markéta ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti zákazníků se službami poskytování internetového připojení společnosti Infos Art s.r.o. v Prostějově. Práce je rozdělena na tři hlavní části. V první části jsou popsána teoretická východiska. V druhé části práce je provedena analýza společnosti a následně výzkum spokojenosti jejich zákazníků. Poslední část práce obsahuje návrhy, které by měly vést ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
Komunikační mix společnosti
Petruchová, Denisa ; Stávková, Blažena (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá komunikačním mixem společnosti Sonnentor s.r.o. Hlavním cílem je rozšíření stávajícího komunikačního mixu, který by měl především přilákat nové zákazníky a zlepšit aktuální propagaci. V první části jsou definována teoretická východiska, na která navazuje analytická část, kde je popsán současný stav společnosti. V poslední části jsou předloženy návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků a budoucích tržeb.
Spokojenost zákazníků a návrhy na její zvýšení
Šivelová, Terezie ; Zapletalová, Pavla (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem opatření vedoucích ke zvýšení spokojenosti zákazníků kavárny Pražírna, s.r.o. V první části jsou popsána teoretická východiska práce, v následující analytické části je pak popsána činnost zvolené společnosti a její současný marketingový mix. Tato část obsahuje také analýzu prostředí společnosti, dotazníkové šetření a SWOT analýzu. V poslední části jsou předloženy návrhy a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků kavárny v oblasti poskytovaných služeb a marketingové komunikace.
Psychologické aspekty zákaznické spokojenosti v oblasti telekomunikačních služeb
Hassairi, Munír ; Rymeš, Milan (vedoucí práce) ; Michalík, David (oponent)
1 Abstrakt: Předmětem této diplomové práce je téma zákaznické spokojenosti, a to zejména popis a zjištění těch atributů, které ji podstatně ovlivňují. V empirické části je výzkum orientován v kontextu spokojenosti zákazníků se službami mobilních operátorů. Teoretická část obsahuje popis skutečnosti, v jakém kontextu se psychologie zabývá jevem spokojenosti. Spokojenost je popsána v kontextu životní spokojenosti, pracovní spokojenosti a poté je největší část věnována spokojenosti orientované na spotřebitele a zákazníky. Teoretická část si všímá nejednotností definic mezi jednotlivými autory a dále se zaměřuje na teorie zabývající se vnímáním kvality služeb, vlivem očekávání a dalších aspektů zákaznické spokojenosti. V závěru teoretické části je pozornost věnována zjišťování důležitosti jejích jednotlivých aspektů, a to z dvojího pohledu: z dopadu jednotlivých atributů na celkovou spokojenost a z vnímání důležitosti jednotlivých atributů na individuální úrovni. V praktické části se práce zaměřuje na zjištění dopadů jednotlivých atributů na celkovou spokojenost zákazníků se službami operátorů telekomunikačních služeb. Ke zjištění důležitosti jednotlivých atributů je využito mnohonásobné lineární regrese.
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků podniku
Mazáková, Lenka ; Ondráčková, Monika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá spokojeností zákazníků vybraného obchodního podniku. První část práce shrnuje teoretické poznatky týkající se daného tématu, které jsou využívány v dalších částech práce. Praktická část pojednává o samotném podniku, jeho zákaznících, zahrnuje analýzu úrovně jejich spokojenosti a doporučení, která po jejich realizaci přispějí ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
Determinanty zákaznické spokojenosti v závislosti na cenové kategorii produktu
Májová, Marcela ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Téma práce je situováno do prostředí hotelového průmyslu. Cílem je analyzovat determinanty zákaznické spokojenosti v závislosti na cenové kategorii produktu. Cenová kategorie produktu koresponduje s jednotnou klasifikací ubytovacích zařízení v České republice. Výzkum je založen na analýze parciálních atributů spokojenosti v souvislosti s celkovou úrovní zákaznické odezvy na konkrétní hotel. Výzkumný vzorek se opírá o 1821 hotelů lokalizovaných v Londýně. Data byla selektována z rezervačního ubytovacího portálu Booking.com. Praktická část je založena na kvantitativní analýze a realizována za pomoci chí-kvadrát testu, dvouvýběrového t-testu, ANOVY a vícenásobné lineární regrese. Primárně jsou vstupní data řádně komentována. Následuje analýza 7 základních atributů zákaznické spokojenosti. Závěrečná část práce zjišťuje, jak moc korelují parciální atributy hodnocení s hodnocením celkovým v každé ubytovací kategorii hotelu odděleně a tím odpovídá na stanovenou výzkumnou otázku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.