Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Znalosti o předlékařské první pomoci u vybraných žáků ZŠ
Fialová, Jitka ; Hanušová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
Diplomová práce si klade za hlavní cíl zjistit úroveň znalostí žáků 6. - 9. ročníků na Základní škole v Dobříši v oblasti předlékařské první pomoci. Ke splnění tohoto cíle jsem postupovala na základě dílčích cílů, pomocí kterých jsem zjišťovala, jestli se ve znalostech žáků v 8. ročníku vybrané školy projevil fakt, že v 7. ročníku se teoretická předlékařská první pomoc neučí. Dále, zda se zlepší znalosti žáků vybrané školy v 9. oproti 6. třídě a jaké mají žáci 9. ročníku vybrané školy znalosti o předlékařské první pomoci. Taktéž mě zajímalo, zda se liší znalosti dívek a chlapců vybrané školy. Práce se skládá z teoretické části, kde jsem zjišťovala úroveň a stav problematiky z odborné literatury, příruček a podkladů. Základ praktické části tvořila dotazníková kampaň zjištující znalosti žáků a jejich analýza. Závěr tvoří obecné i konkrétní výstupy pro další pedagogickou praxi nejen mou, ale i na naší škole.
Gramotnost žáků vybrané základní školy o předlékařské první pomoci
Ráczová, Věra ; Hanušová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Váchová, Alena (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl zjistit úroveň gramotnosti u vzorku žáků vybrané základní školy v oblasti předlékařské první pomoci. Porovnává znalosti žáků 8. a 9. tříd získané během výuky běžných předmětů v rámci ŠVP pro základní školy, se znalostmi, které žáci získají v průběhu projektu, cíleně sestaveného se zaměřením na zdraví člověka a první pomoc, jeho součástí je i praktické školení na střední zdravotnické škole. Práce se skládá z části teoretické, která seznamuje krátce s historií první pomoci v rámci Červeného kříže, přibližuje legislativu týkající se první pomoci a ukazuje základní postupy první pomoci. Praktická část obsahuje znalostní dotazníkové šetření, jehož výsledky se staly podkladem pro vypracování výukového projektu, který byl následně ověřen. KLÍČOVÁ SLOVA Předlékařská první pomoc, zdraví, záchrana života, gramotnost, zraněný
Znalosti o předlékařské první pomoci u vybraných žáků ZŠ
Fialová, Jitka ; Hanušová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
Diplomová práce si klade za hlavní cíl zjistit úroveň znalostí žáků 6. - 9. ročníků na Základní škole v Dobříši v oblasti předlékařské první pomoci. Ke splnění tohoto cíle jsem postupovala na základě dílčích cílů, pomocí kterých jsem zjišťovala, jestli se ve znalostech žáků v 8. ročníku vybrané školy projevil fakt, že v 7. ročníku se teoretická předlékařská první pomoc neučí. Dále, zda se zlepší znalosti žáků vybrané školy v 9. oproti 6. třídě a jaké mají žáci 9. ročníku vybrané školy znalosti o předlékařské první pomoci. Taktéž mě zajímalo, zda se liší znalosti dívek a chlapců vybrané školy. Práce se skládá z teoretické části, kde jsem zjišťovala úroveň a stav problematiky z odborné literatury, příruček a podkladů. Základ praktické části tvořila dotazníková kampaň zjištující znalosti žáků a jejich analýza. Závěr tvoří obecné i konkrétní výstupy pro další pedagogickou praxi nejen mou, ale i na naší škole.
Gramotnost žáků vybrané základní školy o předlékařské první pomoci
Ráczová, Věra ; Hanušová, Jaroslava (vedoucí práce) ; Váchová, Alena (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl zjistit úroveň gramotnosti u vzorku žáků vybrané základní školy v oblasti předlékařské první pomoci. Porovnává znalosti žáků 8. a 9. tříd získané během výuky běžných předmětů v rámci ŠVP pro základní školy, se znalostmi, které žáci získají v průběhu projektu, cíleně sestaveného se zaměřením na zdraví člověka a první pomoc, jeho součástí je i praktické školení na střední zdravotnické škole. Práce se skládá z části teoretické, která seznamuje krátce s historií první pomoci v rámci Červeného kříže, přibližuje legislativu týkající se první pomoci a ukazuje základní postupy první pomoci. Praktická část obsahuje znalostní dotazníkové šetření, jehož výsledky se staly podkladem pro vypracování výukového projektu, který byl následně ověřen. KLÍČOVÁ SLOVA Předlékařská první pomoc, zdraví, záchrana života, gramotnost, zraněný
Schopnost poskytování první pomoci u studentů vysokých škol
BÖHM, Pavel
Život je to nejcennější, co každý má. Kdokoliv z nás se může dostat do situace, kdy bude za potřebí postiženému člověku poskytnout první pomoc. Cílem práce bylo zmapovat praktické dovednosti studentů vysoké školy při poskytování laické první pomoci. Pro zjištění cíle bakalářské práce byl použit kvalitativní výzkum v podobě případové studie (case study), za pomoci metody pozorování a dotazování {--} rozhovor s otevřenými otázkami. Závěry práce byly presentovány na odborné konferenci: "Záchranáři sobě, anebnepoučujme se, ale učme se jeden od druhého!" v Hrubé Vodě 26.3.2009. Stěžejní bod výzkumu této práce je v mapování schopnosti poskytování první pomoci laiky z řad studentů vysoké školy v určitém časovém odstupu od jejich školení. Tyto výsledky mohou být použity při sestavování osnov a výukových metod v oblasti didaktiky neodkladné péče.
Zjištění úrovně znalostí poskytování první pomoci\\
HATLAPATKA, Vít
Cílem bakalářské práce bylo zjistit úroveň znalostí poskytování první pomoci na základních školách v mikulovském regionu. Práce může být rozdělena na dvě části. První část zahrnuje vlastní výzkum na základních školách. Celkem jsem se dotazoval 92 chlapců a 86 dívek ve věku od jedenácti do patnácti let. Výsledky výzkumu prokázaly, že děti tohoto věku často neví, jak správně a účinně poskytnout první pomoc. V druhé části práce jsem se proto snažil navrhnout nový učební plán tak, aby jeho nedílnou součástí byla výuka poskytování první pomoci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.