Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr dobového penzionu v Praze
PEŠKOVÁ, Markéta
Hlavním cílem práce je vypracování kompletní dokumentace podnikatelského záměru pro konkrétní zařízení dle aktuálních trendů v zážitkové turistice. Mezi vedlejší cíle práce patří seznámení čtenářů s odbornou terminologií z oblasti cestovního ruchu a podnikatelského záměru, zanalyzování tržních podmínek ve zvoleném regionu, zjištění aktuálních trendů v hotelnictví a vyhledání podpor pro podnikatele poskytující služby cestovního ruchu. Práce má dvě části. Část teoretickou, zaměřující se na cestovní ruch, služby cestovního ruchu, ubytovací zařízení a podnikatelský plán. Část praktickou, skládající se z části analytické a syntetické. Analytická část práce je orientovaná na analýzu ukazatelů cestovního ruchu ve zvolené oblasti a na identifikaci aktuálních trendů v hotelnictví. Praktická část zahrnuje návrh konkrétního podnikatelského záměru.
Produkty cestovního ruchu v oblasti zážitkové turistiky
Pelejová, Dana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Jaderná, Eva (oponent)
Cestovní ruch (CR) se stává stále významnější součástí národního hospodářství. Ve vyspělých ekonomikách je většina obyvatel zaměstnaná v sektoru služeb, kam patří i náplň cestovního ruchu. V současné době zažívá cestovní ruch v rámci České republiky vrchol svého rozvoje. Buduje se nová moderní infrastruktura, která propojuje jednotlivé přírodní i kulturní skvosty. Osobně soudím, že velký vliv na tomto rozvoji mají především finance z evropských fondů, které na naše území již několik let proudí. Jako nedostatek na trhu současného CR u nás vnímám nedostatečnou komunikaci mezi jednotlivými subjekty. Komplexní propojení služeb, informačních systému a turistických cílů. Cílem mé práce je navrhnout možnost budoucí spolupráce jednotlivých originálních, turisticky atraktivních subjektů zážitkové turistiky na území jižních Čech, především na Jindřichohradecku s přesahem do Dolního Rakouska (Waldviertel). Tyto vybrané subjekty budou pak společně vytvářet marketingově i oborově propojenou oblast, která je v rámci EU známá pod pojmem TLA tourism leasing area. Můžeme ji chápat i jako destinaci, kde budou vzájemně propojené jednotlivé subjekty zážitkové turistiky. Základní idea TLA "učící se oblasti" se jeví poměrně jednoduše, avšak její implementace vyžaduje přísnou koordinaci a všestrannou spolupráci. A právě toho bych chtěla dosáhnout v rámci své diplomové práce.
Analýza nabídky zážitkové turistiky v Jihočeském kraji
Holaková, Martina ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Cílem bakalářské práce "Analýza nabídky zážitkové turistiky v Jihočeském kraji" je zhodnocení petrosti nabídky zážitkové turistiky a vyhodnocení její využitelnosti v různých ročních obdobích. Dále se tato práce zaměřuje na určení jednotlivých typů zážitků a definuje základní pojmy související s problematikou zážitkové turistiky.
Zážitková turistika s využitím kulturního a historického dědictví
ANTOŇŮ, František
Hlavním cílem práce "Zážitková turistika s využitím kulturního a historického dědictví" je vytvořit návrh Návštěvnického centra curku a sladkostí v Dačicích. Zde byla v roce 1843 vyrobena první kostka cukru na světě. Součástí Návštěvnického centra je interaktivní expozice (např. výroba cukru, historie cukru), zážitkový workshop a obchod s výrobky a suvenýry. Na začátku práce je úvod. Dále je popsána metodika práce a cíle práce. Dílčími cíly jsou analýza cestovního rucu (analýza návštěvnosti, profil možného návštěvníka, analýza silných a slabých stránek) a návrh nového produktu cestovního ruchu, vč. propagační kampaně a ekonomického rozboru.
Agroturistika a zážitková turistika v oblasti Rías Baixas
KRATOCHVÍLOVÁ, Vendula
Tématem bakalářské práce je agroturistika a zážitková turistika v oblasti Rías Baixas. Cílem práce je určit a popsat hlavní typy agroturistiky a zjistit stav zážitkové turistiky v daném regionu. V úvodních kapitolách jsou představeny pojmy zážitková turistika a agroturistika. Následuje kapitola věnovaná úvodu do marketingu, jelikož autorka v této práci analyzuje techniky marketingu na internetu jednotlivých ubytovacích zařízení. Dále je představen region Galicie a oblast Rías Baixas. Jádrem práce je analýza agroturistiky a jejích ubytovacích zařízení v oblasti Rías Baixas a jejich marketing prostřednictvím internetového média.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.