Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh výroby pouzdra analogových hodinek
Vilímovský, Daniel ; Kouřil, Karel (oponent) ; Sedlák, Josef (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je stručné představení hodinářského průmyslu a charakteristika aditivní technologie Rapid Prototyping. Praktická část je zaměřena na tvorbu modelů jednotlivých komponent hodinek ve 3D parametrickém programu Autodesk Inventor a jejich následnou výrobu různými metodami na 3D tiskárně. Součástí práce je také kompletace hodinek, včetně osazení pouzdra hodinkovým strojkem. Práce je zakončena technicko-ekonomickým zhodnocením a porovnáním s aktuálně používanými metodami výroby.
Design fitness náramku
Zboran, Martin ; Buganská, Tamara (oponent) ; Haltof, Vladimír (vedoucí práce)
Cieľ tejto bakalárskej práce zahŕňa návrh fitness náramku aj s príslušenstvom, ktorý okrem možnosti zobrazovania času a dátumu dokáže používateľovi analyzovať fyzickú aktivitu a životné funkcie hlavne v súvislosti so športovou aktivitou. Navrhnutý produkt spĺňa ergonomické aj technické požiadavky, prináša inovácie v oblasti nabíjania a zapínania. Zároveň bol dosiahnutý originálny dizajn. Navrhnutý nabíjací mechanizmus zaisťuje pohodlnejšie používanie zariadenia vďaka možnosti nabíjania bez snímania náramku z ruky.
Návrh výroby pouzdra analogových hodinek
Vilímovský, Daniel ; Kouřil, Karel (oponent) ; Sedlák, Josef (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je stručné představení hodinářského průmyslu a charakteristika aditivní technologie Rapid Prototyping. Praktická část je zaměřena na tvorbu modelů jednotlivých komponent hodinek ve 3D parametrickém programu Autodesk Inventor a jejich následnou výrobu různými metodami na 3D tiskárně. Součástí práce je také kompletace hodinek, včetně osazení pouzdra hodinkovým strojkem. Práce je zakončena technicko-ekonomickým zhodnocením a porovnáním s aktuálně používanými metodami výroby.
Marketingová strategie nové značky hodinek na českém trhu
Vláhová, Alžběta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent)
V rámci strategického plánování firmy Jasněna Vláhová s.r.o. vznikl v návaznosti na nedostatečné uspokojení mladých zákaznic stávajícím sortimentem nápad na tvorbu zcela nové značky SUNDAY ROSE. Ta dává důraz na zapamatovatelný design a zážitek spojený s nákupní atmosférou, jež cílová skupina vyžaduje. Tato bakalářské obsahuje komplexní marketingovou strategii pro tuto značku, návrh jejího marketingového mixu a to v několika částech rozdělený na B2B a B2C segment. Současně i doporučuje změny pro současné produktové řady firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.