Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ediční a nakladatelská činnost knihoven
Rzymanová, Tereza ; Landová, Hana (vedoucí práce) ; Drobíková, Barbora (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi, stavem a perspektivou nakladatelské činnosti knihoven - vydávání knih a časopisů. Je tato činnost perspektivní? Zatěžuje nebo obohacuje knihovny? Považuje ji zřizovatel za aktuální? Podporují knihovny formou publikování kreativitu komunity, kterou obsluhují (např. vydávání regionálních autorů, začínajících autorů)? Zaměřují se knihovny více na odborná témata z oblasti knihovnictví? Jsou zapojeni do vydávání např. ve spolupráci se státní správou? Téma je zpracováno na obecné úrovni soudobých trendů. Konkrétně byla provedena komparativní analýza vydavatelské činnosti knihoven v Moravskoslezském kraji se Slezským vojvodstvím v Polsku. Část věnovaná trendům a budoucnosti je zpracována formou strukturovaných rozhovorů.
Podpora marketingu pomocí sociálních sítí
Vaněk, Jiří ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Cílem diplomové práce "Podpora marketingu pomocí sociálních sítí" je vytvořit obecnou sérii doporučení pro redakce časopisů a podobných periodik, jak postupovat při komunikaci na sociálních sítích. Tato doporučení jsou poté aplikována na konkrétní titul, časopis Exkluziv. Praktická část obsahuje představení a analýzu jeho komunikace na sociálních sítích. Na základě analýzy komunikace časopisu Exkluziv a analýzy jeho konkurence je vypracován návrh na zlepšení využívání sociálních sítí v rámci komunikačního mixu zmíněného periodika. Teoretická část popisuje možnosti online marketingu a online PR se zaměřením na sociální média a sítě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.