Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Kritické myšlení studentů středních škol - způsob ověřování informací ze zpravodajských webů
Mališová, Iva ; Miessler, Jan (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Diplomová práce "Kritické myšlení studentů středních škol - způsob ověřování informací ze zpravodajských webů" se zaměřuje na analýzu mediální gramotnosti českých středoškoláků. Cílem práce bylo zjistit, jakým způsobem studenti ověřují informace a jestli tak vůbec činí. Dále zda jsou schopni kriticky přemýšlet nad zpravodajskými texty a zda rozpoznají dezinformace. Práci jsem rozdělila na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem se zaměřila na mediální pojmy, problematiku éry digitálních médií a zařazení mediální výchovy do vzdělávacích osnov. Následný výzkum jsem rozdělila na dvě části - kvantitativní a kvalitativní. V první části výzkumu jsem studentům rozeslala dotazník, na který mi odpovědělo 339 respondentů z různých středních škol. Následně jsem 11 studentů podrobila individuálním polostrukturovaným rozhovorům, abych šla více do hloubky dané problematiky. Výsledky dotazníkového šetření odhalily, že studenti umí pracovat s různými zdroji informací, ve většině si ověřují zprávy, a téměř všichni dokáží rozpoznat dezinformace. Tento pozitivní výsledek jsem, vzhledem k proběhlým výzkumům mediální gramotnosti v ČR, nečekala. Při individuálních rozhovorech, ve kterých jsem zacházela s respondenty více do hloubky se však ukázaly slabiny jejich mediální vzdělanosti. Většina z nich...
Erotická módní fotografie
Birgusová, Helena ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá erotickou módní fotografií v marketingové komunikaci. Hlavním cílem práce je podat historický přehled erotické fotografie v marketingu módních značek a identifikovat její kritické aspekty a jejich vývoj v čase. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. V teoretické části se práce nejdříve zabývá obecně erotikou v marketingové komunikaci. Pozornost je zaměřena na vymezení erotiky v marketingu, její efektivitu na spotřební chování a aspekty, které ovlivňují její působení na konzumenty reklamy. Dále se práce zabývá historií erotické módní fotografie v širokém společenském a uměleckém kontextu a poté jsou představeni nejvýznamnější osobnosti eroticky zaměřené módní fotografie v marketingové komunikaci v posledních desetiletích. Následně jsou identifikovány hlavní kritické aspekty problematiky. Praktickou část tvoří vlastní výzkum. Hlavní výzkumnou otázkou bylo zjistit zda, a popřípadě jak, se erotická módní fotografie změnila v posledních dvaceti letech v časopisu Elle. Jako výzkumná metoda byla zvolena kvalitativní obsahová analýza. Výsledky výzkumu naznačují, že se erotická módní fotografie mění v průběhu let. Mění se využití erotických motivů i výběr zobrazených modelů a modelek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.