Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Je Slevomat.cz efektivní marketingový nástroj?
Slavík, Lukáš ; Hronza, Martin (vedoucí práce) ; Čermáková, Klára (oponent)
Část firem, konkrétně 19,42 %, dosahuje po spolupráci se serverem hromadného nakupování Slevomat.cz ztráty. Možným vysvětlením je nevhodnost Slevomat.cz jako marketingového nástroje pro všechny typy obchodníků. Klíčovým faktorem pro zisk firem je v mnoha případech další nákup zákazníků za nezlevněnou cenu. Výsledky naznačují, že na návrat zákazníků k dalšímu nákupu má pozitivní vliv velikost firmy, nabízený druh zboží/služeb, spokojenost zaměstnanců a počet nově získaných zákazníků díky slevové akci. Důležitým determinantem návratu zákazníku se ukázalo být, zda podniky dosáhly po spolupráci se Slevomat.cz zisku a jak vysoká je relativní sleva. Naopak počet prodaných voucherů nemá na návrat zákazníků vliv. Pro inzerující firmu je tak výhodné nastavit optimální kombinaci relativní slevy a maximálního počtu nabízených kuponů.
Ekonomie slevových kupónů
Boušková, Veronika ; Hudík, Marek (vedoucí práce) ; Tříska, Dušan (oponent)
Tato práce zkoumá vliv vybraných ukazatelů na prodej poukázek na slevových portálech. Za účelem zkoumání byla po dobu čtyř týdnů sbírána data na slevovém portálu Slevomat. Pozorování probíhalo denně v 8, 16 a 24 hodin. Na základě předchozí literatury a teoretických úvah bylo stanoveno šest hypotéz, z nichž se tři ukázaly být v souladu s daty a tři byly vyvráceny. Bylo potvrzeno, že úbytek času zbývajícího do konce akce je spojen s růstem prodaných voucherů za jeden časový interval. Na počet prodaných poukázek mělo dále vliv uvedení pozitivních recenzí u akce a její zobrazení na úvodní straně Slevomatu. Vliv počtu dříve prodaných poukázek na prodeje současné ("stádní efekt") prokázán nebyl, stejně tak jako vliv velikosti relativní či absolutní slevy. Hypotéza tzv. pondělního efektu, podle které by prodeje počátkem týdne měly být nižší, byla také vyvrácena.
Analýza zaměstnaneckých výhod
Nenáhlová, Jana ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Zábranská, Hana (oponent)
První část práce je zaměřena na vysvětlení pojmů motivace, motivace pracovního jednání a charakteristiku jednotlivých typů zaměstnaneckých benefitů. Ve druhé části práce analyzuje benefitové poukázky, zejména pak jejich využití v cestovním ruchu. V závěru je analýza doplněna o dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjistit, jaké poukázky zaměstnanci dostávají, příp. chtějí dostávat, kde je uplatňují a jaká je jejich informovanost o možnostech využití.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.