Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití guerilla marketingu v předvolební kampani
Horáčková, Simona ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá aplikací guerilla marketingu v předvolební kampani. První část obsahuje teoretické východisko, kde objasňuji marketingovou komunikaci, současné trendy v marketingové komunikaci a také definuji pojem guerilla marketing, včetně informací vzniku celého tohoto marketingového směru. Vlastní praktická část se nejprve zabývá analýzou konkrétní předvolební kampaně, na jejímž vývoji a aplikaci jsem se podílela. Kampaň proběhla před komunálními volbami v Humpolci na podzim roku 2014. Dále navazuje dotazníkové šetření, kde zkoumám znalost pojmu guerilla marketing mezi širokou veřejností včetně názoru na konkrétní kampaň, která ve městě proběhla. Na závěr práce zařazuji návrhy na zlepšení kampaně pro její příští využití.
Využití guerilla marketingu v předvolební kampani
Horáčková, Simona ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá aplikací guerilla marketingu v předvolební kampani. První část obsahuje teoretické východisko, kde objasňuji marketingovou komunikaci, současné trendy v marketingové komunikaci a také definuji pojem guerilla marketing, včetně informací vzniku celého tohoto marketingového směru. Vlastní praktická část se nejprve zabývá analýzou konkrétní předvolební kampaně, na jejímž vývoji a aplikaci jsem se podílela. Kampaň proběhla před komunálními volbami v Humpolci na podzim roku 2014. Dále navazuje dotazníkové šetření, kde zkoumám znalost pojmu guerilla marketing mezi širokou veřejností včetně názoru na konkrétní kampaň, která ve městě proběhla. Na závěr práce zařazuji návrhy na zlepšení kampaně pro její příští využití.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.