Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komplexní marketingová strategie v online prostředí
Novák, Michal ; Štědroň,, Bohumír (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Práce má za cíl poskytnout základní přehled marketingových koncepcí a nástrojů využitelných pro prostředí Internetu, zmapovat aktuální trendy v online prostředí a aplikovat je na konkrétní řešení komplexní marketingové strategie. Výstupem práce je návrh účinné strategie pro pánský lifestyle magazín, který bude vyžadovat jen minimální finanční zdroje. Účinnosti strategie bude dosaženo vhodnou kombinací a aplikací nástrojů využitelných v online prostředí. Nosným prvkem strategie bude synergický soulad jednotlivých částí marketingového mixu pro jeho maximální efektivitu a minimální náklady.
Internetové memy a jejich virální potenciál
Limanovský, Adam ; Jirků, Jan (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o fenoménu internetových memů. S teorií memů přišel evoluční biolog R. Dawkins koncem sedmdesátých let minulého století jakožto kulturní analogií genů. O několik desítek let později se pojem mem začínal objevovat v internetové kultuře ve spojení s vtipy. V této práci pracuji s pojmy mem, viralita, šiřitelná média a konvergence médií. Všechny tyto pojmy definují současné internetové prostředí. Vycházím především z knih L. Shifmanové: Memes in Digital Culture, H. Jenkinse: Convergence Culture: Where Old and New Media Collide a Spreadable Media: Creating Value and Meaning in a Networked Culture (které je spoluautorem) a K. Nahonové a J. Hemsleyho: Going Viral. Nejprve vymezuji pojem mem a jeho diferenciaci od pojmu viralita, jelikož pro běžného uživatele internetu jsou tyto dva pojmy synonyma. V práci popisuji memové žánry, fáze vzniku internetových memů, které vznikají převážně ze šiřitelných médií na jejichž základě jsou memy vytvářeny a jaké faktory přispívají k jejich šíření v kyberprostoru. Analytická část se skládá z kontextové analýzy vybraných internetových memů, na nichž demonstruji, jak digitální manipulace mění kontext memů, ve kterých se daný mem může použít, a jak ovliňuje jejich fungování.
Komplexní marketingová strategie v online prostředí
Novák, Michal ; Štědroň,, Bohumír (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Práce má za cíl poskytnout základní přehled marketingových koncepcí a nástrojů využitelných pro prostředí Internetu, zmapovat aktuální trendy v online prostředí a aplikovat je na konkrétní řešení komplexní marketingové strategie. Výstupem práce je návrh účinné strategie pro pánský lifestyle magazín, který bude vyžadovat jen minimální finanční zdroje. Účinnosti strategie bude dosaženo vhodnou kombinací a aplikací nástrojů využitelných v online prostředí. Nosným prvkem strategie bude synergický soulad jednotlivých částí marketingového mixu pro jeho maximální efektivitu a minimální náklady.
Jak může spolutvorba změnit FMCG marketing
Froněk, Filip ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Willems, Peter (oponent)
Tato diplomová práce analyzuje spolutvorbu, moderní trend v marketingu, a provádí společnosti tím, jak použít spolutvorbu na zvýšení efektivity svých marketingových praktik. Spolutvorba je uvedena v rámce digitalizace, což je současný megatrend v marketingu ovlivňující tradiční marketingové metody. Po hlubší analýze současných trendů v marketingu se zaměřením na digitalizaci se práce zabývá spolutvorbou, popisuje její proces a aplikuje ho na příkladu spolutvořícího projektu značky Fa. To ukazuje, že spolutvořící projekty potřebují být velmi dobře plánovány a zrealizovány tak, aby nedocházelo k rozptylu značky a aby výsledky nebyly jiné než firemní cíle. Na konci této práce jsou doporučení odvozené z provedeného výzkumu, které ukazují na další kroky v spolutvořícím projektu značky Fa, a stejně tak v spolutvorbě jako takové.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.