Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 335 záznamů.  začátekpředchozí326 - 335  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výjimečnost vztahu mezi Charlottou a Tomášem Masarykovými
Neudorflová, Marie
Vztah mezi Charlottou a Tomášem Masarykovými je presentován v souvislostech sdílených mravních hodnot, zájmů, intelektuální spolupráce a respektu.
Sokol a aktuálnost jeho demokratických tradic
Neudorflová, Marie
Sokol byl do konce 30. let 20. století sportovní organizací postavenou na pozitivních hodnotách týkající se jak zdravého životního stylu, úrovně charakteru jednotlivců, tak jejich vtahu ke společnosti jako celku. Tyto principy byly v souladu s demokratickými hodnotami, přispívajícími k rozvoji demokratické politické kultury české veřejnosti. Vzhledem k současnému nedostatku demokratického a integrujícího vzdělávání, obnovený Sokol a jeho tradice se jeví jako nedoceněnou možností pro rozvíjení národní integrity jako podmínky pro fungující demokracii.
Organizační kultura retailingové firmy v ČR
Urbášková, Aneta ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá organizační kulturou společnosti Tesco v České republice. Organizační kultura vychází z kontextu národní kultury, proto se první část věnuje kulturním rozdílům mezi mateřskou tedy britskou a dále českou kulturou. Národní kultury jsou popsány pomocí dimenzí. Obsažen je i dynamický pohled na kulturu, který řeší, jak kultura vzniká a jak se mění. Praktická část staví především na rozboru webových stránek společnosti Tesco a na kvalitativní analýze dat získaných terénním výzkumem. Práce dochází k závěru, že se zaměstnanci liší svým ztotožněním s hodnotami firmy, podle svého pracovního zařazení. Byly nalezeny rozdíly mezi manažery, vedoucími a řadovými zaměstnanci.
Obchodní a kulturní zvláštnosti Sudánu
Hromadová, Jana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Cílem práce je zanalyzovat obchodní a kulturní zvyklosti Súdánu jednak na základě dostupných teoretických informací o zemi, především však na základě zkušeností odborníků z praxe, jež se setkali se súdánskými obchodními partnery v pracovním procesu. První část práce shrnuje socioekonomické, politické, historické a přírodní pozadí země, druhá část se týká kulturních specifik Súdánu, třetí část již plně vychází z informací získaných vlastním výzkumem, tedy analýzou obchodního jednání a jeho zvyklostí na základě zkušeností českých firem. V poslední části práce je pak nastíněna historie česko-súdánských vztahů včetně situace v současnosti.
Vývoj ekonomického chování z hlediska změn v hodnotových preferencích
Lehká, Michaela ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Cílem této diplomové práce je na základě vlastního výzkumu a za použití dat z dřívějších výzkumů získat ucelené výsledky za populaci České republiky v oblasti lidských hodnot, hodnotových preferencí a hodnotových žebříčků. Zároveň je důležitým cílem této diplomové práce zobrazit ekonomické chování lidí v České republice v době finanční a ekonomické krize. Jako teoretická východiska pro praktickou část byly zvoleny tři hlavní, vzájemně provázané oblasti: ekonomické chování, se zaměřením na principy individuálního rozhodování a na média a jejich možný vliv na ekonomiku; hodnoty v životě člověka; a ekonomický vývoj jako zdroj změn ekonomického chování z hlediska vývoje na trhu práce, vývoje školství a vzdělávání a vývoje ekologie. Část empirická, nazvaná Výzkum -- změny hodnotových preferencí, je zaměřena v prvé řadě na tvorbu hypotéz, které s danou problematikou souvisí, a na tvorbu dotazníku. Za stěžejní kapitolu praktické části lze považovat analýzu a interpretaci výsledků, která je rozdělena do několika dílčích kapitol podle zkoumané oblasti. Jde především o oblast životních hodnot, oblast hodnotového žebříčku a hodnotových preferencí, o normy chování a o oblast ekonomického chování v době hospodářské krize.
Firemní kultura
Jílková, Lucie ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Kohlová, Lenka (oponent)
Firemní kultura ovlivňuje celý chod společnosti. Patří mezi nejzákladnější měkké předpoklady prosperity. Může se stát velmi mocným nástrojem pracovní motivace. Existuje jasná souvislost mezi vyspělostí firmy a její kulturou. Cílem je zhodnotit firemní kulturu jednak po stránce teoretické a jednak po stránce praktické se zaměřením na Skupinu ČEZ, v neposlední řadě také diagnostikovat firemní kulturu v této společnosti. Bakalářská práce se skládá ze tří hlavních částí. První část práce je zaměřena na firemní kulturu obecně. Druhá část nabízí seznámení s kulturou Skupiny ČEZ. Třetí část je věnována diagnostice firemní kultury se zaměřením na zjištění stavu kultury ve Skupině ČEZ.
Stanovení hodnoty interního projektu pomocí metodiky reálných opcí
Kopkáně, Heřman ; Metzlová, Hana (vedoucí práce) ; Juppa, Martin (oponent)
Práce se zabývá stanovením hodnoty projektu pro účely přijetí investičního rozhodnutí. Jedná se o interní projekt implementace metodiky activity based costing (ABC/M) v konkrétní společnosti. Pro stanovení hodnoty je využita metodologie reálných opcí. V první části práce je uveden kontext investičního rozhodování a reálných opcí a dále základní principy ABC. V druhé části práce jsou nastíněny přínosy ABC a je proveden výpočet hodnoty projektu na základě definovaného modelu.
Ocenění společnosti Deza, a.s.
Sedláčková, Barbora ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Soukupová, Věra (oponent)
Cílem diplomová práce ?Ocenění společnosti Deza, a.s.? je stanovení vnitřní hodnoty akcie za účelem prodeje zatím neznámému kupci. V teoreticko-metodologické části je vymezen podnik jako předmět ocenění, jednotlivé kategorie hodnoty a metody pro oceňování podniků. V praktické části je představena a analyzována oceňovaná společnost. Je provedena analýza vnějšího potenciálu a strategická analýza. Na základě zjištěných skutečností je sestaven finanční plán. Vnitřní hodnota akcie je určena pomocí metody diskontovaného CF entity.
Metody kvantifikace hodnoty pro zákazníka
Pokorná, Vlasta ; Vlček, Radim (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
Analyzování rozdílů mezi jednotlivými metodami kvantifikace hodnoty pro zákazníka z praktického hlediska, interpretace výsledků a formulace výhod a nevýhod jednotlivých metod (aditivní, substrakční a poměrová metoda měření hodnoty pro zákazníka).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 335 záznamů.   začátekpředchozí326 - 335  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.