Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obojživelníci - význam pro člověka a jejich využití v pedagogické praxi
Vajnar, Tomáš ; Hanel, Lubomír (vedoucí práce) ; Andreska, Jan (oponent)
Práce obsahuje literární rešerši o obojživelnících, jejich vztahu a významu pro člověka (morfologie, fyziologie, biologie, etologie, bioindikace, příčiny ohrožení a ochrana obojživelníků, mýty, toxikologie aj.). Obojživelníci jsou vyhodnoceni jako modelová skupina s ohledem na využitelnost v pedagogické praxi (biologie, ekologie, etologie, ochrana přírody, literatura aj.). Vybrány jsou příkladové exotické druhy nejvhodnější pro chov ve školách, uvede návody na chov a náměty na pozorování jejich životních projevů.
Význam hmyzu pro člověka a jeho využití ve školní výuce
Farionová, Jana ; Hanel, Lubomír (vedoucí práce) ; Říhová, Dagmar (oponent)
Diplomová práce pojednává o třídě hmyzu jako o důležité skupině vyskytující se téměř ve všech ekosystémech. Věnuje se významu hmyzu pro člověka nejen z lidského pohledu. První část se zaměřuje na kladný význam hmyzu ve vztahu k člověku a jeho využití v mnoha oblastech lidského života jako je například zemědělství, hmyzí produkty, forenzní entomologie, medicína atd. Další část shrnuje škůdce, parazity a synantropní zástupce, se kterými se člověk může setkat v průběhu života. Následují možnosti využití hmyzu při výuce na školách, obsahová analýza učebnic pro základní a střední školy z pohledu prospěšnosti hmyzu pro člověka a dotazníkové šetření o oblíbenosti hmyzu, jeho chovu a entomofágii zaměřené na žáky základních škol. KLÍČOVÁ SLOVA hmyz, význam hmyzu, užitečný hmyz, hmyzí škůdci, hmyzí parazité, druhy hmyzu, učebnice
Obojživelníci - význam pro člověka a jejich využití v pedagogické praxi
Vajnar, Tomáš ; Hanel, Lubomír (vedoucí práce) ; Andreska, Jan (oponent)
Práce obsahuje literární rešerši o obojživelnících, jejich vztahu a významu pro člověka (morfologie, fyziologie, biologie, etologie, bioindikace, příčiny ohrožení a ochrana obojživelníků, mýty, toxikologie aj.). Obojživelníci jsou vyhodnoceni jako modelová skupina s ohledem na využitelnost v pedagogické praxi (biologie, ekologie, etologie, ochrana přírody, literatura aj.). Vybrány jsou příkladové exotické druhy nejvhodnější pro chov ve školách, uvede návody na chov a náměty na pozorování jejich životních projevů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.