Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh a konstrukce ukázkové úlohy do předmětu PPI
Král, Jiří ; Krejčí, Petr (oponent) ; Návrat, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením výpočtového modelu pro určení napjatosti a deformace rovinné prutové soustavy.Na základě tohoto modelu je pak následně vytvořen fyzický model určený pro výukové účely. S využitím tenzometrů bude měřeno napětí jednotlivých prutů soustavy. V závěru budou prezentovány případné rozdíly mezi teoretickým a reálným modelem.
Zborcené přímkové plochy
Duspivová, Jiřina ; Surynková, Petra (vedoucí práce) ; Hromadová, Jana (oponent)
Bakalářská práce se věnuje zborceným přímkovým plochám, jejich teoretickému popisu a postupům tvorby fyzických modelů využitelných ve výuce. Teoretická část je zaměřena na definice základních pojmů a klasifikaci geometrických ploch. Ze zborcených přímkových ploch je hlouběji představeno šest vzorových ploch druhého až čtvrtého stupně - jednodílný rotační hyperboloid, zborcený hyperboloid, hyperbolický paraboloid, Küpperův konoid, Plückerův konoid a přímý kruhový konoid. V praktické části byly vzorové plochy z teoretické části zpracovány pomocí grafického softwaru Rhinoceros 3D a zkonvertovány programem Slic3r PE do vstupu kompitabilního s 3D tiskárnou, na které byly vytištěny. Vytvořeno tak bylo několik názorných výukových modelů.
Výuka řecko-latinské lékařské terminologie ve studijních programech všeobecného lékařství na lékařských fakultách v České republice a ve světě
Beran, Aleš ; Váňová, Miroslava (vedoucí práce) ; Černý, Karel (oponent) ; Přívratská, Jana (oponent)
NÁZEV: Výuka řecko-latinské lékařské terminologie ve studijních programech všeobecného lékařství na lékařských fakultách v České republice a ve světě AUTOR: Aleš Beran KATEDRA: Katedra pedagogiky ŠKOLITEL: doc. PhDr. Miroslava Váňová, CSc. ABSTRAKT: Disertační práce usiluje o systematické zmapování výuky řecko-latinské lékařské terminologie na českých a zahraničních lékařských fakultách. Jejím hlavním cílem je vytvoření teoretické platformy pro implementace výukových inovací. První část práce přináší historický přehled vývoje řecko-latinské lékařské terminologie a pojednává o počátcích výuky tohoto předmětu na fakultě všeobecného lékařství. Výuka v českém prostředí je tak zasazena do historického kontextu. Její obraz je doplněn profilem studenta medicíny, který byl získán pomocí dotazníkového šetření. Další část práce obsahuje detailní obsahové analýzy vybraných českých a zahraničních učebnic a jejich komparaci. Na základě těchto obsahových analýz je sestavena původní typologie výukových modelů, která je nejdůležitějším teoretickým přínosem práce. Tato typologie je následně užita jako nástroj pro popis výuky lékařské terminologie v Rakousku, Německu, USA, Kanadě, Chorvatsku a Bulharsku. Popisy jednotlivých výukových realizací, vycházející z rozhovorů, dotazníků, pozorování a obsahové analýzy kurikulárních...
Návrh a konstrukce ukázkové úlohy do předmětu PPI
Král, Jiří ; Krejčí, Petr (oponent) ; Návrat, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením výpočtového modelu pro určení napjatosti a deformace rovinné prutové soustavy.Na základě tohoto modelu je pak následně vytvořen fyzický model určený pro výukové účely. S využitím tenzometrů bude měřeno napětí jednotlivých prutů soustavy. V závěru budou prezentovány případné rozdíly mezi teoretickým a reálným modelem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.