Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza znalostí žáků základních, studentů středních a vysokých škol v oblasti ochrany člověka za mimořádných událostí na území hlavního města Prahy
Piš, Jindřich ; Fiala, Miloš (vedoucí práce) ; Vilášek, Josef (oponent)
11 Abstrakt Název práce: Analýza znalostí žáků základních, studentů středních a vysokých škol v oblasti ochrany člověka za mimořádných událostí na území hlavního města Prahy Cíle práce: Hlavním cílem této práce je upozornit na problematiku ochrany člověka za mimořádných událostí, zjistit současný stav výuky a vědomostí žáků a studentů na pražských školách. Dílčím cílem pak je popsat problematiku ochrany obyvatelstva, její historii, legislativu a význam pro naši společnost. Metody práce: V dotazníkovém šetření byla pro sběr dat použita dotazníková metoda. Uvedený dotazník obsahuje tři části: identifikační, výzkumnou a doplňující. Dotazníkové šetření bylo realizováno ve vybraných pražských základních, středních a vysokých školách. Výsledky práce: Na základě nasbíraných dat byla vyhodnocena četnost a statistická významnost jednotlivých odpovědí. Výsledky vypovídají, že žáci a studenti mají určité povědomí o obsahu ochrany obyvatelstva. Ovšem zůstávají stále oblasti, které je zapotřebí na školách více a důkladněji probrat. Obzvláště téma ochrany člověka za mimořádných událostí. Klíčová slova: ochrana obyvatelstva, výuka na školách, civilní obrana, historie ochrany obyvatelstva
Aktivizační metody a formy ve výuce přírodovědných předmětů
Kolková, Jiřina ; Drda Morávková, Alena (vedoucí práce) ; Vašutová, Jaroslava (oponent) ; Škoda, Jiří (oponent)
Předkládaná disertační práce se zabývá aktivizačními metodami a formami ve výuce přírodovědných předmětů a je řešena s ohledem na aprobaci autorky, kterou je chemie a biologie. Je řešena v souladu s požadavky školních kurikulárních dokumentů, obzvláště požadavkem na změnu stylu výuky ve školách. Je vypracovaná v logické návaznosti na předchozí práce autorky - projektovou výuku řešenou v diplomové práci a kooperativní činnosti řešené v práci rigorózní, přičemž výzkumná část zahrnuje dotazníkové šetření a videostudii analyzující aktivizační metody a formy sledované skupiny zejména středoškolských učitelů.
Analýza znalostí žáků základních, studentů středních a vysokých škol v oblasti ochrany člověka za mimořádných událostí na území hlavního města Prahy
Piš, Jindřich ; Fiala, Miloš (vedoucí práce) ; Vilášek, Josef (oponent)
11 Abstrakt Název práce: Analýza znalostí žáků základních, studentů středních a vysokých škol v oblasti ochrany člověka za mimořádných událostí na území hlavního města Prahy Cíle práce: Hlavním cílem této práce je upozornit na problematiku ochrany člověka za mimořádných událostí, zjistit současný stav výuky a vědomostí žáků a studentů na pražských školách. Dílčím cílem pak je popsat problematiku ochrany obyvatelstva, její historii, legislativu a význam pro naši společnost. Metody práce: V dotazníkovém šetření byla pro sběr dat použita dotazníková metoda. Uvedený dotazník obsahuje tři části: identifikační, výzkumnou a doplňující. Dotazníkové šetření bylo realizováno ve vybraných pražských základních, středních a vysokých školách. Výsledky práce: Na základě nasbíraných dat byla vyhodnocena četnost a statistická významnost jednotlivých odpovědí. Výsledky vypovídají, že žáci a studenti mají určité povědomí o obsahu ochrany obyvatelstva. Ovšem zůstávají stále oblasti, které je zapotřebí na školách více a důkladněji probrat. Obzvláště téma ochrany člověka za mimořádných událostí. Klíčová slova: ochrana obyvatelstva, výuka na školách, civilní obrana, historie ochrany obyvatelstva
Aktivizační metody a formy ve výuce přírodovědných předmětů
Kolková, Jiřina ; Drda Morávková, Alena (vedoucí práce) ; Vašutová, Jaroslava (oponent) ; Škoda, Jiří (oponent)
Předkládaná disertační práce se zabývá aktivizačními metodami a formami ve výuce přírodovědných předmětů a je řešena s ohledem na aprobaci autorky, kterou je chemie a biologie. Je řešena v souladu s požadavky školních kurikulárních dokumentů, obzvláště požadavkem na změnu stylu výuky ve školách. Je vypracovaná v logické návaznosti na předchozí práce autorky - projektovou výuku řešenou v diplomové práci a kooperativní činnosti řešené v práci rigorózní, přičemž výzkumná část zahrnuje dotazníkové šetření a videostudii analyzující aktivizační metody a formy sledované skupiny zejména středoškolských učitelů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.