Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza znalostí žáků základních, studentů středních a vysokých škol v oblasti ochrany člověka za mimořádných událostí na území hlavního města Prahy
Piš, Jindřich ; Fiala, Miloš (vedoucí práce) ; Vilášek, Josef (oponent)
11 Abstrakt Název práce: Analýza znalostí žáků základních, studentů středních a vysokých škol v oblasti ochrany člověka za mimořádných událostí na území hlavního města Prahy Cíle práce: Hlavním cílem této práce je upozornit na problematiku ochrany člověka za mimořádných událostí, zjistit současný stav výuky a vědomostí žáků a studentů na pražských školách. Dílčím cílem pak je popsat problematiku ochrany obyvatelstva, její historii, legislativu a význam pro naši společnost. Metody práce: V dotazníkovém šetření byla pro sběr dat použita dotazníková metoda. Uvedený dotazník obsahuje tři části: identifikační, výzkumnou a doplňující. Dotazníkové šetření bylo realizováno ve vybraných pražských základních, středních a vysokých školách. Výsledky práce: Na základě nasbíraných dat byla vyhodnocena četnost a statistická významnost jednotlivých odpovědí. Výsledky vypovídají, že žáci a studenti mají určité povědomí o obsahu ochrany obyvatelstva. Ovšem zůstávají stále oblasti, které je zapotřebí na školách více a důkladněji probrat. Obzvláště téma ochrany člověka za mimořádných událostí. Klíčová slova: ochrana obyvatelstva, výuka na školách, civilní obrana, historie ochrany obyvatelstva
Analýza znalostí žáků základních, studentů středních a vysokých škol v oblasti ochrany člověka za mimořádných událostí na území hlavního města Prahy
Piš, Jindřich ; Fiala, Miloš (vedoucí práce) ; Vilášek, Josef (oponent)
11 Abstrakt Název práce: Analýza znalostí žáků základních, studentů středních a vysokých škol v oblasti ochrany člověka za mimořádných událostí na území hlavního města Prahy Cíle práce: Hlavním cílem této práce je upozornit na problematiku ochrany člověka za mimořádných událostí, zjistit současný stav výuky a vědomostí žáků a studentů na pražských školách. Dílčím cílem pak je popsat problematiku ochrany obyvatelstva, její historii, legislativu a význam pro naši společnost. Metody práce: V dotazníkovém šetření byla pro sběr dat použita dotazníková metoda. Uvedený dotazník obsahuje tři části: identifikační, výzkumnou a doplňující. Dotazníkové šetření bylo realizováno ve vybraných pražských základních, středních a vysokých školách. Výsledky práce: Na základě nasbíraných dat byla vyhodnocena četnost a statistická významnost jednotlivých odpovědí. Výsledky vypovídají, že žáci a studenti mají určité povědomí o obsahu ochrany obyvatelstva. Ovšem zůstávají stále oblasti, které je zapotřebí na školách více a důkladněji probrat. Obzvláště téma ochrany člověka za mimořádných událostí. Klíčová slova: ochrana obyvatelstva, výuka na školách, civilní obrana, historie ochrany obyvatelstva

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.