Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sací potrubí jednoválcového motoru
Pavličík, Lukáš ; Janoušek, Michal (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvoření termodynamického výpočtového modelu jednoválcového spalovacího motoru pro Formuli SAE. Jako pohonná jednotka je uvažován jednoválcový motor KTM 500 EXC. Sériové sací potrubí bude modifikováno v souladu s pravidly Formule SAE pro rok 2014. Analýza jednorozměrného proudění je vytvořena v softwaru Lotus engine simulation.
Návrh sacího traktu pro vůz Formule SAE
Řehák, Ivo ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh sacího traktu pro vůz formule SAE. Pro pohon vozu je použita pohonná jednotka Yamaha YZF R6 (2005). Návrh sacího traktu je zpracován tak, aby vyhovoval podmínkám a specifikacím pro vozy formule SAE. Z důvodu omezení výkonu motoru je v sacím traktu instalován restriktor. Pro zlepšení plnící účinnosti motoru je zde využito teorie rezonančního přeplňování. Výpočtová studie proudění v sacím traktu spalovacího motoru je provedena v simulačním softwaru pro analýzu jednorozměrného proudění.
Sací potrubí jednoválcového motoru
Pavličík, Lukáš ; Janoušek, Michal (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvoření termodynamického výpočtového modelu jednoválcového spalovacího motoru pro Formuli SAE. Jako pohonná jednotka je uvažován jednoválcový motor KTM 500 EXC. Sériové sací potrubí bude modifikováno v souladu s pravidly Formule SAE pro rok 2014. Analýza jednorozměrného proudění je vytvořena v softwaru Lotus engine simulation.
Návrh sacího traktu pro vůz Formule SAE
Řehák, Ivo ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh sacího traktu pro vůz formule SAE. Pro pohon vozu je použita pohonná jednotka Yamaha YZF R6 (2005). Návrh sacího traktu je zpracován tak, aby vyhovoval podmínkám a specifikacím pro vozy formule SAE. Z důvodu omezení výkonu motoru je v sacím traktu instalován restriktor. Pro zlepšení plnící účinnosti motoru je zde využito teorie rezonančního přeplňování. Výpočtová studie proudění v sacím traktu spalovacího motoru je provedena v simulačním softwaru pro analýzu jednorozměrného proudění.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.