Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Data Protection and Data Misuse in Marketing Communication
Tokarčíková, Zuzana ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Houdek, Petr (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá problematikou ochrany a zneužiteľnosti dát v marketingu. Cieľom práce bolo preskúmať vnímanie tejto problematiky digitálnymi marketérmi, identifikovať príčiny nedostatočného dodržiavania princípov ochrany dát a zistiť hlavné bariéry súvisiace s ochranou dát v tomto odvetví. V teoretickej časti práce sú definované základné pojmy, predstavené využívanie dát v digitálnom marketingu, spôsoby ich získavania a rizikové oblasti práce s nimi. Praktická časť práce zahŕňa kvalitatívny výskum formou pološtrukturovaných rozhovorov s digitálnymi marketérmi. Výsledky výskumu ukázali, že digitálni marketéri majú k téme ochrany dát pozitívny postoj, vnímajú ju ako dôležitú, no stretávajú sa s rizikovými situáciami, pri ktorých môže dochádzať k nedostatočnej ochrane dát. Hlavnými príčinami nedostatočnej ochrany dát medzi digitálnymi marketérmi sú nízka priorita témy v rámci marketingovej komunity, prenesená zodpovednosť za ochranu dát a technická a právna náročnosť témy. Medzi hlavné bariéry prispievajúce k nedostatočnej ochrane dát patrí postoj samotných marketérov, nedostatok podpory zo strany vedenia firiem, nedostatok ľahko prístupných informácií o správnych postupoch a nedôvera voči vymáhateľnosti sankcií.
Facebook jako digitální archiv
Bernasová, Jacqueline ; Řehořová, Irena (vedoucí práce) ; Švantner, Martin (oponent)
Práce se zabývá archivy na Facebooku. Téma je zpracované kombinací teoretických a praktických postupů. V teoretické části práce jsou představeny koncepty uvádějící do problematiky archivů a dnešní podoby digitálních archivů. Dále se věnuji teorii Laury Millar, která blíže popisuje povahu archivů z hlediska jeho obsahu, instituce a místa. Následuje praktická část práce, kdy ve třetí kapitole provádím analýzy Facebooku. Provádím dvě analýzy, jedna je zpracována z pohledu správců sítě, druhá z pohledu jejích uživatelů. V obou analýzách sleduji stejné aspekty vydefinované za pomocí teorie Laury Millar, sleduji Facebook z hlediska obsahu archivu a jakožto místa pro vedení archivu. Zvláštní část je věnována vedení osobních archivů na Facebooku. Díky podvojnému sledování se objevují rozdílnosti v pojetí sítě z pohledu obou zmíněných stran. Výsledky analýz jsou následně zaopatřeny poslední čtvrtou teoretickou kapitolou, ve které se snažím vypozorovanou praxi zakotvit v širších teoretických kontextech. Cílem práce by mělo být co nejpřesnější popsání situace, ve které Facebook s ohledem na téma archiv funguje jinak pro své správce než pro své uživatele. Klíčová slova: archiv, Facebook, osobní archiv, sociální sítě, uživatelská data, paměť

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.