Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh, tvorba a implementace softwarové aplikace ve firemním prostředí
Brothánek, František ; Koch, Miloš (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem, tvorbou a implementací webové aplikace pro online hlasování ve společnosti IS4U. Práce je rozdělená na tři části. V první části práce jsou popsány teoretické základy a východiska využité pro praktickou realizaci práce. Druhá část analyzuje současný stav firmy, jejího informačního systému a zákazníků a mapuje kritéria pro vytvoření webové aplikace. Poslední část se zabývá samotnou realizací nové webové aplikace a zhodnocením dosažených výsledků. Nová webová aplikace zjednodušuje a zabezpečuje hlasování uživatelů.
Návrh, tvorba a implementace softwarové aplikace ve firemním prostředí
Brothánek, František ; Koch, Miloš (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem, tvorbou a implementací webové aplikace pro online hlasování ve společnosti IS4U. Práce je rozdělená na tři části. V první části práce jsou popsány teoretické základy a východiska využité pro praktickou realizaci práce. Druhá část analyzuje současný stav firmy, jejího informačního systému a zákazníků a mapuje kritéria pro vytvoření webové aplikace. Poslední část se zabývá samotnou realizací nové webové aplikace a zhodnocením dosažených výsledků. Nová webová aplikace zjednodušuje a zabezpečuje hlasování uživatelů.
Analýza dalšího rozvoje studijního informačního systému na VŠE
Mynařík, Lukáš ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Říha, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na studijní informační systémy používané na českých vysokých školách a univerzitách. Největší prostor je věnován rozvoji informačního systému používaném na Vysoké škole ekonomické v Praze. Cílem práce je navrhnout směr dalšího rozvoje Integrovaného studijního informačního systému na základě analýzy ostatních systémů a podložit jej názorem reprezentativního vzorku studentů VŠE. Samotná práce je rozdělena do 3 základních částí. V první části jsou představeny 4 nejpoužívanější studijní systémy. Každý systém je analyzován z různých úhlů pohledu a jsou zdůrazněna jeho specifika. Analýzy vychází z rozhovorů autorů systémů a také webových prezentací jednotlivých subjektů. Jednotlivá aplikační řešení jsou mezi sebou srovnána. Druhá část práce je věnována rozvoji informačního systému Vysoké školy ekonomické v Praze. Autor práce vyjádří názor k informačnímu systému a navrhne doporučení týkající se nových funkcí a možností. Návrhy budou vycházet ze zkušeností s jinými studijními informačními systémy, nebo přímo od autora. Veškeré návrhy jsou ve třetí části prostřednictvím dotazníku představeny studentům všech fakult VŠE, kde sami mají možnost vyjádřit svůj názor k navrhovaným novinkám, případně k ISIS obecně. Výsledky dotazníkového šetření jsou interpretovány jak slovně, tak graficky.
Zabezpečování kvality vzdělávání v prostředí vysokých škol
Črepaňa, Radek ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Kunstová, Renáta (oponent)
Vysoká škola při zabezpečování kvality vzdělávání potřebuje zjišťovat míru naplnění potřeb zákazníků. Proto potřebuje vysoká škola získávat zpětnou vazbu o hodnocení výuky ze strany studentů v rámci systematického vyhodnocování kvality výuky a jejího zabezpečování. Diplomová práce se nejprve věnuje zkoumání současného stavu problematiky v teorii. Cílem studia teoretického zázemí problematiky je poskytnout odrazový můstek pro další zkoumání problému v konkrétním prostředí. Výstupem zkoumání je proto přehled současného stavu problematiky v České republice a možnosti dalšího vývoje. Dále se práce věnuje zmapování a popisu současného snažení v prostředí Vysoké školy ekonomické v Praze. V rámci práce je také provedeno a vyhodnoceno vlastní výzkumné šetření mezi studenty fakulty na téma hodnocení kvality výuky studenty. Práce na základě těchto analýz a zjištění shrnuje doporučení v řešené problematice včetně návrhů na úpravu informačního systému školy. Dalším podkladem pro tato doporučení jsou zkušenosti z okolního prostředí. Hlavním přínosem je návrh strategické mapy, který obsahuje nosné prvky problematiky zasazené do strategických cílů instituce. Závěrečné doporučení práce je tak komplexním shrnutím kroků nutných pro efektivní zabezpečování kvality vzdělávání v prostředí školy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.