Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh předpjatého mostu o jednom poli přes místní potok
Tomášková, Eliška ; Panáček, Josef (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a posouzením dodatečně předpjatého silničního mostu o jednom poli. Ze dvou variant je k řešení vybrána varianta deskového mostu. Cílem práce je navrhnout a posoudit konstrukci na mezní stavy únosnosti a mezní stavy použitelnosti.
Rámová konstrukce silničního mostu
Pohlídal, Jan ; Zich, Miloš (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem silničního mostu přes vodní tok. Jedná se o rámovou konstrukci o jednom poli. Spodní líc řešené mostovky je specifický svým parabolickým náběhem. Účinky jednotlivých zatížení byly vyšetřeny pomocí programu Scia Engineer. Byl proveden ruční statický výpočet navržené konstrukce rámového mostu pomocí programu MS Excel, výkresová dokumentace a vizualizace.
Continuous box girder bridge
Hajnoš, Mário ; Páleník, Petr (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
The topic of this thesis is detailed design of supporting structure of continous box girder bridge across a deep valley called Lazný creek. The bridge have to pass the second class road with category S 9,5. The design is processed by two options. The chosen option is designed as a girder with five spans 44,8 m + 55 m + 55 m + 55 m +44,8 m. Total length of bridge is 268,57 m, the main girder is gradually cast into the formwork suspended on a special ceiling scaffolding. The axis of the bridge is in a plan straight with the constant transversal slope 2,5 %. The thesis contains six models in software SCIA ENGINEER. Part of the work is situated on time depended analysis with construction phases. Assesment of ultimate limit states and serviceability limit states were done by hand according to the valid standards and regulations. Structural analysis, drawing documentation and vizualization are parts of this work.
Jednopolová rámová konstrukce z předpjatého betonu
Duranová, Anna ; Nečas, Radim (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem jednopolové rámové konstrukce přes koryto řeky, konkrétně lávky pro pěší a cyklisty. Byly zpracovány tři studie lávky o jednom poli, včetně jejich zhodnocení, a následně vybrána a řešena varianta rámové konstrukce s parabolickou mostovkou o jednom poli. Dle mezních stavů byla dimenzována předpjatá mostovka i železobetonové stojky. Účinky zatížení byly spočítány pomocí programu Scia Engineer a výpočty zpracovány v programu MS Excel. Postup výpočtu byl proveden dle platných norem a předpisů.
Návrh silničního mostu
Vašina, Michal ; Řehulka, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné konstrukce silničního mostu přes řeku Opavu a její inundační území. Jsou vypracovány a porovnány tři varianty přemostění. K podrobnému zpracování byla vybrána varianta dvoutrámového mostu o osmi polích celkové délky tři sta metrů. Model konstrukce byl vytvořen ve výpočetním programu Midas Civil a SCIA Engineer. První model je 3D prutový, roštový a zahrnuje časově závislou analýzu postupné výstavby. Druhý model je deskostěnový. Součástí práce je statický výpočet a výkresová dokumentace dispozice a armování mostu. Návrh a posouzení je provedeno podle platných evropských norem.
Železniční obloukový most
Škrabal, Jan ; Zlatuška, Karel (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh železničního mostu na základě podkladů od vedoucího práce. Pro posouzení je vybrána varianta obloukového mostu s předpjatým nosníkem – Langrův trám. Práce se věnuje zejména posouzení předpjatého nosníku a základnímu posouzení ocelového oblouku a táhel. Konstrukce je posouzena i z hlediska dynamiky. Příloha obsahuje statický výpočet, výkresy variant řešení a podrobnější výkresy vybrané varianty včetně schématu výstavby a vizualizaci. Výpočtové modely byly zpracovány v programu Midas Civil 2020, výstupy a grafické znázornění bylo provedeno Autocadu a MS Excel, dále bylo využito programů Lumion a IdeaStatica.
Projekt dešťové zdrže
Samek, Michal ; Požár, Michal (oponent) ; Strnad, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a posouzením konstrukce monolitické železobetonové dešťové zdrže, která je tvořena samotnou zdrží a čerpací stanicí. Návrh konstrukce je proveden na základě zadaní geometrie. Posouzení zahrnuje mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti, posuzují se jednotlivé prvky. V rámci návrhu se vypracuje výkres tvaru a výkresy vyztužení.
Předpjatý pás podporovaný obloukem
Duranová, Anna ; Kaláb,, Pavel (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem lávky pro pěší a cyklisty přes koryto řeky. Byly zpracovány studie dvou variant konstrukce včetně jejich zhodnocení. Následně byla vybrána a vypracována varianta konstrukce tvořené předpjatým pásem podporovaným obloukem. Byl proveden návrh samokotvené konstrukce a vytvořen její výpočetní model v programu Ansys. Dle mezních stavů byly dimenzovány prefabrikované segmenty mostovky, monolitický oblouk i vzpěry. Výpočty byly zpracovány v programu MS Excel. Postup výpočtu byl proveden dle platných norem a předpisů.
Integrovaný rámový most
Dobeš, Marek ; Šopík,, Leonard (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh a posouzení jednopolové šikmé integrované rámové mostní konstrukce přes koleje. Byly vypracovány tři předběžné návrh a následně vybrána nejvhodnější varianta pro podrobnější zpracování. Vypracována byla ocelobetonová spřažená deska s ocelovými nosníky o rozpětí 28.39 metrů. Model byl vypracován pomocí programu MIDAS/Civil a posouzení dle mezních stavů bylo provedeno pomocí program MS Excel. Postup a dimenzace výpočtu je provedena dle platných norem a předpisů.
Most nad rychlostní komunikací D35
Pohlídal, Jan ; Novák, Richard (oponent) ; Nečas, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu nad rychlostní komunikací D35. Jedná se o integrovanou vzpěradlovou konstrukci o třech polích. Konstrukce je specifická proměnným průřezem mostovky, který je podporován šikmými vzpěrami. Účinky jednotlivých zatížení byly vyšetřeny pomocí programu Scia Engineer, kde byla řešena i časová analýza konstrukce pomocí modulu TDA. Byl proveden ruční statický výpočet navržené konstrukce silničního mostu pomocí programu MS Excel, výkresová dokumentace a vizualizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.