Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Význam komunikace pro práci manažera
Tarkhounová, Susan ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Pavla, Pavla (oponent)
Tématem této diplomové práce je Význam komunikace pro práci manažera. Komunikace je pro manažerské činnosti vysoce důležitá, protože ji používají neustále. Manažeři využívají různé způsoby přenosu informací svým podřízeným, nadřízeným, kolegům či obchodním partnerům. Tato diplomová práce se zaměřuje na úroveň komunikačních dovedností manažera ve vybrané organizaci. Teoretická část je zpracována na základě prostudované literatury a je rozdělena do dvou oblastí, managementu a komunikace. Předvýzkum v praktické části je realizován formou rozhovoru s vedoucí personálního oddělení a na jeho základě následně vyhotoveny otázky pro výzkum formou dotazníkového šetření, které hodnotí a porovnává význam jednotlivých prvků manažerské komunikace. Výstupy z dotazníkového šetření jsou zpracovány do grafů a tabulek za použití statistických metod.
Význam komunikačních dovedností pro event management
Kohoutová, Dominika ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Jana, Jana (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je analýza významu komunikace při organizování eventů, a to s ohledem na jednotlivé fáze přípravy a realizace akce. Práce se v teoretické části zabývá úvodem do problematiky event managementu, popisu osobnosti a fungování manažera a rovněž významu a typu komunikace. Praktická část je zaměřena na analýzu komunikace při organizaci agility závodu Moravia Open, kde je nejprve hodnocen současný stav komunikace a následně jsou vypracovány návrhy na zefektivnění komunikace, a to na základě provedených řízených rozhovorů s účastníky závodů a dále osobním zkušenostem autorky této práce. V závěru práce jsou doporučení a návrhy na zlepšení komunikace shrnuty.
Význam komunikace pro práci manažera
Prokopová, Hana ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Pavla, Pavla (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou významu komunikace pro práci manažera. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část se skládá z úvodu, cíle práce a metodiky. Druhá část je zaměřena na teorii, kde jsou vysvětleny jednotlivé pojmy, které se týkají oblasti managementu, funkce manažera a komunikace. Každý tento je dále rozveden. Teoretická část je zpracována na základě prostudované literatury. Praktická část analyzuje údaje získané pomocí dotazníkového šetření. V této části práce se analyzuje nejen získaný dotazník od manažerů vybrané společnosti, ale zároveň i dotazník, který byl určen pro spolupracovníky těchto manažerů. Výstupy, které byly získány z dotazníkového šetření, byly zpracovány do grafů a tabulek za použití statistických metod. V poslední části práce jsou stanoveny závěry a vyhodnocení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.