Název:
Význam komunikace pro práci manažera
Překlad názvu:
The Importance of Manager ´s Communication
Autoři:
Prokopová, Hana ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Pavla, Pavla (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá problematikou významu komunikace pro práci manažera.
Práce je rozdělena do čtyř částí. První část se skládá z úvodu, cíle práce a metodiky. Druhá část je zaměřena na teorii, kde jsou vysvětleny jednotlivé pojmy, které se týkají oblasti managementu, funkce manažera a komunikace. Každý tento je dále rozveden. Teoretická část je zpracována na základě prostudované literatury.
Praktická část analyzuje údaje získané pomocí dotazníkového šetření. V této části práce se analyzuje nejen získaný dotazník od manažerů vybrané společnosti, ale zároveň i dotazník, který byl určen pro spolupracovníky těchto manažerů.
Výstupy, které byly získány z dotazníkového šetření, byly zpracovány do grafů a tabulek za použití statistických metod.
V poslední části práce jsou stanoveny závěry a vyhodnocení.
This work deals with the issue of the importance of communication for the work of the manager.
The work is divided into four parts. The first part consists of introduction, objectives of the work and methodology. The second part is focused on the theory, where are explained the various concepts that relate to the field of management, functions of manager and communication. Each of these is further explained. The theoretical part is processed on the basis of studied literature.
The practical part analyzes the data collected using the questionnaire survey. In this part of the work analyzes not only obtained by questionnaire from the managers of the selected companies, but at the same time, even the questionnaire, which was designed for the associates of these managers.
Outputs, which were obtained from the questionnaire survey, have been processed into graphs and tables using statistical methods.
In the last part of the work are set out conclusions and eveluation.
Klíčová slova:
bariéry v komunikace; komunikační dovednosti manažera; management; manažerské funkce; pozitivní komunikace; typy komunikace; verbální a neverbální komunikace