Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výukový software pro vizuální a textové programování v Lua/LÖVE
Medek, Petr ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vizuálním programováním v jazyce Lua s frameworkem LÖVE. V rámci práce vznikla webová aplikace pro výuku programování v Lua/LÖVE. Aplikace podporuje jak blokové, tak i textové programování. Vytvořené hry lze jednoduše spustit na platformě Android pomocí vytvořené Android aplikace. Webová aplikace obsahuje také výukové tutoriály vhodné pro výuku na základních a středních školách.
Výukový software pro vizuální a textové programování v Lua/LÖVE
Medek, Petr ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vizuálním programováním v jazyce Lua s frameworkem LÖVE. V rámci práce vznikla webová aplikace pro výuku programování v Lua/LÖVE. Aplikace podporuje jak blokové, tak i textové programování. Vytvořené hry lze jednoduše spustit na platformě Android pomocí vytvořené Android aplikace. Webová aplikace obsahuje také výukové tutoriály vhodné pro výuku na základních a středních školách.
Web Platform for Parallel Programming Tutorials
Buzek, Emanuel ; Kruliš, Martin (vedoucí práce) ; Yaghob, Jakub (oponent)
Tato diplomová práce prezentuje originální způsob pro výuku programování v paralelním a distribuovaném prostředí. Hlavním cílem práce je vytvoření online platformy pro programování, která bude obsahovat tutoriály ve formě jednoduchých úloh z oblasti paralelismu. Webová aplikace simuluje a vizualizuje více agentů, kteří musí kolaborativně vyřešit daný problém. Agenti jsou programováni v procedurálním jazyce, který vychází z JavaScriptu. Významná část práce se zabývá návrhem tohoto jazyka. Kompilátor jazyka byl vytvořen pomocí nástroje, který je obdobou Bisonu a Flexu. Implementovaný paralelní simulátor podporuje několik plánovacích algoritmů včetně lock-step módu, který simuluje běh programů na grafických kartách. Důležitá vlastnost platformy je rozšiřitelnost, proto jsou tutoriály a balíčky navrženy jako plug- iny. Závěrečná část práce je věnována implementaci ukázkových balíčků a tutoriálů, které demonstrují, že hlavního cíle práce se podařilo dosáhnout.
Multimediální podpora ve výuce aplikací Microsoft Office
Jirák, Ondřej ; Rysová, Hana (vedoucí práce) ; Eva, Eva (oponent)
Diplomová práce Multimediální podpora ve výuce aplikací Microsoft Office se zabývá prozkoumání možností tvorby multimediálních materiálů pro výuku kancelářského balíku Microsoft Office. Mezi dílčí cíle práce patří zveřejnění videomateeriálu na portále YouTube.com, tvorba textové podpory, analýza dostupnosti výukových videomateriálů pro Microsoft Office v České republice a zahraničí a teoretická analýza programů využitých v praktické části. V teoretické části patří mezi nejzajímavější výsledky rozsah, který má obsah ve formátu videa. V současné době se jedná o více než 50% konzumovaného obsahu na internetu a do roku 2019 by se mělo jednat až o 80%. V současné době také průměrný uživatel v České republice stráví 30 hodin každý měsíc u portálu YouTube.com. V rámci praktické části autor nejprve zvolil postup a také vhodné hardwarové a softwarové zařízení. Dále bylo třeba vytvořit scénář, který by zajistil cílenou kvalitu sdělovaného obsahu. V neposlední řadě bylo třeba nahraný materiál editovat v nelineární střižně, pro tento účel autor zvolil program Adobe Premiere Pro 2015.1. Následně byl zaregistrován příslušný YouTube kanál Abeceda Microsoft Office a video na něj umístěno. Poté autor provedl pilotní vyzkoušení na vybraném vzorku středoškoláků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.