Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uložení předního kola vozidla Formule Student
Lněnička, Martin ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá uložením předního kola vozu kategorie Formule Student. Obsahuje různé způsoby uložení a zavěšení kola formulových i osobních vozidel. Hlavní náplní této práce je tvorba výkresové dokumentace jednotlivých součástí uložení předního kola Formule Student. Dále je proveden kontrolní výpočet trvanlivosti ložisek při klidné jízdě po rovné vozovce.
Pohon vřeten pětivřetenového soustružnického automatu
Pavelka, Radomil ; Pavlík, Jan (oponent) ; Blecha, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je konstrukce zkušebního zařízení pro testování nového konceptu pohonu pětivřetenového automatu nově vznikající řady MORI-SAY TMZ 520 CNC společnosti TAJMAC-ZPS. Práce představí zástupce výrobního programu TAJMAC-ZPS divize vícevřetenových automatů a stručně popíše jejich důležité konstrukční uzly. Konstrukční návrh zkušebního zařízení by se neobešel bez patřičných výpočtů, které jsou rovněž její součástí, stejně jako podrobný popis navržené konstrukce a výkresu hlavní sestavy zařízení. Zkušební zařízení je určeno pro interní potřeby společnosti TAJMAC-ZPS a je navrženo pro laboratorní provoz.
Konstrukce vřeten vícevřetenového soustružnického automatu
Kráčmar, Tomáš ; Holub, Michal (oponent) ; Vetiška, Jan (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je konstrukce vřeten vícevřetenového soustružnického automatu pro práci z tyče maximálního průměru 7 mm. Práce se zabývá novou koncepcí pohonu vřeten, kde jsou vřetena poháněna externími asynchronními motory přes ozubená kola s vnitřním ozubením uložená vně vřetenového bubnu namísto současného způsobu pohonu centrálními koaxiálními hřídeli. Součástí práce je rešerše vícevřetenových automatů včetně popisu hlavních uzlů, konstrukční návrh, pevnostní výpočty, výpočty trvanlivosti ložisek a simulační model, pro simulaci rozběhu a zatížení pohonů a vřeten od řezného procesu.
Jednoválcový čtyřdobý motor motocyklu třídy enduro
Kotiza, Tomáš ; Janoušek, Michal (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh jednoválcového čtyřdobého motoru. Koncepce motoru o zdvihovém objemu 450 cm3 splňující pravidla třídy enduro E2 je uzpůsobena pro aplikaci do motocyklu s extrémně dlouhou kyvnou vidlicí dle patentového návrhu Ing. Františka Krňávka. V úvodu práce je rozbor motorů této kategorie a specifické uspořádání motorů v motocyklech. Následuje návrh a simulace parametrů motoru, na základě kterých jsou vytvořeny a popsány 3D modely jednotlivých součástí motoru. Závěr se zabývá výpočtem trvanlivosti hlavních ložisek.
Jednoválcový čtyřdobý motor motocyklu třídy enduro
Kotiza, Tomáš ; Janoušek, Michal (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh jednoválcového čtyřdobého motoru. Koncepce motoru o zdvihovém objemu 450 cm3 splňující pravidla třídy enduro E2 je uzpůsobena pro aplikaci do motocyklu s extrémně dlouhou kyvnou vidlicí dle patentového návrhu Ing. Františka Krňávka. V úvodu práce je rozbor motorů této kategorie a specifické uspořádání motorů v motocyklech. Následuje návrh a simulace parametrů motoru, na základě kterých jsou vytvořeny a popsány 3D modely jednotlivých součástí motoru. Závěr se zabývá výpočtem trvanlivosti hlavních ložisek.
Konstrukce vřeten vícevřetenového soustružnického automatu
Kráčmar, Tomáš ; Holub, Michal (oponent) ; Vetiška, Jan (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je konstrukce vřeten vícevřetenového soustružnického automatu pro práci z tyče maximálního průměru 7 mm. Práce se zabývá novou koncepcí pohonu vřeten, kde jsou vřetena poháněna externími asynchronními motory přes ozubená kola s vnitřním ozubením uložená vně vřetenového bubnu namísto současného způsobu pohonu centrálními koaxiálními hřídeli. Součástí práce je rešerše vícevřetenových automatů včetně popisu hlavních uzlů, konstrukční návrh, pevnostní výpočty, výpočty trvanlivosti ložisek a simulační model, pro simulaci rozběhu a zatížení pohonů a vřeten od řezného procesu.
Pohon vřeten pětivřetenového soustružnického automatu
Pavelka, Radomil ; Pavlík, Jan (oponent) ; Blecha, Petr (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je konstrukce zkušebního zařízení pro testování nového konceptu pohonu pětivřetenového automatu nově vznikající řady MORI-SAY TMZ 520 CNC společnosti TAJMAC-ZPS. Práce představí zástupce výrobního programu TAJMAC-ZPS divize vícevřetenových automatů a stručně popíše jejich důležité konstrukční uzly. Konstrukční návrh zkušebního zařízení by se neobešel bez patřičných výpočtů, které jsou rovněž její součástí, stejně jako podrobný popis navržené konstrukce a výkresu hlavní sestavy zařízení. Zkušební zařízení je určeno pro interní potřeby společnosti TAJMAC-ZPS a je navrženo pro laboratorní provoz.
Uložení předního kola vozidla Formule Student
Lněnička, Martin ; Svída, David (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá uložením předního kola vozu kategorie Formule Student. Obsahuje různé způsoby uložení a zavěšení kola formulových i osobních vozidel. Hlavní náplní této práce je tvorba výkresové dokumentace jednotlivých součástí uložení předního kola Formule Student. Dále je proveden kontrolní výpočet trvanlivosti ložisek při klidné jízdě po rovné vozovce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.