Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nové trendy v Business Intelligence - Zaměření na Big Data a Hadoop
Korkisch, Josef ; Vacek, Martin (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na několik cílů. První je identifikace nových trendů posledních let v oblasti Business Intelligece. Dále se práce zaměřuje na oblast Big Data (Hadoop). Hlavním účelem je ukázat možné využití technologie Hadoop na reálných příkladech. Důležitá je také část porovnání Business Intelligence nástrojů pro práci s Big Data, jelikož přináší pohled na tyto nástroje s několika významných hledisek (analýza, vizualizace a konektivita). Práce je rozdělena na několik částí, kde popisuje komponenty Business Intelligence, nové trendy v oblasti BI, Hadoop technologii v kontextu BI, komponenty Hadoop, příklady využití Hadoop a porovnání vybraných BI nástrojů pro práci s BI. Smyslem práce je posloužit jako průvodce do světa BI a Big Data (Hadoop).
Ekonomická analýza českého trhu s vínem v kontextu se světovým
Rýpar, Jan Bc. ; Votava, Libor (vedoucí práce) ; Dvořák, Pavel (oponent)
Práce pojednává o obchodování s vínem jak v České republice tak v Evropské unii a světě. Přibližuje legislativní úpravu ochodu s vínem ČR. Z dostupných zdrojů charakterizuje trh vína pomocí spotřeby, produkce, spotřebitele, marketingových nástrojů a zahraničního obchodu. Nastiňuje trendy na tomto trhu a jeho předpokládaný budoucí vývoj.
Automobilový průmysl
Strnad, Jiří ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Filip, Josef (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o aktuálním stavu automobilového průmyslu v České republice. Vychází z dat za rok 2005, charakteristiky vývoje jsou v pěti- nebo desetiletých obdobích. První část pojednává o významu automobilového průmyslu pro ekonomiku ČR, produkční charakteristiky jsou vztaženy k HDP a k zaměstnanosti, dále je uvedena regionální struktura subjektů odvětví, investice a export. V druhé části práce zkoumá český automobilový trh, cenový vývoj a prodané objemy, tuzemskou produkci a prodeje pak i v jednotlivých segmentech trhu podle typu vozidel. Třetí část je zaměřena na trendy, jmenovitě na měnící se preference spotřebitelů, alternativní paliva, ekologii provozu a strategické aliance výrobců. V shrnutí je uvedena SWOT analýza.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.