Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza zpomalování tramvají a vyhodnocení jeho účinků na stojící cestující
Skupová, Dagmar ; Fleissig,, Petr (oponent) ; Vémola, Aleš (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na měření brzdného zpomalení tramvaje a zjištění jeho vlivu na stojící cestující. Práce sestává ze tří částí. První část je teoretická a zabývá se brzdovým systémem tramvaje. Druhá, experimentální část, popisuje způsob praktického měření brzdného zpomalení a třetí část práce je venována diskuzi nad naměřenými hodnotami brzdných zpomalení. Cílem diplomové práce je určit mezní hodnotu zpomalení, kdy stojící cestující udrží stabilitu.
Obecný program pro energetické výpočty napájení tratí DPMB
Mai, Jaroslav ; DPmB, Jiří Šebor - (oponent) ; Matoušek, Antonín (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena,dle zadání od zadavatele, na vytvoření programu v prostředí Excel, který bude umět vypočítat veškeré požadované veličiny. Tato práce obsahuje čtyři části. První část je zaměřena na problematiku MHD a metody energetických výpočtů. Druhá část obsahuje vývojový diagram a popis programu. Třetí část obsahuje teoretický způsob výpočtů a teoretické porovnání metod.Poslední část obsahuje číselné dosazení a vypočtení hodnot.
Design kolejového vozidla městské hromadné dopravy
Pokorný, David ; Lehocký, Peter (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na komplexní návrh kolejového vozidla městské hromadné dopravy pro blízkou budoucnost. Koncepce se zaměžuje na základní poředpoklady kolejového vozidla.Pohodlí, ergonomii, kvalitní pohon a dokonalý výhled.
Analýza zpomalování tramvají a vyhodnocení jeho účinků na stojící cestující
Skupová, Dagmar ; Fleissig,, Petr (oponent) ; Vémola, Aleš (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na měření brzdného zpomalení tramvaje a zjištění jeho vlivu na stojící cestující. Práce sestává ze tří částí. První část je teoretická a zabývá se brzdovým systémem tramvaje. Druhá, experimentální část, popisuje způsob praktického měření brzdného zpomalení a třetí část práce je venována diskuzi nad naměřenými hodnotami brzdných zpomalení. Cílem diplomové práce je určit mezní hodnotu zpomalení, kdy stojící cestující udrží stabilitu.
Design kolejového vozidla městské hromadné dopravy
Pokorný, David ; Lehocký, Peter (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na komplexní návrh kolejového vozidla městské hromadné dopravy pro blízkou budoucnost. Koncepce se zaměžuje na základní poředpoklady kolejového vozidla.Pohodlí, ergonomii, kvalitní pohon a dokonalý výhled.
Obecný program pro energetické výpočty napájení tratí DPMB
Mai, Jaroslav ; DPmB, Jiří Šebor - (oponent) ; Matoušek, Antonín (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena,dle zadání od zadavatele, na vytvoření programu v prostředí Excel, který bude umět vypočítat veškeré požadované veličiny. Tato práce obsahuje čtyři části. První část je zaměřena na problematiku MHD a metody energetických výpočtů. Druhá část obsahuje vývojový diagram a popis programu. Třetí část obsahuje teoretický způsob výpočtů a teoretické porovnání metod.Poslední část obsahuje číselné dosazení a vypočtení hodnot.
Netradiční systém MHD - TVR
Jírová, Viktorie ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Malsagova, Světlana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá netradičním systémem městské hromadné dopravy - TVR. V první části jsou uvedena teoretická východiska zavedení a fungování městské hromadné dopravy včetně technických požadavků. Druhá část je věnována netradičním systémům, tzv. tramvajím na pneumatikách, které jsou provozovány dvěma způsoby - systémy Translohr a TVR. Práce je zaměřena na technické a ekonomické zhodnocení jednotlivých druhů městské hromadné dopravy, především TVR, který je provozován jen ve dvou městech na světě.
Tramvajová doprava v Teplicích
Bartáková, Veronika ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Cílem diplomové práce bylo zjistit, zda bylo vhodné nahradit v Teplicích tramvajovou dopravu trolejbusovou. Tramvajová doprava fungovala v Teplicích přes 60 let, práce se tedy zabývá jejím vývojem v rámci výstavby tratí i linek, nehod a nerealizovanými projekty, které byly často finančně i technicky náročné. V poslední části je porovnávána technická a finanční dostupnost trolejbusové a tramvajové dopravy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.