Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Design počítačového tomografu
Bojková, Eva ; Lehocký, Peter (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem designu výpočetního tomografu (CT), což je lékařský přístroj, který slouží k určení diagnózy pacienta. Práce zkoumá a analyzuje současný stav a produkci těchto přístrojů. Následně je navržen nový design přístroje za dodržení zejména ergonomických, technických a estetických parametrů.
Design užitkového vozidla
Paclt, Martin ; Lehocký, Peter (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá designem užitkového vozidla pro městský provoz. Práce je řešena komplexně. Vozidlo malých rozměrů využívá ke svému pohonu hybridní technologii s kombinací elektromotorů v kolech a wankelova motoru. Práce přináší několik inovativních řešení běžně potřebných funkcí. Možnost otevírání posuvných dveří nohou. Vyklápěcí střecha umožňuje zvětšení užitkového prostoru. Natáčecí přední i zadní náprava pro lepší manévrovatelnost ve městě. Hlavní snahou návrhu je odstranit přední masku vozidla.
Multi-storey building for administrative purposes
Lehocký, Peter ; Melcher, Jindřich (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
This bachelors thesis deals with design of administrative building adjacent to a metalworking shed. The administrative building is statically independent on metalwork shed. Building is located in Brno. Floor plan of building is in shape of letter L. Axis distance of columns is 9m longitudinal and 7,5m transverse. Total length of building is 27m longitudinal and 15m transverse ( distance is measured between axis of columns). In narrow part of transverse is width of the building 7,5m. Ceiling is made of composite steel-concrete structure. Height of the building is 18,7m.
Diagnostics and assessment of the structure of bridge
Lehocký, Peter ; Komárková, Tereza (oponent) ; Kocáb, Dalibor (vedoucí práce)
This diploma thesis focuses on diagnostics of bridge structures. First part of this diploma thesis will focus on theoretical knowledge about bridge structures and common diagnostic techniques suited for examining material priperties of samples taken from structure. Second part of this thesis will focus on practical use of experiments used in diagnostic branch. I will be doing visual observation of concrete structure followed by experiments on core samples. End of thesis will be evaluating structure from global perspective and will deliver specific sugestions for renovation.
Design automobilu na alternativní pohon
Chlíbek, Lukáš ; Lehocký, Peter (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomovou prací se pokouším rozvinout myšlenku jednotného “skateboardového” podvozku, ve kterém se nachází veškeré technické aspekty sloužící k pohonu vozidla a navrhnout tak novátorský systém skládání různých druhů karoserií na tento podvozek, se zahrnutím sociálních, ekonomických a ekologických potřeb blízké budoucnosti. Tímto konceptem se tedy pokouším vyzdvihnout evolučně se vyvíjející potenciál systému skateboardových podvozků. Stanoveným cílem tedy bylo navrhnout design víceúčelového rodinného vozu na alternativní pohon se sportovními charakteristikami, příjemným nadčasovým vzhledem, s ohledem na maximální využití prostoru, použití nových technologií i materiálů a na funkčnost celého systému variování různorodých karoserií závislých na aktuální potřebě zákazníka. Designem se nesnažím přiblížit tvarosloví jakékoli automobilové značky, ale pokouším se navrhnout vlastní cestu tvarové koncepce. Projekt není navržen pro současnou infrastrukturu, a to především díky použití ekologického pohonu a materiálů, nicméně navazuje na současný stav poznání a ukazuje jeho předpokládaný a žádaný vývoj. Důraz diplomové práce je tedy kladen především na funkčnost celého výměnného systému karoserií a na skloubení charakteristik vysoké variability exteriéru i interiéru víceúčelových rodinných vozů se sportovním neotřelým a nadčasovým designem .
Design lehokola
Sazima, Ondřej ; Lehocký, Peter (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je design lehokola. Lehokolo je řešeno jako tříkolka s částečně otevřenou kapotáží. Cílem bylo navrhnout funkční a nadčasový design s použitím moderních technologií. Bylo navrhnuto lehokolo s kapotou a systémem naklánění do zatáček a inovativním řešením řízení, ulehčující nastupování a vystupování. Práce byla řešena po designérské, technické, ergonomické stránce a součástí jsou také další aspekty designérského návrhu.
Design defibrilátoru
Pokorný, Martin ; Lehocký, Peter (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá designem defibrilátoru. Jedná se o lékařský přístroj pro obnovu správného srdečního rytmu. Návrh respektuje současnou produkci, ale měl by upoutat vlastním pojetím. Samotné řešení spočívá v kombinaci manuálního defibrilátoru a plně automatické jednotky. Použitelnost by tak měla zahrnovat celou škálu odbornosti. Návrh je zpracován komplexně při dodržení veškerých aspektů pro konstrukci defibrilátoru.
Design vznášedla
Lhotský, Marek ; Lehocký, Peter (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
V diplomové práci se věnuji návrhu designu vznášedla. Koncepce návrhu je malé vznášedlo pro osobní přepravu. Stylem vznášedlo zapadá mezi sportovní stroje. Interiér je navržen pro přepravu 4 osob a osobního nákladu. Hlavní náplní práce je exteriér vznášedla. Její součástí je ale i nástin řešení interiéru v základních rozměrech odpovídajícím antropometrickým rozměrům a jiným ergonomickým požadavkům.Výsledkem tedy je originální a osobité vznášedlo, které je vyřešeno z hlediska designu s ohledem na ergonomii a technologická omezení, která vznášedla přináší.
Design rámu horského kola
Haman, Martin ; Lehocký, Peter (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh a konstrukce odpruženého rámu horského kola splňujícího náročné požadavky disciplíny cross country, vyrobitelného současnými technologiemi z uhlíkového kompozitu (karbonu) v několika velikostech. Základem práce je volba optimální koncepce odpružení, ze které se následně odvíjí tvarové řešení samotného rámu. Hlavním přínosem je pak využití specifických vlastností karbonu pro design funkčních konstrukčních prvků rámu a jejich (technickou i vizuální) integraci. Design rámu je navíc koncipován s ohledem na aplikaci jeho prvků na jiné rámy výrobce Superior (pevný rám, silniční rám). Velký důraz je věnován designu detailů rámu - zadních patek, vahadlu tlumiče, vedení bowdenů a hydraulických hadic a ergonomii ovládání tlumiče zadního odpružení.
Design vysokozdvižného vozíku
Macháček, Jan ; Lehocký, Peter (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem vysokozdvižného vozíku a představuje řešení, které využívá stávajících technologií, ale kombinuje je v novém kontextu pro zlepšení vlastností vozíku především v oblastech uživatelské přívětivosti a ergonomie. Tvarování vychází z funkčních požadavků, které ale chápe pouze jako základ pro další vývoj k estetickému výsledku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.