Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 547 záznamů.  začátekpředchozí458 - 467dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vzdělávání pracovníků ve vybrané organizaci
BAZALOVÁ, Hana
Cílem této práce je analýza vzdělávání zaměstnanců. Zabývá se obecnými metodami firemního vzdělávání ve společnostech, jaké jsou možnosti vzdělávání pro jednotlivé firemní oddělení a různé pracovní pozice, trendy ve vzdělávacích metodách a teoretický přehled přístupu ke vzdělávání. Tato část práce definuje termíny lidský kapitál, lidské zdroje a význam profesního vzdělávání ve společnosti. Další část je zaměřena na získané informace ze společnosti Čevak a.s. a aktuální systém vzdělávání v této společnosti. Hlavní cíl práce je analýza vzdělávání zaměstnanců ve vybrané společnosti, analýza vzdělávacích aktivit, návrh efektivních změn a doporučení pro zlepšení řízení této oblasti.
Návrh a ověření kondiční přípravy pro fotbalisty
PRAŽMA, Miloslav
Cílem bakalářské práce je navrhnout a ověřit kondiční trénink pro fotbalisty v zimním přípravném období. Vybrané baterie obsahují 6 testů, kde se zkoumá vytrvalost, rychlostní-vytrvalost, rychlostní-koordinace a síla. Pro testy byli vybráni tři hráči fotbalového týmu FK Řepeč-Opařany, kteří byli testováni před začátkem a na konci tréninkového období. Naměřená data jsou statisticky zpracována a porovnána a následně jsou vyhodnoceny i hypotézy, které potvrdily účinnost navrženého tréninkového procesu.
Zimní plavecká příprava a její význam u rychlostních kanoistů v juniorském období.
MALÝ, Petr
MALÝ, Petr. Zimní plavecká příprava a její význam u rychlostních kanoistů v juniorském období. České Budějovice 2014. Bakalářská práce. Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. Pedagogická fakulta. Katedra výchovy ke zdraví. Vedoucí práce Mgr. M. Pospíšilová. Tato bakalářské práce se zabývá problematikou zimního tréninku u rychlostních kanoistů. Teoretická část popisuje vlivy a účinky plavání a techniku jednotlivých stylů. Praktická část obsahuje podrobné popisy tréninkových cyklů a doporučení, věnovaná sportovcům, kteří se věnují podobným činnostem. Ukazuje cestu k dosažení optimálních výsledků u juniorských kanoistů, při využití plaveckého tréninku v zimním období. Upozorňuje na chyby, vzniklé vlivem nesprávně prováděné techniky a snaží se je eliminovat pomocí jednoduchých tréninkových cvičení.
Speciální požadavky na canisterapeutického psa při jeho výcviku
TOLKNEROVÁ, Denisa
Bakalářská práce se zabývá výcvikem psa pro následné vykonání canisterapeutické zkoušky a zařazení psa do praxe. Pes již od samého počátku soužití s člověkem plnil různé funkce. S bližším poznáváním psa a navazováním kontaktu s člověkem se začala vyvíjet snaha o jeho využití jako terapeutického pomocníka. Pes tak začal plnit funkci pomocníka zdravotně hendikepovaným. S tím se začala zavádět jednotná metodika výcviku canisterapeutického psa. Základem výcviku je podrobit psa zátěžovým situacím, při kterých se má projevit jeho povaha a ochota spolupracovat jak se psovodem, tak s klientem. Bylo zkoumáno 7 plemen, 3 retrívři a 4 teriéři. Posuzovala se vhodnost plemene k vykonávání canisterapie. Konkrétně ochota spolupracovat s majitelem, reakce na ostatní psy, cizí osoby, zvláštní podněty a situace. Ze sledování vyplynulo, že teriéři mají v povaze zakódováno dominantní chování, které se odrazilo na jejich projevech při výcviku. Zajímavostí bylo, že i u jinak klidných plemen, jako jsou retrívři, se vyskytly známky agrese vůči ostatním psům. To mohlo být způsobeno tím, že tito psi jsou bez průkazu původu a tím pádem se dědila povaha, která by se jinak do chovu nedostala.
Vzdělávání a rozvoj pracovníků a aktuální trendy
Dědečková, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá vzděláváním a rozvojem pracovníků, jejich kontextem a trendy. Práce uvádí, proč je důležité zabývat se vzděláváním a rozvojem, a to zejména prostřednictvím znalostí o lidském kapitálu a konkurenceschopnosti. Jsou vymezeny základní pojmy, jako jsou vzdělávání, vzdělání, rozvoj, kompetence, učící se organizace nebo znalostní management. Dále je rozebrána funkce vzdělávání v organizaci, důvody, proč se mu věnovat a přístupy a strategie. Jsou popsány jednotlivé fáze systematického vzdělávání s důrazem na oblasti, kterým je třeba věnovat více pozornosti. Následující kapitola popisuje některé metody vzdělávání a rozvoje, jejich efektivitu a kladné a záporné stránky interních a externích vzdělávacích akcí. V průběhu celé práce jsou řešeny různé trendy, které jsou shrnuty a doplněny v následující kapitole. Poslední část je praktická a řeší dotazníkové šetření mezi odborníky na vzdělávání a rozvoj z podniků z ČR. Výzkum se zabývá čtyřmi oblastmi: systémem vzdělávání, finanční stránkou vzdělávání, metodami vzdělávání, interním a externích vzděláváním. Závěrem jsou zhodnoceny výsledky výzkumu a navrhnuta doporučení v souvislosti s trendy vzdělávání.
Analýza vzdělávání a rozvoje zaměstnanců společnosti finančního sektoru
Vydláková, Pavlína ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Likérová, Marie (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je zanalyzovat proces vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve společnosti finančního sektoru. Vzdělávání a rozvoj jsou jedny z nejvýznamnějších činností řízení lidských zdrojů a v rámci organizací by jim měl být věnován dostatečný prostor. Tato práce se v teoretické rovině věnuje důležitosti, povaze a struktuře vzdělávání a rozvoje. Praktická část se zabývá tím, jak jsou tyto procesy realizovány v anonymní společnosti XY. V závěru představuje SWOT analýzu, zhodnocení a návrhy na zlepšení vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve společnosti XY.
Znalost marketingových a PR aktivit společnosti Nike
Kubicová, Zuzana ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje historii a složky Public Relations. Cílem práce je analýza PR aktivit, které podporují běžecký závod We Run Prague organizovaný společností Nike. Prostřednictvím dvou dotazníkových šetření zjistím úroveň povědomí veřejnosti o závodu a PR aktivitách společnosti a dále vliv aktivit na budování zákaznického vztahu a loajality vůči značce.
Využití přirozených metod výchovy a výcviku koní
MINDLOVÁ, Marie
Bakalářská práce shrnuje literární podklady související s využitím přirozených metod výchovy a výcviku koní (tzv. Natural Horsemanship), včetně významu, historie a vývoje, jednotlivých metod používaných v Čechách i v zahraničí a nejvýznamnějších představitelů těchto metod. Vlastní výzkum zahrnuje vyhodnocení 81 dotazníků oslovených respondentů, shrnující využívání přirozených metod výchovy a výcviku koní v jihozápadních Čechách. Cílem práce bylo vyhodnotit a specifikovat rozdíly mezi chovateli koní využívající tradiční a přirozené metody výcviku z hlediska počtu chovaných koní, délky a zaměření chovu, chovaných plemeny a využití koní v jednotlivých jezdeckých disciplínách. Dotazník obsahoval 16 otázek, které byly dále zpracovány do grafů a tabulek. Z výsledků dotazníku vyplynulo, že přirozené metody výcviku koní začínají pronikat i mezi majitele koní v jihozápadních Čechách, nejčastěji formou kurzů a také pomocí internetu. Většina chovatelů však nemá adekvátní odborné vedení při aktivním využívání těchto přirozených metod. Přirozené metody jsou stále nejvíce rozšířeny mezi majiteli, kteří vlastní menší počet koní (2-4 koně), chovem se zabývají kratší dobu (5 ? 7 let) a využívají své koně pouze k turistickému nebo rekreačnímu ježdění, významnější rozšíření mezi sportovními jezdci (mimo westernové disciplíny) stále chybí. U chovatelů, kteří využívají přirozené metody výcviku, jsou nejčastěji chovanými plemeny qarter horse, hafling, český teplokrevník, appaloosa a kříženci. Nejvíce rozšířená je metoda Pata Parelliho. Většina chovatelů pracující přirozenými metodami při výcviku koní má však pozitivní zkušenosti při řešení problémů v chování jejich koní. Současně tito chovatelé udávají i zlepšení důvěry a spolupráce při používání těchto přirozených metod.
Pedagogické aspekty trenérské činnosti
OBADAL, Tomáš
Cílem této práce je popis a analýza pedagogických aspektů trenérské činnosti v kontextu současné nabídky vzdělávání pro trenéry, jejich profesního zaměření a jejich sebepojetí vzhledem k výchovnému poslání. Pro dosažení těchto cílů je nutné nejprve definovat sport jako takový, jeho typy či možnosti sportovního vyžití jedinců. Dále je nutné definovat roli trenéra a systematicky popsat důležité vlastnosti trenéra. V analytické části práce bude věnována pozornost sebepojetí trenérů vzhledem k jejich výchovnému poslání. V této souvislosti bude dotazníkovou formou analyzován pohled trenérů na jejich možné výchovné, respektive pedagogické působení. Mezi další důležité otázky, které budou analyzovány, patří pohled trenérů na svou činnost, které okolnosti ovlivňují jejich výchovné působení apod. Závěr práce bude věnován zhodnocení současného stavu zkoumané problematiky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 547 záznamů.   začátekpředchozí458 - 467dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.